Prezent z okazji Dnia Dziecka :)

sobota, 1 czerwca 2013


Każdy dzień jest dobry by świętować, Dzień Dziecka zwłaszcza :) Miłym zbiegiem okoliczności, wczoraj odebrałam mały kosmetyczny prezent od siebie dla siebie - z Truskawki, rzecz jasna :) O zaletach zakupów internetowych na StrawberryNET.com opowiadałam TUTAJ. W ostatnim tygodniu skusiłam się na zakup, który doskonale wpisał się w klimaty około-dnio-dziecięce :)


Mój wybór padł na kosmetyk kolorowy greckiej marki Korres. Od dłuższego czasu rozglądałam się za bardzo lekkim podkładem, który będę mogła zabrać na wakacje. Zależało mi na względnie naturalnej formule, dobrych właściwościach nawilżających i delikatnym kryciu. Ginger & Vitamins Foundation zdaje się spełniać wszystkie kryteria :)


Podkład opisywany jest jako bardzo lekki, oparty na bazie wody, o działaniu odświeżającym i wyrównującym koloryt skóry. Pod względem składu, kosmetyk wypada całkiem zachęcająco - zawiera kompleks witamin C i E, ekstrakt z imbiru oraz tlenek tytanu będący naturalnym, fizycznym filtrem przeciwsłonecznym. Jak informuje producent, ochrona jaką zapewnia podkład oscyluje wokół faktora 10

SKŁAD: Water, Cetearyl Ethylhexanoate, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Beheneth-30, Glycerin, Myristyl Alcohol, Phenoxyethanol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyl Dimethyl Taurate Copolymer, Glyceryl Isostearate, Glyceryl Stearate, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Caprylyl Glycol, Isohexadecane, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Potassium Sorbate, Polyperfluoromethylisopropyl Ether, Sodium Dehydroacetate, Xanthan Gum, Polysorbate 80, Hexylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Potassium Cetyl Phosphate, Hectorite, Hydrogenated Palm Glycerides, Sodium Magnesium Silicate, Sodium Hyaluronate, Capryloyl Glycine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tocopherol, Arctium Lappa Root Extract, Sarcosine, Ascorbyl Palmitate, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Cinnamomum Cassia Bark Extract, Poterium Officinale Root Extract


Mimo, że zdecydowałam się na najjaśniejszy wariant kolorystyczny (LF1), podkład jest minimalnie zbyt ciemny. Przy aplikacji gubi jednak ciemne tony pozostawiając na skórze bardzo delikatną warstwę koloru. Na plus oceniam również zapach - świeży i przyjemny


Z uwagi na fakt, że podkład jest aktualnie wycofywany z oferty marki Korres, można dostać go za naprawdę okazyjną cenę. Na Truskawce przecena sięga 62%. Zamiast standardowej ceny - 111 zł, produkt dostać można za 42 zł, a w przypadku posiadanych zniżek - nawet za 35 zł (jak w moim przypadku). Dodatkowo, dla każdego nowego klienta Truskawka ma prezent w postaci cienia do powiek Calvin Klein Tempting Glimmer (KLIK). 


W ofercie dostępnych jest sześć wariantów kolorystycznych. Podkład, który kupiłam zachowuje ważność do końca 2013 roku - sądzę, że do tego czasu zdążę go zużyć. Opakowanie w postaci poręcznej, miękkiej tubki mieści 40 ml kosmetyku. 


Znacie kosmetyki marki Korres? Opinie na temat podkładu są bardzo pozytywne, dlatego liczę, że Ginger & Vitamins Foundation sprawdzi się jako lekki, wakacyjny podkład. Jak sądzicie?

- pojemność: 40 ml
- cena: 42 zł lub mniej (w zależności od zniżek i rabatów)
- dostępność: StrawberryNET.com (KLIK)


Podobne wpisy

32 komentarze

  1. Każda okazja jest dobra, żeby sprawić samej sobie prezent ;) Szczerze, to nigdy wcześniej nie słyszałam o tym podkładzie. Daj znać jak się u Ciebie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat podkładu nie znam i szkoda,że go wycofują,już raczej nie zdążę go wypróbować. Kosmetyki Korres bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Korres,w Polsce są okropnie drogie. Muszę przejrzeć ofertę na truskawce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nigdy na Truskawce zakupów nie robiłam, a tyle dobrego o niej słyszałam :) Przyjrzę się dokładniej co tam jest ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda okazja dobra na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go, ale jakoś mi nie podchodzi:( a szkoda, bo kolorówkę korres;a bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie korci ta wersja cięższa, bardziej kryjąca. Twój będzie chyba idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetną okazję złapałaś :) Ja tak na Truskawie kilka miesięcy temu kupiłam Korresowy krem do twarzy z dziką różą za 30 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś spróbować zakupów na truskawie :) już kiedyś się przymierzałam ale jakoś nie wyszło. Podkład wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam jeszcze niczego z tej firmy, ale słyszałam dużo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dziecka na pewno udany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczynam się poważnie przyglądać zakupom na Truskawce - bardzo pozytywnie przedstawiłaś zakupy dokonane tam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Zawsze zapomninam o Korresie :D DO mnie leci Helenka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresowałaś mnie tym podkładem, teraz tylko czekam na pensję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super się zapowiada... ale chyba nie odważyłabym się celować z odcieniem :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa jak będzie się spisywał:) Mam jeszcze pytania odnośnie zakupów na truskawce, płacić trzeba przez PayPal czy jest jakaś inna możliwość?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :) A każda okazja jest dobra żeby sprawić sobie prezent, nawet brak okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze ta truskawe odwiedzic od twojej ostatniej notki o niej zapomnilam:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że na dłuższą metę również będziesz zadowolona z jego właściwości:) Muszę odwiedzić Truskawkę, skoro produkty znanych marek można nabyć po tak atrakcyjnych cenach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miała nic z tej firmy, ale słyszalam o niej dużo dobrego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://konwaliabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie kosmetyki Korres, mam od nich między innymi róż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.