Oprócz błękitnego nieba...

piątek, 7 czerwca 2013


Wiem, wiem, zarzekałam się, że trzy i basta. Bez większych wyrzutów przychodzę z notką na temat czwartego. Jest tak urodziwy, że zwyczajnie nie mogłam się powstrzymać


Ma numer 133 i jest przystojniakiem. Niebieski, ze skromnym, szarym dodatkiem. Stonowany,  bezdrobinkowy, nienachalny. Idealnie do siebie pasujemy :)


Lakier aplikuje się znakomicie. Jest kremowy, nie za gęsty i nie za rzadki. Pędzelek zdaje egzamin na piątkę z plusem - równomiernie i precyzyjnie nakłada lakier tworząc na paznokciu efekt kolorowego żelu. 


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy niebieskiego lakieru Lovely oraz top Seche Vite. 


Jak się Wam podoba mój najnowszy nabytek z linii Gloss Like Gel? Mnie bardzo. 

- pojemność: 8 ml
- cena: ok. 5 zł
-  dostępność: sieć drogerii Rossmann

-----------------------------------------------

Zapominalskim przypominam, że obchodzimy dzisiaj Międzynarodowy Dzień Seksu

W szczególności, informację tę kieruję do Konrada, którego Dziewczyna czyta blogi. Człowiekumiej coś w końcu z tego czytania :)


Podobne wpisy

52 komentarze

  1. Nie chciałabym być nudna w swoich "wypowiedziach", ale nie da się ukryć, że zawsze są fantastyczne Twoje pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. "...jest przystojniakiem. Niebieski, ze skromnym, szarym dodatkiem. Stonowany, bezdrobinkowy, nienachalny". Ewidentnie piszesz o mnie. Coś z tym dniem seksu trzeba dzisiaj zrobić. O czym by tu napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam jeszcze dopisać: bezproblemowy i mocno kryjący (!)

      O czym napisać? Pochwalić blogerki, które inspirują do aktywności pozablogowych :]

      Usuń
  3. Udany kolor :). Taki bezpieczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, bo inny niż większość niebieskości, o których czytam.
    I Twój dopisek jest mistrzowski :D :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj właśnie idę sobie wybrać jeszcze jakiś kolor z tej serii i chyba to będzie ten przyjemniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udała się ta seria Lovely.
    I to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny błękit :) jak będę w Polsce odwiedzę koniecznie Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po prostu człowiek jest w niebie taki jest ten śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ten kolorek ale jeszcze nim nie malowałam ale pazurki to masz bardzo ładne a kolorek teraz wiem ze to był dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście urodziwy ;) chyba sama się na niego skuszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest, uwielbiam niebieskości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A patrzyłam dziś na niego i nie kupiłam :( Teraz żałuję.
    Świetny blog Niecierpku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor, kolejny na mojej liście życzeń :) Masz przepiękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusisz tymi lakierami Niecierpku:-) ja mam cicha nadzieje ze na czwartej buteleczce nie poprzestaniesz...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor. Widzę, że seria Gloss bardzo Ci przypasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie to wszystkie lakiery wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszke sklamalas z seche vite:) Bo to dzieki niemu tak bosko sie blyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uroczy, taka niezapominajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny, mi się kojarzy z bikini so teeny. na tyle przyjemnie wygląda na Twoich pazurkach, że chyba zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory maja super, na pazurkach wygląda ekstra..niestety u mnie słabo się trzymają, szybko odpryskują

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze udała im się cała ta seria... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kolorek, ja mam z tej serii fiolet i też jest świetny, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale kusisz tymi lakierami, noo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolorek ! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hrrr ;P masz tak piekne paznokcie ze co post, mam ochote pojsc do rossmanna i kupic te lakiery! juz kupilam dwa: rozowy i miete. ale ja niestety nie mam tak ladnych paznokci i boje sie ze niebieski moze nie ladnie wygladac, mimo ze kolor jest sliczny :(

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny, estetyczny i nienachalny kolor

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten błękit wygląda zachęcająco. Mam ochotę wzbogacić swoją kolekcję o zaprezentowany odcień, chociaż ostatnio trafiłam na bubla z serii Gloss Like Gel..

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak, jest piękny ! Mama podarowała mi go parę dni temu..i zgadzam się w pełni z tym co o nim piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przyjemny kolor :)
    Fajnie, że podlinkowałaś blog Konrada, ciekawie jest zerknąć na męski punkt widzenia nt blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twoje paznokcie Niecierpku!Piękny kolor,ja niebieski bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny kolor, a paznokcie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. No nie wytrzymam, ale mnie kusisz tymi lakierami! Każdy, który pokazałaś powoduje u mnie przyspieszone bicie kosmetycznego serducha, jak nic muszę się pofatygować do Rossa chociaż po jedną sztukę tego lakierowego cuda. Odcień przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny *_* napadło mnie ostatnio na niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam go i ja. Jest piękny i to mnie w nim urzekło. Szkoda tylko, że u mnie sprawia trudności w aplikacji - może jakąś nieświeżą sztukę trafiłam ? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.