Miętus - Lovely - Gloss Like Gel - 110

niedziela, 2 czerwca 2013


Nad urokami żelowych lakierów Lovely z kolekcji Gloss Like Gel wzdychałam TUTAJ i TUTAJ. Czas na ostatni z kolorów, na które się skusiłam - wakacyjną, słoneczną miętę.


Lakier, o którym mowa opatrzony jest numerem 110. Odcień zdecydowanie wpada w miętę, choć nie tak intensywną jak widać to na zdjęciach - mój aparat delikatnie przejaskrawił kolor. W rzeczywistości miętus jest nieco bardziej zgaszony, pozbawiony neonowego charakteru. Jest za to bardzo szykowny i elegancki - prezentuje się nienagannie na zadbanych, delikatnie opalonych dłoniach.


Podobnie jak w przypadku testów pozostałych odcieni z kolekcji Gloss Like Gel, miętka wypada znakomicie - formuła lakieru gwarantuje pełne krycie przy dwóch warstwach, pędzelek zapewnia przyjemną, bezproblemową aplikację, a kolor utrzymuje się na paznokciach przez czas porównywalny do osiągów wysokopółkowych lakierów


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy miętowego lakieru Lovely oraz top Seche Vite. 


Jak się Wam podoba miętowy, prawie-jak-żelowy manicure? :)

- pojemność: 8 ml
- cena: ok. 5 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann


Podobne wpisy

62 komentarze

  1. Przepiękny kolor. W 100% trafia w mój gust. :) Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach - są naturalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie, nigdy nie nosiłam nic sztucznego :)

      Usuń
  2. super że nie ma drobinek, genialne lakiery za genialną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor,a u Ciebie wygląda zjawiskowo,paznokcie cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt, taki czysty i orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że dzisiaj Rossmann koło mnie zamknięty, bo mam taki humor, że pewnie bym poszła i kupiła kilka kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, takiej zgaszonej mięty jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym nie miała już 3 miętusów w swojej kolekcji to na pewno bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i szczerze kocham! Używam bardzo często, kolor mi bardzo przypasował. Swietnie kryje, jak na taki jasny kremowy kolorek. Uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam neonowkę z Lovely, ale teraz nabyłam podobny odcien z Barry M. Zobaczymy:) Ale sliczny kolorek i pazury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś okropna przez Ciebie zaczęły mi się te lakiery podobać;p

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kolory z tej kolekcji, chciałabym tylko aby lepiej trzymały się na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jest ta mięta! Kusisz mnie tymi Lovely Gloss Like Gel :) Szkoda, że nam ambasadorkom nie przesłali tych pięknych kolorów jakie tu prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. na Twoich pazurach to akurat każdy lakier wygląda pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor na pięknych, zadbanych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczniutki kolorek wraz z paznokietkami - mogłabyś reklamować lakiery lub kremy do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niecierpku wiesz, że uwielbiam oglądać wszelakie lakiery u Ciebie! Masz perfekcyjne paznokcie, a ten lakier tylko to podkreśla! Cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  17. tez go ostatnio kupiłam, jest przepiękny.
    hmm, nie wiem jak to zrobiłam ale musiałam użyć 3 warstw...

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Twoich pazurkach wszystkie lakiery prezentują się świetnie! !

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ ten lakier ma cudny odcień błękity!

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie muszę sięgnąć po te lakiery, wyglądają na paznokciach niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne paznokcie masz, a kolor cudny :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Też go mam i przez Twój post nie moge się doczekać aż go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, Wibo miało w zeszłym roku taki odcień w limitowance. Mam teraz na pazurkach słynny Mint candy apple i w sumie żałuję, że go kupiłam, bo ten Lovely jest niemal identyczny

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Za taka cenę ? Taki efekt? : ) bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor jest cudowny i pewnie go kupię ale raczej dopiero w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ten lakier i powiedziałabym że kolor jest bardziej błękitny niż miętowy

    OdpowiedzUsuń
  29. Miętus wygląda pięknie na Twoich paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo przyjemny kolor :) mięta wygląda dobrze praktycznie z każdym kolorem skóry. mam już jedną w swoim zbiorze, więc ten lakier sobie odpuszczę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. odcień jest przecudowny, totalnie mnie zauroczył *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczny! muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam takiego koloru na paznokciach!;)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękny odcień miętki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny kolorek, sama chwyciłam jeden tylko, tego nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym mieć takie skórki, a właściwie ich brak jak u Ciebie. robisz z nimi coś konkretnego, czy taka Twoja uroda? ja ze swoimi walczę a i tak są jak po byku. wycinać nie chcę bo to sie mija z celem. może coś polecisz dobrego do ich usowania? kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczny jest <3
    Muszę się nauczyć robic takie ładne zdjęcia paznokci jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Też go mam ;) ale nie mam tak ładnych paznokci ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. masz pazurki idealne!! ♥
    A lakierek mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na Twoich paznokciach to nawet najpaskudniejszy lakier świata byłby cudny :-D

    OdpowiedzUsuń
  41. powiem tak...bardzo mi sie podoba mimo, iż nie przepadam za takimi kolorkami na swoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny :)
    Szczerze mówiąc nie mialam styczności z tą serią i po tylu pozytywnych opiniach chyba czas to naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam. Mam pytanie? jak ty malujesz te piękne paznokcie, że nie masz żadnych smug. Ja zakupiłam ten lakierek po twojej recenzji, ale mi się nie sprawuje tak dobrze jak tobie. PO pierwsze: marze się przy pierwszej warstwie podkreśla mi na paznokciach prążki które mam wzdłuż paznokci przy drugiej warstwie troszkę je zakrywa. Ale nie wyglądają tak pięknie jak twoje a nałożyłam też na odzywkę eveline. Co prawda nie mam tak długich paznokci jak ty, ale mi się bardzo ciężko nim maluje i nie są tak pomalowane jak by były malowane jednym ciągiem. A może to też przez top coat? bo go nie mam. Proszę jak możesz odpisz mi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Monika! Przy pierwszej warstwie niemal każdy lakier do paznokci pozostawia smugi, nie masz się czym martwić :) Mój sposób nakładania w przypadku lakierów mocno problematycznych (mięty, kremy, nude) jest następujący: kładę odżywkę, następnie pierwszą, niezbyt grubą warstwę lakieru. Czekam aż nieco przeschnie i nakładam drugą, warstwę (przy drugiej nakładam zazwyczaj więcej lakieru niż w przypadku pierwszej). Na koniec aplikuję top. Jeśli na paznokciu tworzy się delikatny prześwit, przed położeniem topu braki uzupełniam minimalną ilością lakieru, po czym nakładam top. Z uwagi na jego żelową formułę, korekta nie jest widoczna.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  44. Bardzo Ci dziękuje za odp.Ale twoje paznokcie, wyglądają tak ślicznie! nie mają żadnej skazy niedociągnięć oraz równiutko pomalowane. Jestem pod wrażeniem!!!. Powinnaś nagrywać filmiki z paznokciami, bo naprawdę malujesz je profesjonalnie.Pozdrawiam Cię bardzo gorąco. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety, zrobiłam tak jak radziłaś! po drugiej warstwie, są widoczne rowki oraz maleńkie kropeczki jakby pęcherzyki, oraz lakier się troszkę ciągnie! jak by stary:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.