Dyktatura deszczu różu

poniedziałek, 3 czerwca 2013


Dyktaturze deszczu mówię stanowcze NIE! Zamiast transparentów rzucam na paznokcie nieco różowej mocy :) W roli naczelnego bojownika o kolor i wiosnę - Dior - Rosy Bow :)


Lakier dostałam w prezencie - wyczekanym i wyproszonym, odkąd tylko Dior uchylił rąbka tajemnicy na temat wiosennej kolekcji limitowanej :) Rosy Bow (355)  to odcień cukierkowego, słodkiego różu - bardzo dziewczęcy, lekki i niezobowiązujący


Sam kolor porwał mnie bez reszty. Niestety, ładny odcień to zaledwie połowa sukcesu. Pędzelek dołączony do lakieru uważam za nieudany do tego stopnia, że malowanie paznokci zamienia w czynność pełną frustracji

Po pierwsze, włosie ułożone jest nierówno, przez co lakier albo brudzi skórki, albo zostawia szeroki odcinek niepomalowanego paznokcia. Jedno i drugie uważam za niedopuszczalne, zwłaszcza przy takiej marce i cenie. 

Co więcej, włosie jest na tyle twarde, że rozprowadzając lakier pozostawia nieestetyczne smugi. Żeby uniknąć przykrych niespodzianek, pomiędzy aplikacją jednej i drugiej warstwy warto odczekać dłuższą chwilę i upewnić się, że lakier wstępnie wysechł, zaś przy malowaniu kontrolować nacisk pędzelka na paznokieć - minimalnie zbyt duży gwarantuje brzydkie smugi. 


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy różowego lakieru Dior oraz top Seche Vite. 


Pomimo nieprzyjaznego pędzelka, kolor lakieru podoba mi się do tego stopnia, że przy każdorazowej aplikacji zbroję się w cierpliwość i zachowuję najwyższą staranność. Nie wiem, jak długo starczy mi entuzjazmu, dlatego coraz poważniej rozważam przelanie lakieru do buteleczki wyposażonej w wygodny pędzelek, który pozwala na komfortowe i szybkie wykonanie manciuru.  

W ostatnim czasie, do różowego lakieru marki Dior dołączył... różowy róż. Rosy Glow kusił mnie od dawna. Ostatecznie, uległam po lekturze TEJ  i TEJ recenzji. Cóż, słabość woli - ludzka rzecz :]


Jak się Wam podoba cukierkowy lakier? Pomimo niedociągnięć mam do niego słabość :)

W ostatnim czasie otrzymałam sporo pytań odnośnie moich paznokci. Za wszystkie serdecznie dziękuję, a pytających odsyłam do obszernej notki, w której wyjaśniłam, jak dbam o moje paznokcie --> KLIK

- pojemność: 10 ml
- cena: mocno zaporowa
- dostępność: sieć drogerii Douglas i Sephora, drogerie i sklepy internetowe


Podobne wpisy

71 komentarze

  1. paletka diora jest przepiękna, Twoje paznokcie i lakier również robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100 % ;) pięknie prezentuje się nawet opakowanie lakieru :)

      Usuń
  2. o matko, jaki ten kolor jest piękny :-) szkoda, że malowanie przysparza trudności, przy tej marce nie powinno się to zdarzyć, w każdym razie kolor wynagradza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny odcień, taki soczysty i jednocześnie bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, sama mam słabość do takich odcieni. A komplementy na temat paznokci jak najbardziej zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupilam jeden lakier z diora kiedys i wlasnie on rozpoczal passe niekupowania drogich lakierow dla mnie. Za bardzo boje sie rozczarowania:) Kolor oczywiscie ladny ale za te ich ceny on powinien sam sie nam na te pazurska nakladac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie ma wyjątku w lakierach i kolorach - wszystkie u Ciebie prezentują sie świetnie !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, ale mi jak zawsze podobają się Twoje paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje paznokcie mają zawsze taki idealny kształt ? ;p Kolor bardzo pospolity na pewno za bardzo pospolity abym miała wydać na niego krocie

    OdpowiedzUsuń
  9. Słabiutko jeżeli przy taaaakiej cenie są taaaknie niedociągnięcia jakbym to pominęła to kolor jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny odzień różu i piękny połysk ;) Świetne masz pazurki , napatrzeć się na nie nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek ładny i paznokcie też :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj rozmarzyłam się! Piękny kolor, od razu czuć tą elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, ale jak dla mnie cena zbyt zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. ach jak ja nie lubię gdy robią się smugi , no ale czasami warto się natrudzić , efekt końcowy super :) ja z Dior lakierów jeszcze nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czekam na Rosy Glow :) ciekawe jak się sprawdzi bo nie testowałam go wcześniej. Jakoś perfumeryjne, utlenione i leżące na wierzchu testery zniechęciły mnie do tego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier robi niesamowite wrażenie, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo delikatny i dziewczecy kolor. Podoba mi się;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor lakieru! Jakoś tak mi się kojarzy ze stylowymi i słodkimi latami 60-tymi:))
    Róż też piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja go uwielbiam choć do jego siostry TUTU tez mam słabość:) A pędzelek mi własnie służy duzo lepiej:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam mam wrażenie, że na twoich paznokciach największy brzydal i tak ładny będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na takich paznokciach to chyba nic nie może źle wyglądać:D

      Usuń
    2. no dokładnie to samo chciałam napisać- Twój blog jest niebezpieczny dla lakierowej maniaczki. Mam wrażenie, że u Ciebie to nawet perła, i to taka mocna!, by mi się spodobała.

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100%- ładnemu we wszystkim ładnie:)

      Usuń
  21. Lakier ma cudowny kolor! A na ten róż mam wielką ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Róż jest przecudny! Koniecznie pokaż jak sprawuje się na policzkach :)
    A co do lakieru... ja nie jestem przekonana do różu na paznokciach. Być może to jakieś skrzywienie z przeszłości, ale wydaje mi się zbyt oczywisty... Mimo to, nie można mu odmówić ładnego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. co jak co ale dziewczecy jest na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam róże... no po prostu uwielbiam. Najbardziej te na paznokciach :) Stały się już chyba moim znakiem rozpoznawczym :D

    śliczny ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten roz choc na mojej skorze lekko sie ociepla, a ja wolalabym zeby pozostal taki chlodny. Lakier piekny, ale powinni dopracowac szczegoly jesli wolaja za niego tyle pieniedzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny róż;) Bardzo delikatny i subtelny;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ladny, letni odcien, ja aktualnie mam Biala Fabryke Colour Alike na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny zestaw:) Lakier urzeka kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor jest tak piękny, że chyba nawet frustrująca aplikacja mnie nie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. UwieLbiam lakiery diora! A pędzelki bardzo mi pasują :)
    Kolor Twojego lakieru jest przepiekny! Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor cudowny, a Rosy Bow też mnie bardzo kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie kolorki, ale tego lakieru ze względu na cenę nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor jest przepiękny <3
    Wybaczyła bym mu nawet taką aplikację ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. za taką mocno zaporową cenę to chyba byłabym nieźle rozczarowana za takie z nim problemy. ale kolor ma rzeczywisćei piękny

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie piekne paznokcie <3
    Jak dbasz o skorki?

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekny jest! Mialam na niego chec, ale czytalam o jego wadach i odpuscilam ;) a na roz zapoluje jutro na lotnisku :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak nie lubiłam różu, tak przepadłam. Kolor boski :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor cudowny:) i pazurki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śmieszne jest to, że bez względu na to czy w recenzji czytamy, że lakierem malowało się super/dobrze/kiepsko/frustrująco, to w efekcie Twoje paznokcie wyglądają wzorowo, na 6 z plusem :] P.S. Najbardziej lubię jak masz taką długość paznokci jak teraz, bo chyba było jakieś skracanie niedawno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny kolor ;) Właśnie się zorientowałam, że w swoich zbiorach mam tylko jeden lakier w kolorze jasnego różu i jest to lakier od Oleśki. Chyba muszę uzupełnić zbiory ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. kolor piękny, cukierkowy, jednak sama odpuszczę kupno tego lakieru opierając się na Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Po takiej marce spodziewam się ideału!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie mój kolor :) boski!

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam zdjęcia Twoich paznokci! :) Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  45. Róż wspaniały. A Dior ma to do siebie, że w lakierach zdarza mu się zamontować pędzelek gorszy niż w niejednym lakierze za 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie też Urban kusi tym różem, ale na razie się opieram ;)
    Lakier ma piękny kolor, ale przy takiej cenie nie powinien fundować takich nieprzyjemnych atrakcji...

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podoba ! :) i te Twoje zadbane paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny kolor, piękne zadbane paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Tez narzekam na pędzelek w tych lakierach :/ Kolor jednak wynagradza trud aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny blog, przeczytałam chyba wszystkie posty...tak mnie wciągnęło;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie...w moje bardzo skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny lakier! A róż też mi się marzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  52. masz piękne paznokcie i ten lakier jeszcze ;o
    obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.