Czerwcowe Glossy!

piątek, 14 czerwca 2013


Tych z Was, którzy regularnie czytują moje pudełkowe notki muszę rozczarować - tym razem obędzie się bez ironii i pomruków niezadowolenia. Czerwcowy box okazał się bowiem nader atrakcyjny! Nie dowierzam, że to piszę:

Glossy-ekipo, kapelusze z głów!


Z pudełka wyjęłam - uwaga! - aż 4 produkty pełnowymiarowe i 2 spore miniatury :]


PRODUKTY PEŁNOWYMIAROWE

Jelly Pong Pong - 2-in-1 Eyeliner & Shadow - o tym, że w czerwcowym pudełku znajdzie się kredka do oczu w kolorze wybranym przez klientki - niestety, czarnym - Glossybox powiadomił już jakiś czas temu. Z uwagi na fakt, że czarnych kredek, linerów, cieni i kohli mam w swoich zbiorach pod dostatkiem, kolejny egzemplarz w tym kolorze przyjmuję z umiarkowanym entuzjazmem. Zdecydowanie bardziej wolałabym inny odcień, lepszy jednak ten niż żaden. Kredka waży 2,8 g i kosztuje ok. 55 zł

Emite Make-Up - czego jak czego, ale zalotki do rzęs w pudełku się nie spodziewałam :) Przyznam, że nigdy wcześniej nie stosowałam specyfików tego rodzaju. Sprzęt wygląda jednak na tyle solidnie, że chętnie wywinduję swoje rzęsy :) Do zalotki dostarczony jest komplet trzech zapasowych gumek. Koszt akcesorium to aż 100 zł.

Figs & Rouge - Multi-Purpose Nourishing & Soothing Lip Balm - produktów do pielęgnacji ust nigdy za wiele, zwłaszcza, gdy posiadają równie urocze opakowania. W różowej tubce zadrukowanej flamingami (oh yeah!) znajduje się w 100% naturalny balsam do ust w przejrzystym, jasno różowym kolorze. Kosmetyk posiada przyjemny, kokosowo-różany zapach. Śliczności! Opakowanie o sporej pojemności 12,5 ml kosztuje ok. 25 zł. Zdaje się, że balsam trafił do części pudełek, na zmianę z pojedynczym cieniem do powiek. 


Gillette - Venus Pro Skin - Sensitive - ostatni z pełnowymiarowych produktów dedykowany jest posiadaczkom konta VIP, które zamówiły co najmniej sześć kolejnych pudełek. Zestaw składa się z maszynki do golenia, wkładu wymiennego oraz uchwytu za zawieszenia maszynki w wygodnej, okołoprysznicowej lokalizacji :) Przyznam, że prezent idealnie trafia w moje potrzeby - maszynkę z przyjemnością zabiorę na urlop. Zestaw wart jest 39,90 zł.

MINIATURY

Pat & Rub - Olejek rozświetlający - kosmetyk spadł mi z nieba - po lekturze entuzjastycznej recenzji autorstwa Angel (KLIK), poważnie rozważałam zakup pełnowymiarowego opakowania. Tymczasem, Glossy dodało do mojego pudełka sporą miniaturę, którą, bez obaw o przeciążenie walizki, zabiorę ze sobą na wakacje. Buteleczka, która otrzymałam mieści 30 ml produktu. Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 100 ml i kosztuje ok 89 zł.

Batiste - Dry Shampoo - Tropical - w ostatniej denkowej notce pozbyłam się dwóch zużytych opakowań po suchym szamponie Batiste. Kolejny egzemplarz bardzo mnie cieszy - zajmuje znacznie mniej miejsca niż pełnowymiarowe opakowanie, dzięki czemu bez trudu zmieści się do wakacyjnej kosmetyczki. Tropikalnego wariantu zapachowego jeszcze nie testowałam - mam nadzieję, że okaże się równie przyjemny jak wersja kwiatowa i wiśniowa. Pełnowymiarowe opakowanie mieści 150 ml produktu i kosztuje ok. 16 zł. Moje zawiera 50 ml szamponu. 

--------------------------------------------------

Czerwcowe pudełko uważam za najbardziej udane spośród wszystkich, jakie do tej pory skomponowała ekipa Glossybox. Zachwyca mnie duża ilość pełnowymiarowych produktów, skomponowane z myślą o lecie kosmetyki i dodatkowy, VIP-owski prezent. Szacunkowo, wartość czerwcowego pudełka oscyluje wokół 250 zł. To zdecydowanie opłacalna inwestycja :)

Jak się Wam podoba czerwcowy box? Warto się skusić?


Podobne wpisy

53 komentarze

  1. Świetne pudełko, czekałam na coś takiego aby rozpocząć subskrypcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jeszcze nie miałam glossy boxa.

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, na prawdę fajne produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie się postarali :) Świetna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja mam taką samą zawartość (oprócz maszynki) .Wiem ,że część osób zamiast balsamu do ust otrzymała cień do powiek ale ja wole wersje z balsamem.Super pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym miesiącu chyba nawet się postarali:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym miesiącu pudełko jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to pudełeczko jest całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Gillette - Venus Pro Skin - Sensitive --> używam ich regularnie :D moje ulubione maszynki :)

    a te pudełko ma zagwarantowany sukces --> olejek z Pat&Rub jet upragniony przez wiele dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczną wersję i jestem bardzo zadowolona :))) Na cieniach Make Up Studio pracuję w szkole i powiem, że balsam do ust jest zdecydowanie lepszą opcją ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, tym razem udane pudełeczko, może w końcu przestaną do nich wrzucać buble.

    OdpowiedzUsuń
  12. w końcu atrakcyjne pudełko :)
    aczkolwiek Batiste, tylko że w innej wersji zapachowej był już w bodajże grudniowej edycji

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś rano zdecydowałam się zamówić pakiet 3 pudełek :) szkoda, że nie wzięłam 6. Mam cichą nadzieję, że dostanę tę wersję co Ty. Bardzooo udane pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba wyjątkowo się skuszę, bo to świetne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, również jestem zachwycona tym pudełkiem. Po majowej klapie byłam gotowa zrezygnować. Cieszę się, że tego nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo całkiem całkiem ten glossy box :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne prezenciki, byłabym chyba zadowolona z każdego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow, faktycznie się postarali! Wszystko przy chętnie przygarnęła :)
    Bardzo dobre pudełko, aj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej bym się cieszyła z zalotki;) ogólnie według mnie to jedno z lepszych pudełek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I mnie podoba się ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez jestem bardzo zadowolona z pudla :) chociaz z neonowo pomaranczowym cieniem jak dla mnie troche przesadzili i chetnie oddam :) (bierze ktoś??) uwazaj na blyszczyk z F&R - mialam kiedys dwa balsamy i obydwa potwornie wysuszaly mi usta :) ale i tak jest lepszy od pomaranczowych cieni ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez jestem bardzo zadowolona z pudla :) chociaz z neonowo pomaranczowym cieniem jak dla mnie troche przesadzili i chetnie oddam :) (bierze ktoś??) uwazaj na blyszczyk z F&R - mialam kiedys dwa balsamy i obydwa potwornie wysuszaly mi usta :) ale i tak jest lepszy od pomaranczowych cieni ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam sprawuje się fajnie, nie zawiera chemii więc o wysuszaniu raczej nie będzie mowy :)

      Usuń
  23. Nice! Olejek bym przygarnęła i szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  24. też uważam, że to jedno z najlepszych pudełek! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba przyznać, że gdyby tak wartościowa zawartość była co miesiąc, to nie rozstałabym się z Glossy nigdy. Najlepsze pudełko jakie do tej pory widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym sobie tego życzyła, obawiam się jednak, że wkrótce powróci typowy dla Glossy stan średni.

      Usuń
  26. Wow! Super zawartość :D Najbardziej ciekawi mnie balsam do ust - ma genialne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kusi mnie ten olejek Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawartość bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie to słabe pudełko,ale wiadomo,ile ludzi tyle opinii.Cieszę się,że trafili w Twoje preferencje,miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w moje gusta trafia bezbłędnie!

      Usuń
  30. Również jestem zadowolona z czerwcowego pudełka, z tym, że w moim nie było tego zestawu z maszynką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tym razem zawartość BOX'a jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście fajna zawartość, ale mimo wszystko nie jest tak zachwycająca, żeby żałowała rezygnacji z subskrypcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny box, maszynkę mam taką samą i jest super ;)olejek ciekawi a szampon jest na mojej liście must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. To może rozdasz Pong Ponga, jeśli kredek Ci dostatek? ;) Mnie właśnie kończy się eyeliner z Catrice i nie wiem co kupić na zastępstwo :) Box faktycznie wyjątkowo udany!

    OdpowiedzUsuń
  35. to chyba ich najlepsze pudełeczko moim skromnym zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zawartość wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tym razem pudełeczko jest naprawdę bardzo udane :) Świetnie dopasowali zawartość do aktualnego zapotrzebowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. pudełko świetne :) sama zastanawiam się nad zamówieniem, bo jestem bardzo ciekawa olejku pat&rub i balsamu do ust. ale trochę ryzykowne, żeby zamówić i dostać cień do powiek :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.