Wibo - So Matte Nail Polish - 09

wtorek, 14 maja 2013


Pozostaję w wątku lakierowym. Wściekły róż zamieniam na stonowany beż, o którym wspominałam niedawno w notce poświęconej moim nowym lakierowym nabytkom (KLIK). So Matte Nail Polish to kolekcja matowych lakierów do paznokci dostępna w sieci drogerii Rossmann. Przez długi czas nie robiła na mnie większego wrażenia, głównie za sprawą ubogiej gamy kolorystycznej. Ostatnio marka Wibo uzupełniła serię matowych lakierów o nowe, bardzo udane odcienie - w tym elegancki, bardzo klasyczny nude będący bohaterem dzisiejszej notki.
Odcień, który posiadam opatrzony jest numerem 09. Kolor określiłabym jako jasny beż, ze zdecydowanie większym dodatkiem tonów żółtych niż różowych.
Nie uważam, żeby lakier miał typowo matowe wykończenie. To raczej satynowy pół-mat - ja nazwałabym efekt skóropodobnym - w połączeniu z kolorem wygląda jak jasna, beżowa, ekologiczna (!) skórka. 
Na paznokcie położyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action oraz dwie cienkie warstwy matowego lakieru Wibo. Mimo braku top coatu, lakier trzyma się na paznokciach całkiem ładnie. Przypuszczam jednak, że w przypadku ciemniejszego odcienia starte końcówki będą zauważalne znacznie szybciej. 
Jak się Wam podoba? Ja jestem całkiem zadowolona, na pewno bardziej niż z kobaltowego lakieru, o którym wspominałam TUTAJ. Myślę, że przy kolejnej aplikacji skromny, beżowy manicure urozmaicę moich ulubionym brokatowym topem OPI (KLIK). 

- pojemność: 7 ml
- cena: ok. 5,50 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann


Podobne wpisy

54 komentarze

  1. Niecierpek, ja Cię normalnie przestanę czytać. Na odwyku od zakupów i lakierów zwłaszcza jestem, a poleciałabym po ten wibo już natentychmiast, gdyby nie mokre włosy!
    Strasznie podoba mi się ten satynowy efekt *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, choć trochę 'niebezpieczny' kolor. Myślę, że nie przy każdym kolorze skóry będzie dobrze wyglądał :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam ten lakier w odcieniu szarym. Niestety nie jest to rzeczywisty mat, bardziej.. półmat

    OdpowiedzUsuń
  4. mega :) takie lubię najbardziej,ale przy bladych dłoniach wyglądałby okropnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek ;] Choć całkiem matowy faktycznie nie jest..

    OdpowiedzUsuń
  6. O, w końcu beż z żółtymi tonami :) ostatni mój wyglądał ładnie w flakoniku, na palcu była porażka... A ponieważ to moje klimaty - strasznie mi się podoba!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda :) beż idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...kojarzy mi się z manekinem! pięknie u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba i na pewno sobie sprawie. Wiesz moze z jakiej firmy mozna dostac (stacjonarnie) dobry matowy top coat? Bo essence kiedys mialo ale wycofali i nie umiem nigdzie dorwac:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Secret ma w ofercie matowy top :)

      Usuń
  10. Śliczny efekt na paznokciach! Masz rację, że kolor + satynowe wykończenie dają efekt skóry na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się.
    Choć przyznaję, że w odcieniach nude preferuję różowe tony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no IDEALNE ! I kolor przepiękny i cała reszta

    OdpowiedzUsuń
  13. przy mojej karnacji nie prezentował by się dobrze. kolorek ładny ale jak dla mnie właśnie zbytnio wpadający w żółty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny jest, bardzo mi przypadl do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tej serii, ale bardzo ładny naturalny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest ładniutki i lakier przedstawia się obiecująco, ale jednak żółte tony to nie dla mnie. Muszę przejrzeć resztę kolorów z palety :) Ależ Ty masz cudne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Twoich paznokciach to chyba każdy lakier będzie wyglądał rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, mam z tej serii szary kolor i z niego jestem mniej zadowolona w wersji mat, ale wystarczy go potraktować topem i wtedy efekt jest o wiele ładniejszy jednak już błyszczący, a nie matowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatny piękny kolorek :) udany nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny ♥ Polecę po niego w Rossie na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor jak dla mnie ma coś w sobie oliwkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie swietny kolor ale raczej na jesien,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam chrapkę na ten kolor :> Ale póki co mam tyle lakierów, że nie planuję zakupu nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam pomarańcz z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. tego koloru nie mialam okazji kupić, ale przyznam, że bardzo bym chciała, bo wygląda cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam go i nie przepadam za nim zbytnio ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ladny efekt, ale chyba jednak ja bym go przejechala top coatem zeby lsnil :P

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mi od razu przyszło do głowy, że to bardziej satyna niż mat. Bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za nudziakami, ale ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nude w wersji matowej bardzo mi się podoba, muszę coś wykombinować z moimi nudziakami i matowym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda pięknie!
    PS: masz bardzo ładny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo, iż nie jest to pełny mat, to efekt bardzo mi się podoba. Świetne masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny jest! Rozejrzę się za nim chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie miałam jeszcze okazji używać lakierów z tej serii, bo kolorystyka była nie dla mnie. może teraz znajdę coś dla siebie. kolor nie do końca dla mnie - lubię jak nude ma delikatny, różowy ton. chociaż chętnie zobaczę go w towarzystwie opi :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor fajny, ale ja jestem za blada i nie było by go zupełnie widać ;P
    Masz super kształt paznokci ;D Piękne je masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. doskonały! szkoda ze u mnie w ross nie ma tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo mi się podoba :) zarówno kolor, jak i wykończenie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. idealnie pasuje do Twoich dłoni :) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie wiem co ze mną jest nie tak, ale patrząc na matowe i piaskowe lakiery mam to samo uczucie, gdy słyszę, że ktoś jeździ widelcem po gołym talerzu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie jestem amatorką matów :) ma być błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podoba :) Śliczny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.