StrawberryNET.com, czyli za co uwielbiam zakupy na Truskawce!

poniedziałek, 6 maja 2013



StrawberryNET (KLIK) to jedna z moich ulubionych wirtualnych drogerii!

Za co uwielbiam zakupy na Truskawce?


Po pierwsze - za ofertę

Na Truskawce znajdziecie kosmetyki:

- do pielęgnacji ciała

- do pielęgnacji twarzy

- do pielęgnacji włosów

- kolorowe 

- dla mężczyzn

- perfumy

wiodących, zagranicznych marek. Jeśli jakiegoś produktu nie udaje Wam się kupić w drogeriach stacjonarnych, z dużym prawdopodobieństwem ma je w swojej ofercie Truskawka.

Po drugie - za promocje

Truskawka uwielbia przeceniać - o 30%, 40%, 50%, a czasem więcej. Nie ma dnia, żeby któraś marka, lub gama produktów nie była opatrzona promocyjną ceną.  

Po trzecie - za szybką wysyłkę

Truskawka to sklep zagraniczny, ale mimo to przesyłki docierają szybko:

- 4-6 dni w przypadku dużych miast

- 7-10 dni w przypadku mniejszych miejscowości

W ramach porównania - w przypadku zakupów na eBay z opcją darmowej przesyłki, na paczkę czekam zazwyczaj około dwóch tygodni. 

Po czwarte - za solidne opakowania

Przesyłka zapakowana jest w kartonowe pudełko przewiązane fioletową kokardką. W środku znajduje się styropian i pianki, które zabezpieczają zamówione kosmetyki. Co więcej, każdy produkt zapakowany jest osobno w elegancki papier - dzięki temu idealnie nadaje się na prezent - również dla siebie :)

Po piąte- za darmową przesyłkę

Truskawka wysyła produkty do pielęgnacji i makijażu za darmo, do każdego miejsca na świecie. Dodatkowej opłacie podlegają natomiast zapachy - dolicza się 10% ich wartości - nie więcej jednak niż 10 euro przy każdym zakupie.

Po szóste - za komfort kupowania

Strona, nie dość że w języku polskim, oferuje bardzo czytelny i prosty interfejs - każdy produkt jest starannie opisany, sfotografowany i wyceniony. Kosmetyki wyszukiwać można po rodzaju i marce lub wprost - korzystając z wygodnej wyszukiwarki.

Po siódme - za rabaty 

Każda osoba dokonująca zakupów może liczyć na rabat ilościowy:

- 2 produkty - dodatkowy 1% rabatu

-3 produkty - dodatkowe 2% rabatu

- 4 produkty - dodatkowe 3% rabatu

- 5 produktów - dodatkowe 4% rabatu

- 6 i więcej produktów - dodatkowe 5% rabatu

Rabat lojalnościowy obejmuje, z kolei, kolejne zakupy dokonane za pośrednictwem Truskawki:

- drugie zamówienie - 1% rabatu

- trzecie zamówienie -  2% rabatu

- czwarte zamówienie - 3% rabatu

- piąte zamówienie - 4% rabatu

- szóste - dziewiąte zamówienie -  5% rabatu

- dziesiąte - dziewiętnaste zamówienie - 7,5% rabatu

- dwudzieste zamówienie i więcej - 10% rabatu

Rabat lojalnościowy doliczany jest do każdego zamówienia - jeśli osiągnięcie odpowiedni procent, będzie on automatycznie odliczany od zakupów.

Po ósme-  za jakość

Wszystkie produkty oferowane przez Truskawkę oryginalne, świeże i prawidłowo przechowywane. Kosmetyki mają długi termin przydatności i posiadają wszystkie fabryczne zabezpieczenia

Po dziewiąte - za newsletter

Truskawka prowadzi własny newsletter, w którym zawiadamia o aktualnych promocjach, nowościach i zniżkach. 

Po dziesiąte - za prezenty

Truskawka rozpieszcza swoich klientów i niemal do każdego zamówienia dokłada kosmetyczne prezenty. W zależności od aktualnej oferty, osoby, które rozpoczynają swoją przygodę z portalem, stali klienci jak również powracający po dłuższej nieobecności mogą liczyć na atrakcyjne kosmetyki dokładane do złożonego zamówienia. Kolor i rodzaj najczęściej wybrać można samemu

--------------------------------------------------------

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego zachwalam zakupy na Truskawce. Ano dlatego, że przed paroma chwilami odebrałam swoje zamówienie. Poza zakupionym kosmetykiem, z pudełka wyjęłam uroczy prezent. Jakość obsługi oceniam tak wysoko, że postanowiłam podzielić się truskawkowym odkryciem z tymi z Was, które nie miały jeszcze okazji kupować online. 

O właściwym zamówieniu opowiem jutro, póki co zostawiam Was ze zdjęciami mojego gratisowego prezentu. Trafiła do mnie niezwykle oryginalna paletka do makijażu oczu marki Fusion Beauty. Ultraflesh Black Magic to zestaw cieni, kredek i żelowego linera (KLIK). Jego wartość Truskawka wycenia na 131 zł
Znacie wirtualną, truskawkową drogerię? Jeśli jeszcze nie - gorąco polecam kosmetyczny rekonesans - naprawdę warto!


Podobne wpisy

70 komentarze

  1. dużo już słyszałam o tym zakupowym portalu kosmetycznym szczególnie od Makijaże Kasi D.
    Sama jeszcze nie robiłam tam zakupów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udany sklep, gorąco polecam!

      Usuń
  2. ja uwielbiam te wstążeczki, kiedyś byłam mocno od nich uzależniona, ale to jeszcze za czasów tańszego dolara;) teraz podobają mi się te nowe dzienne oferty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można znaleźć prawdziwe perełki!

      Usuń
  3. ależ cudeńko kupiłaś :)))
    truskawę znam ale nigdy tam nie zamawiałam nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam!!! To prezent do zamówienia!

      Usuń
  4. znam ale nigdy nie miałam okazji nic zamawiać z Truskaweczki. Podejrzewam, że to kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę. Jednak rabaty i gratis robią na mnie ogromne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabaty są świetne, ja zaoszczędziłam na ostatnich zakupach całkiem ładną sumkę :)

      Usuń
  6. Truskawka love, bardzo bardzo lubię. Zakupy zdarzyły mi się tam mało razy, ale na stronie jestem z 2 razy w tygodniu od dwóch lat chyba już.. Szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też lubię tam zaglądać - w końcu trzeba mieć rozeznanie co w trawie piszczy :)

      Usuń
  7. Niecierpku, dobrze, że polecasz :) Już tyle razy przeglądałam ich ofertę a na nic się nie skusiłam. Trzeba to zmienić :) za jakiś czas dopiero, ale trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adresami dobrych sklepów trzeba się dzielić, niech jak najwięcej osób skorzysta :)

      Usuń
  8. O ho to już chyba wiem gdzie zacznę robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam, ale jeszcze nie zamawiałam. Zastanawia mnie czy potrzebna jest karta kredytowa lub paypal czy można wykonać przelew tradycyjny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, akceptowane formy płatności to: karty Visa, Mastercard, American Express, Paypal, Discover i JCB.

      Usuń
    2. Z drugiej strony, Truskawka pisze, co następuje:

      Jeżeli masz jednak zastrzeżenia co do formy płatności a chciałbyś dokonać zakupu, prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub o wysłanie e-maila celem ustalenia innej formy płatności.

      Usuń
    3. Ślicznie dziękuję za info :)

      Usuń
  10. ehm nie załapałam się niestety na ten zestaw, a szkoda;) za to na tru kupuję od lat i uwielbiam te niektóre okazje:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie moge czytac takich postów :D zz automatu chce cos kupic - az słysze jak pieniazki moje kwilą w rozpaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie robilam tam zakupow ale oferta zacheca :) W przyszlosci mysle, ze sie pokusze :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo słyszałam, ale jeszcze nie kupowałam :) Właściwie to zawsze kupowałam tylko w sklepach krajowych, teraz idzie do mnie moje pierwsze zamówienie "international" ze sklepu Sasa.com - mały azjatycki haul ;) A truskawce trzeba będzie się przyjrzeć, ciekawe tylko, czy w UE nie dobierają się do takich międzynarodowych paczek celnicy i nie naliczają cła, tak się niestety często zdarza i wtedy po prostu zakupy przestają się opłacać ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie korzystałam z oferty truskawki, ale już sam prezent wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez uwielbiam Truskawkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. BUu, link mi nie dziala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa bez zarzutu.

      Kliknij w http://pl.strawberrynet.com/main.aspx

      Usuń
  17. zastanawiałam się wiele razy nad zamówieniem w tym sklepie bo ma ciągle ciekawe promocje jednak czytałam na jednym blogu o problemach dot. cła i tak jakoś zawsze mnie to powstrzymywało bo z moim szczęściem (a raczej jego brakiem) to wolałam nie ryzykować

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj na truskawkę zaglądam bez przerwy ;) naprawdę świetne okazje, ostatnio kupiłam perfumy dla kuzynki na prezent! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam i lubię bardzo :) ostatnio w lutym udało mi się upolować krem z Korresa z dziką różą przeceniony na 30 zł, bo miał ważność do maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to faktycznie super obniżka!

      Usuń
    2. też mam ten krem:) ale szczerze, to nie masz czego żałować, bo szału nie ma;)

      Usuń
  20. bardzo, bardzo mnie zaciekawiłaś :) w dodatku uważam, że każdy sklepik, mały czy duży, powinien dodawać gratisy i prezenty. Na mnie to działa idealnie, od razu mam ochotę na kolejne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam . ale zaraz poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do MACa na truskawce są zastrzeżenia że właśnie mają podróby.
    Ja uwielbiam truskawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi w to uwierzyć. MACa tam nie kupowałam, w Krakowie mam salon stacjonarny, ale gdyby zaszła potrzeba, kupowałabym w ciemno na Truskawce.

      Usuń
    2. były podejrzenia dawno dawno temu- kilka lat, ale okazało się, że się nie potwierdziły i wszystko było ok;) za to miniaturkę meteorytów guerlain sprzedawali trochę lipną bo na pędzlu był napis Guerlin czy jakoś tak;)

      Usuń
  23. super stronka,ale jakoś boję się tej płatności.płatność kartą kredytową jak to się robi? podaje się numer karty czy jak?i czy bank sam przelicza złotówki na dolary?

    OdpowiedzUsuń
  24. Truskawkę znam ze słyszenia, kilka razy byłam na ich stronie ale nie kupiłam nic.
    A u nich można normalnie przelewami płacić czy trzeba przez PayPal?

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam bardzo dobrze, ale jeszcze nic tam nie kupowałam. Na razie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że znam! Zamawiałem tylko raz, ale z pewnością nie ostatni. Kiedyś na Wizażu była mała aferka związana z Truskawką, ale to stare dzieje. Widzę, że obsługa klientów na najwyższym poziomie ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż to za aferka? Napisz więcej!

      Usuń
    2. Podobno sprzedawano wiele produktów po terminie, dlatego niektóre były w tak śmiesznie niskich cenach. Nigdy nie doświadczyłem, ale dziewczyny na Wizażu wymieniały się spostrzeżeniami. Z Twojego postu wynika, że znacznie się poprawili. Tylko się cieszyć, bo rabaty świetne : ))

      Usuń
  27. Ide na zakupy na truskawe:) Musze w koncu cos tam kupic

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam truskawę. Poza tym co napisałaś ;) mojego ukochanego korresa kupuję tam za grosze :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo, poszukiwałam godnej polecenia drogerii on-line :) bardzo mi się zgrałaś z tym wpisem :D lecę oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie też dotarła dziś truskawkowa przesyłka:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam coś u nich zamówić, ale nie bylam przekonana.:) Teraz już się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam, ale zerknę :) super zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam Truskawę, tylko jakoś tak się złożyło, że jeszcze nic z niej nie zamówiłam, ale mam zamiar to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ostatnio miałam właśnie składać zamówienie:) Po twojej notce zrobię to z jeszcze większą przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie słyszałam o tej drogerii, ale zaraz ją odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Swojego czasu Truskawa miała sporo przeterminowanych i starych produktów, które u nas były wycofane. Darmowa przesyłka na plus ale chyba czasem z cłem coś było?
    Ja wole jednak zakupy gdzie indziej, jakos tak mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tru zawsze zwraca pieniądze jeżeli naliczy coś celny:)

      Usuń
  37. Słyszałam o tym sklepie już kiedyś, ale jakoś nigdy nie myślałam, aby tam coś kupić. Może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znałam tego sklepu, ale chyba tam zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam i korzystałam nie raz, niedługo dobiję do ostatniego progu rabatowego, ale darmowe kosmetyki w gratisie dostałam tylko raz, przy pierwszym zamówieniu. Ciekawa jestem, czemu mnie omija :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiele słyszałam o tym sklepie, muszę zwrócić uwagę na ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwsze słyszę i jestem bardzo bardzo pozytywnie zaciekawiona! Już wiem, gdzie będę buszować w weekend online :3

    OdpowiedzUsuń
  42. o tuskawce slyszalam nie raz, ale nie wiedzialam ze maja darmowa wysylke! cos czuje ze bede tam polowala na jakies przeceny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odwiedzalam truskawke dosc czesto w poszukiwaniu rzeczy, ktore np sa juz nieosiagalne w sklepach. Niestety ceny sa o wiele wyzsze :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy tam nie kupowałam ... kiedyś trzeba spróbować i jak pisze wyżej BJH trzeba uważać na ceny rzeczywiście. Chyba najlepiej polować na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cło jak na licza to zwracają?? Jak to należy zrobić trzeba miec z poczty fakture?? A jak jest z tym placeniem lepiej placic karta czy paypal ?? zastanawiam sie jaka kwote pobiora z konta skoro ceny sa w złotych to i tyle pobiorą?? bo jest napisane ze bank i paypal pobiera oplate manipulacyjna za przeliczenie waluty nadal pobiera skoro ceny sa na truskawce w pln???????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam liczonego cła. Nie znam odpowiedzi na Twoje pytania - napisz mail do pracowników Truskawki, tak będzie najprościej i najpewniej :)

      Usuń
  46. Właśnie zapłaciłem cło. 110 zł za krem o wartości 435 zł. Do tego 14 dni zwłoki w dostawie plus przykra rozmowa z wyniosłym celnikiem przez telefon, który odebrali po kilku dniach prób i jakieś reżimowe formalności dobrze, że przez maila ( skany dokumentów zakupu przez net, dowodu osobistego i oświadczenie, że to dla mnie ta przesyłka). W sumie już nigdy nie kupię nic poza strefą UE, bo to o to chodzi że sklep w Hong Kongu, a nie w unii. Ponadto sklep dołączył faktury pomimo, że wyraźnie o nią poprosiłem - tylko specyfikację (delivery note ). Zdecydowanie odradzam. Kto nie wierzy udostępnię dowody ku przestrodze. Takich sklepów na pęczki na obszarze unii.

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie zapłaciłem cło. 110 zł za krem o wartości 435 zł. Do tego 14 dni zwłoki w dostawie plus przykra rozmowa z wyniosłym celnikiem przez telefon, który odebrali po kilku dniach prób i jakieś reżimowe formalności dobrze, że przez maila ( skany dokumentów zakupu przez net, dowodu osobistego i oświadczenie, że to dla mnie ta przesyłka). W sumie już nigdy nie kupię nic poza strefą UE, bo to o to chodzi że sklep w Hong Kongu, a nie w unii. Ponadto sklep dołączył faktury pomimo, że wyraźnie o nią poprosiłem - tylko specyfikację (delivery note ). Zdecydowanie odradzam. Kto nie wierzy udostępnię dowody ku przestrodze. Takich sklepów na pęczki na obszarze unii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie otrzymałem zwrot opłaty celnej. Może jednak nie ma tak wiele takich sklepów, jak pisałem pochopnie. Dzięki. Pełny szacunek.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.