Różowy koralik - Lovely - Gloss Like Gel - 156

niedziela, 26 maja 2013


Pomimo że obiecałam sobie, że dla własnego i Waszego zdrowia psychicznego za żadne skarby świata nie opublikuję notki z cyklu Co udało mi się kupić podczas zniżki -40% w Rossmannie, dzisiejszy lakier siłą rzeczy do tego wątku nawiązuje. Korzystając z okazji, zgarnęłam dwa egzemplarze pochodzące z najnowszej stałej kolekcji marki Lovely - Gloss Like Gel. Muszę przyznać, że dawno nie widziałam równie udanych odcieni. Ostatecznie zdecydowałam się na błękit, o którym opowiem niedługo i róż z niewielką domieszką koralowych tonów


Buteleczka opatrzona numerem 156 skrywa lakier prawdziwie wakacyjny - różowy, ale nie banalny bo z dodatkiem słonecznego koralu. Kolor ogromnie przypadł mi do gustu - wygląda atrakcyjnie zarówno na jasnej jak i nieco bardziej opalonej skórze. Must have na lato!


Lakier, jak sama nazwa sugeruje, posiada żelowe wykończenie o wysokim połysku. Nie mam zastrzeżeń ani co do formuły lakieru, ani co do pędzelka - malowanie paznokci to czysta przyjemność.


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy różowo-koralowego lakieru Lovely oraz top Seche Vite. 


Przyznam, że jestem pod dużym wrażeniem żelowego lakieru Lovely. Jeśli pozostałe odcienie spisują się równie dobrze, całej kolekcji wróżę błyskotliwą (SIC!) karierę :) Biorąc pod uwagę cenę, dostępność i gamę kolorystyczną - grzech nie spróbować! Gorąco polecam!

Jak się Wam podoba?

- pojemność: 8 ml
- cena: ok. 5 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann


Podobne wpisy

55 komentarze

  1. Coś mi się wydaje, że tez się skuszę na jakiś lakier z tej serii :) Pęknie się ten kolor prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoich paznokciach wszystko prezentuje się nienagannie:) Ta kolekcja przyciąga wzrok, odcienie rzeczywiście udane.

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupiłam dwa lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przpiękny koralik!:) lecę po niego dzisiaj chyba... czuj się winna!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne paznokcie i kolor, o takich mogę tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurdę, nawet Lovely wygląda na Twoich paznokciach nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam 1 niebieski, ale chyba polecę i kupię jeszcze kilka i ten który ty prezentujesz naprawdę podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. bez dwóch zdań , śliczny kolor :) taki mi się właśnie marzy , jeszcze takiego nie mam w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie! Że też go nie zauważyłam w Rossmannie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj musze go wrzucić do koszyka jak będę w Rossmannie :) Ja mam z tej serii odcień groszkowy i również jestem zadowolona z nakładania i konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! a na Twoich paznokciach wygląda oszałamiająco!

    wprawdzie promocyjne zakupy w Rossmannie już za mną, ale cały czas chodzą za mną lakiery z tej serii. Nie widzę innego wyjścia jak tylko wybrać się we wtorek na ponowne polowanie...ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam jeden w kolorze zielono-morskim, ale niestety ma jedną wadę - malowałam paznokcie 4 godziny przed pójściem spać, a rano obudziłam się z odbitymi włosami i pościelą. Masakra! Mimo tego, że wierzchnia warstwa szybko wyschła, to lakier długo był plastyczny. Szkoda, bo kolory tej serii są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny i taki pełny koloru!

    OdpowiedzUsuń
  14. kupilam go wczoraj tylko w innym odcieniu, ale widze, ze daje naprawde zelowy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są odcienie z tej serii, sama mam dwa i jestem bardzo zadowolona (:
    Twój koralik bardzo wakacyjne, taki nasycony (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek, chyba się skuszę a mój portfel będzie płakał

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś totalnie nie zwróciłabym na tę serię uwagi w drogerii, ale na Twoich paznokciach zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gama kolorów jest faktycznie idealna. Są różne odcienie wielu kolorów plus jeszcze te z różnymi drobinkami. Ja mam 3 lakiery z tej serii, i jeśli się sprawdzą, to pewne pólka Lovely będzie moją ulubioną przez dłuuuugi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się bardzo.
    Faktycznie lakier ładnie będzie komponował się z delikatną opalenizną.

    OdpowiedzUsuń
  21. też kupiłam ten lakier, ale w pomarańczowym odcieniu. kolor w ogóle mi się na paznokciu nie podoba, ale to prawda- formuła jest super, aż byłam w szoku :) także niedługo lecę po kolejne kolory, w tym prezentowany w poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oglądałam go w sklepie, i żałuje, że nie wzięłam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś czuję, że jeszcze dziś szybko polecę do Rossmanna...

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny:) ja mam fiolet z tej serii, ale jeszcze go nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczny kolor, zachwyca na twoich paznokciach, ja kupiłam z tej serii jasny fiolet! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeuroczy ten kolor :)
    A Twoje paznokcie i dłonie - po prostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny! Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny ten kolor, strasznie polubiłam tę serię lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  29. o cholercia ale ładny kolor! ja też kupiłam z tej serii,turkusik,jutro wieczorem będzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku, jaki boski! <3 rzadko mam ochotę na nowe lakiery, ale tym to mnie kusisz XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Odcień cudny, przypomina mi OPI Suzy's Hungary Again :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uroczy kolorek - choć na pierwszy rzut oka wydaje się być najbardziej uniwersalnym :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem jak to się stało, że go nie zauważyłam... mocno żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepadłam... Śliczny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny jest ten koralik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolor. Przyglądałam się tym lakierom będąc w Rossmannie w czasie trwającej do dziś promocji, w końcu jednak postawiłam na inne.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. boski róż ! faktycznie wyglądają na żelowe :O

    OdpowiedzUsuń
  38. patrzę na Twoje pazurki i płaczę bo właśnie moje spiłowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  39. na twoich paznokciach podoba mi się bardzo :) chociaż wiem, że na moich nie robiłby już takiej furory :D mam lakier z tej serii i nie jest tak idealny jak twój, więc jest pewnie jak zawsze - loteria jakościowa.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne pazurki i kolor mega:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Na Twoich paznokciach, to chyba wszystko wygląda super! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki przepiekny kolor!!!!!Ja tez chce!!!!!! <3
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny kolor, no i oczywiście kształt paznokcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kupiłam go, ale niestety u mnie wygląda zupełnie inaczej, taki lekko neonkowy, czysty "Barbie" róż... niestety koralu w nim nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.