Pharmaceris - Lekki krem głęboko nawilżający do twarzy

piątek, 24 maja 2013


Zachwytów nad marką Pharmaceris ciąg dalszy - tym razem za sprawą Lekkiego kremu głęboko nawilżającego do twarzy. Co tu dużo mówić - to kosmetyk, który w swojej kategorii nie ma sobie równych, ot co!


Krem zamknięty jest w wygodnym, plastikowym opakowaniu wyposażonym w pompkę typu air-less, pozwalającą na higieniczne i ekonomiczne dozowanie produktu. Zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym kosmetyk wypada bez zarzutu


Lekki krem głęboko nawilżający przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry nadwrażliwej, podatnej na alergię, z tendencją do odwodnienia i przesuszenia. Przypuszczam, że z uwagi na bardzo lekką konsystencję, działanie kremu zachwyci również posiadaczki cery normalnej i mieszanej.


Skład produktu nie należy ani do najkrótszych, ani do najbardziej naturalnych, za to działanie potwierdza, że nie został dobrany przypadkowo. Formuła kremu bazuje na kompleksie wspomagającym mechanizmy ochronne skóry oraz łagodzącym podrażnienia, zaczerwienienie, świąd i pieczenie. Ponadto, kosmetyk zawiera ekstrakt z zielonych alg, ekstrakt z trawy azjatyckiej oraz wosk z oliwek o działaniu nawilżającym i zapobiegającym utracie wilgoci


Co ogromnie mi odpowiada, krem posiada chemiczny filtr przeciwsłoneczny o faktorze 20 (octinoxate). Pomimo tego, że po nałożeniu kremu ale przed wykonaniem makijażu na twarz aplikuję filtr (chemiczny lub fizyczny), każdą dodatkową ochronę przeciwsłoneczną przyjmuję z dużym entuzjazmem.

SKŁADAqua, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Dicaprylyl Ether, Di-C12-13 Alkyl Tartrate, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Methyl Gluceth-20, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol, Imperata Cylindrica Root Extract, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Sodium Polyacrylate, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Triethanolamine, Caprylic/Capric Triglyceride, PEG-8, Codium Tomentosum Extract, Carbomer, Inulin, Laminaria Ochroleuca Extract, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Phenoxyethanol


Kosmetyk ma postać błyszczącego, puchatego kremu w białym kolorze. Zapachu nie posiada - zgodnie zresztą z intencją producenta, który wyeliminował z formuły wszystkie komponenty o działaniu potencjalnie alergennym i drażniącym
Jak sama nazwa wskazuje, krem jest lekki. Na skórze zachowuje się wzorowo - bardzo szybko się wchłania, nie smuży, nie warzy się ani nie roluje. Mimo zawartości chemicznego filtru, nie bieli skóry, nie pozostawia również tłustego filmu. Bezpośrednio po aplikacji odczuwalny jest wyraźny wzrost poziomu nawilżenia skóry - z każdą kolejną chwilą cera zyskuje na miękkości i gładkości


Jako posiadaczka skóry bardzo suchej doceniam komfort wynikający ze stosowania kosmetyku lekkiego i skutecznego zarazem. Uczucie nawilżenia utrzymuje się na mojej skórze całkiem długo (zresztą, przed  nałożeniem makijażu, właściwości kremu wzmacniam dokładając porcję kosmetyku z filtrem przeciwsłonecznym). Regularnie stosowany kosmetyk eliminuje niedoskonałości w postaci suchych skórek i delikatnych, miejscowych podrażnień. Po aplikacji skóra wygląda na zdrową i zadbaną

  
Lekki krem głęboko nawilżający jest dokładnie taki, jak głosi jego nazwa - lekki i przyjemny w stosowaniu, a przy tym głęboko nawilżający nawet bardzo przesuszoną skórę. Sprawdza się jako kosmetyk pod makijaż i jako krem na wieczór. Wywiązuje się z dokładnie wszystkich obietnic, jakie stawia producent. Podobno ideałów nie ma - pozwólcie, że się nie zgodzę! Gorąco polecam!

Znacie? Kochacie? Przypuszczam, że tak :]

- pojemność: 50 ml
- cena: ok. 35 zł
- dostępność: apteki stacjonarne i internetowe prowadzące sprzedaż dermokosmetyków, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

60 komentarze

  1. mam! a właściwie miałam, nie dawno go zdenkowałam. Bardzo dobry kremik ,za przyzwoitą cenę. Na pewno do niego wrócę :) Świetnie nawilża, nie podrażnia, opakowanie higieniczne, przystępna cena-czego chcieć więcej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chcę nic więcej, mojej skórze w zupełności wystarcza!

      Usuń
    2. ja tez bardzo go polubiłam!

      Usuń
  2. uwielbiam ich kosmetyki!! <3 tego jeszcze nie używałam ;D pewnie wypróbuję :) ich produkty mają świetne działanie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten krem! Moja mieszana cera szczerze nienawidzi wszelkich nawilżaczy, ale po ciężkim sezonie zimowym trochę "zmiękła" w tej kwestii i mocno, mocno docieniam ten krem! Chyba juz nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotko, a więc nie tylko posiadaczkom cery suchej krem służy! Super!

      Usuń
    2. Zdecydowanie nie tylko! :)

      Usuń
    3. potwierdzam :) ja również, jako posiadaczka skóry problematycznej i mieszanej, baardzo go polubiłam :)

      Usuń
  4. Dla mojej mieszanej cery nadawał się jedynie jako krem na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jestem ogromnie ciekawa Twojej opinii na temat tego kremu!

      Usuń
  6. Wszyscy tak chwalą to może się skuszę :) Mam nadzieję, że będę zadowolona z nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem krem działa znakomicie, nie wiem jaki masz rodzaj skóry, ale jeśli normalny w kierunku suchej - sądzę, że będziesz zadowolona.

      Usuń
  7. Mam krem ale z serii N(naczynka). Bardzo przyjemne kremy. Jednak jakiejś znacznej poprawy nie zobaczyłam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naczynka to temat-rzeka, nie wiem, czy można zminimalizować ich widoczność przy pomocy kremów pielęgnacyjnych.

      Usuń
    2. Naczynka znikną jedynie po olejku arganowym. Mi po 1,5 miesiąca całe zlo naczynkowe poszło w niepamięć.

      Usuń
  8. podoba mi się ale nie można mieć wszystkiego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale prędzej czy później można po niego wrócić :)

      Usuń
  9. Jestem nim bardzo zainteresowana.
    Ale póki co, mam kremy, które chcę zdenkować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to rozumiem, sama staram się zachowywać dyscyplinę w użytkowaniu kosmetyków :)

      Usuń
  10. Wczoraj stałam przy nim i zastanawiałam się czy warto,jutro po niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się całkiem ciekawie :) a też mam suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Na moją działa rewelacyjnie!

      Usuń
  12. Uwielbiam lekkie nawilżacze (ciężkie zabijają moją tłustą cerę), więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tłustej cery może być mimo wszystko trochę za ciężki - przetestuj przed zakupem!

      Usuń
  13. muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny dla mojej suchutkiej skóry, muszę go obmacać w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie świetne nawilżenie zapewniał URIAGE, ale franca nie chciał współpracować z żadnym podkładem... i o ile moja również sucha skóra lubi takie tłuścioszki, to ten był aż zbyt uciążliwy przy makijażu. :) z pharmaceris na moje nieszczęście jak widzę jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Uriage był zbyt bogaty, tym bardziej polecam bohatera dzisiejszej notki - jest lekki, ale bardzo dobrze leży pod podkładem.

      Usuń
  16. Poczułam się zachęcona, zaufałam Pharmaceris po zetknięciu się z ich podkładem nawilżającym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić na własnej skórze :)

      Usuń
  17. Nie miałam, ale pod podkład chyba by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkłady Pharmaceris stosowałam i bardzo polubiłam, zwłaszcza kryjący!

      Usuń
  18. kocham, uwielbiam i będę zachwalać. świetny kosmetyk, bardzo służy mojej cerze :))).

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam właśnie na próbeczki tych pharmacerisowych kremów, bo nie mogę się zdecydować, który mi najbardziej podpasuje. Już się nie mogę doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. całą ta seria jest wspaniała i zimą o moją cerę dbała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O moją dba wiosną, choć latem, jesienią i zimą nie zamierzam z niej zrezygnować!

      Usuń
  21. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy, ale ten krem wpisuję na moją listę kremów dziennych do wypróbowania :)szczególnie za spf20 i właściwości chroniące przed odwodnieniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wendys, polecam przetestować choć parę produktów Pharmaceris - marka ma kilka perełek w swojej ofercie - w tym krem będący bohaterem mojej notki.

      Usuń
  22. Chyba już nawet nie jestem posiadaczką skóry suchej a zasuszonej bo ten krem byłby dla mnie zbyt lekki. Muszę mieć na twarzy pierzynkę, żebym czuła się komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyklo, myślę, że wbrew lekkiej formule, będziesz z kremu zadowolona. Działa naprawdę skutecznie, nawet na bardzo suchą skórę.

      Usuń
  23. Na pewno się na niego skuszę, bo tej serii przyglądam się od dłuższego już czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gliceryna mnie zapycha, do nawilżania używam olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja glicerynie nie mam nic do zarzucenia - całe szczęście, w końcu znajduje się w większości produktów pielęgnacyjnych.

      Usuń
  25. Ciekawy kremik, lubię lekkie nawilżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bardzo lubię te firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może troszkę się wybiję spoza tłumu i powiem, że to mój ulubiony krem na podrażnione okolice bikini po depilacji :D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mnie zachecilas Niecierpku :) z Pharmaceris mam do czynienia od niedawna i poki co ich produkty bardzo mi podchodza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny i dobrze napisany post! Ja uzywalam notorycznie kremu La Roche Posay hydraphase intense legere i nawilzenie bylo bardzo slabe.Chyba sie skusze na ten Pharmaceris ,mimo ze mam mieszana cere.W tym okresie glebsze nawilzenie wskazane :) pozdrawiam i zapraszam do siebie kosfash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I've heard good things about this pharmaceris product! Going on my wish ♥ list now.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.