OPI - Suzi's Hungary Again!

piątek, 3 maja 2013


W komentarzach pod wczorajszą notką poświęconą lakierowi do ust Apocalips w odcieniu Stellar (KLIK) znalazłam sporo pytań o lakier do paznokci widoczny na jednym ze zdjęć. Otóż spieszę donieść, że to nic innego jak różowo-koralowy OPI z kolekcji Euro Centrale.Wspominałam o nim swego czasu (KLIK), ale nie zdążyłam jeszcze zaprezentować jego wdzięków szerszej widowni. Czynię to teraz i stwierdzam, co następuje - Suzi's Hungary Again!
Zacznę od tego, że szczerze uwielbiam nazwy produktów OPI - są pomysłowe, zabawne, doskonale skrojone pod odcień lakieru. Suzi's Hungary Again! to niezwykle apetyczne (SIC!) zestawienie tonów różowych i koralowych, z optymistycznym, delikatnie neonowym akcentem. Kolor pięknie komponuje się z opaloną lub naturalnie śniadą karnacją - latem będzie prezentował się prześlicznie, choć i teraz wypada nie najgorzej :)
Lakier wyposażony jest w długi, umiarkowanie szeroki pędzelek. Aplikację utrudnia sztywne włosie, które rozprowadza lakierem nierównomiernie, powodując smugi i prześwity. Przyznam, że po raz pierwszy spotkałam się z takim zjawiskiem. Przy odrobinie wprawy nawet trefnym pędzelkiem da się pomalować paznokcie, sądzę jednak, że renoma marki zobowiązuje do dokładania najwyższej staranności nie tylko do kolorów i formuł lakierów, ale również pędzelków
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Actiondwie warstwy koralowego lakieru OPI oraz top Seche Vite. Całość zasycha bardzo szybko, tworząc na paznokciu twardą, błyszczącą powłokę.  Trwałość, jak na lakiery OPI przystało, oceniam bardzo wysoko
Przyznam, że pomimo że nie planowałam zakupu kolejnych elementów kolekcji Euro Centrale, kusi mnie miętowo-niebieski Cant't Find My Chechbook i uroczy, lawendowy lakier o wdzięcznej nazwie You're Such A Budapest. Oba przyprawiają mnie o szybsze bicie serca :)
Jak się Wam podoba letnia Suzi? Po wczorajszych komentarzach wnioskuję, że całkiem całkiem :) Ja jestem pod wrażeniem koloru - koral to jest to!

- pojemność: 15 ml
- cena: ok. 30 zł
- dostępność: drogerie internetowe, portale aukcyjne, stacjonarne salony OPI

Podobne wpisy

109 komentarze

  1. Nie przestajesz mnie zadziwiać <3 Kolor niesmowity, ja opisałabym go jako moje ukryte marzenie. Kobieto jak Ty malujesz paznokcie, że wszytko wyglada tak idealnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wcale nie wygląda idealnie - przyjrzyj się, przy skórkach widać niedoskonałości w malowaniu. Najchętniej zrzuciłabym winę na kiepski pędzelek, ale przynajmniej w połowie to wina mojego niedbalstwa :>

      Usuń
    2. Ja chyba mam jednak coraz większą wadę wzroku, bo niedoskonałości nie widzę. Paznokcie idealne :) A kolor - LOVE :D

      Usuń
  2. Piękny kolor :)
    Idealny na sezon wiosenno-letni.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności pazurki, nigdy nie miałam i raczej nie będę miała tkich długich. nie udaje mi sie zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś zapuścić na jakiejś dobrej, utwardzającej odżywce?

      Usuń
  4. Piękny kolor na pięknych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten odcień jest absolutnie przepiękny, podobał mi się od samego początku, jednak lakiery OPI są ciągle poza moim zakładanym budżetem lakierowym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zakładałam zakupu żadnego z lakierów z kolekcji EC, ale odcienie są tak bardzo moje, że postanowiłam zrobić sobie mały, nieplanowany prezent :)

      Usuń
  6. Przepiękny! Chyba będę musiała się za nim rozejrzeć. A przecież miałam już nie kupować lakierów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udaj, że nie widziałaś tego posta :)

      Usuń
  7. Jest przepiękny!
    Bardzo lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też, koral niezawodnie poprawia humor :)

      Usuń
  8. takie koralowe odcienie są moimi faworytami w wiosenno-letnim okresie :)
    kolor kolorem, ale Twoje paznokcie mnie powalają, są wręcz perfekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bynajmniej nie są perfekcyjne, powiedziałabym, że są względnie zadbane :)

      Usuń
    2. no cóż, każdy ma inny poziom perfekcji ;)

      Usuń
    3. W kwestii paznokci jestem wybredna - moje nie osiągnęły jeszcze tego stadium, które uważam za perfekcyjne :)

      Usuń
  9. Dawno nie widziałam tak pięknego, żywego koralu. Ślina cieknie mi po brodzie jak patrze na te zdjęcia. Do tego przepiękne kwadratowe paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień, sama szukam jakiegoś takiego idealnego koralu i jeszcze na ten ideał nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zatem owocnych poszukiwań :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że Ci się podoba!

      Usuń
  12. Piękny kolor! ostatnio mam wielką słabość do koralowych^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ilość zdjęć mnie pozytywnie powaliła - super! Piękne paznokcie i rewelacyjny kolor. Taki idealny na teraz. Ostatnio kupiłam bluzkę w tym kolorze i byłoby to idealne połączenie. Też lubię lakiery OPI za konkretną konsystencję, krycie i jakość. Pozdrawiam, Jo Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Kochana, skoro masz już bluzkę, to do kupna lakieru niedaleka droga :)

      Usuń
  14. przepiękny kolor ;) ciekawa jestem innych kolorów z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mocno letni, wakacyjny, musi się podobać :)

      Usuń
  16. piękny, taki jak moje marzenie lakierowe xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor i piękne paznokcie. Moje niestety byłam zmuszona skrócić bo mi się dwa złamały;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, kolor idealny na lato :)
    Niecierpku, jak Ty to robisz że Tobie SV nie ściąga lakieru z końcówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dopuszczam do zgęstnienia SV - systematycznie wkraplam do niego Seche Restore, tak, żeby top zawsze był płynny i świeży - wówczas o ściąganiu nie ma mowy.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo Niecierpku, w takim razie zainwestuję w Seche Restore :)

      Usuń
    3. Polecam, moim zdaniem działa świetnie. Jego recenzję znajdziesz tutaj: http://niecierpek.blogspot.com/2012/11/uzdrawiacz-top-coatow-seche-vite-restore.html

      Usuń
  19. Wg mnie Czechbook nie ma nic w sobie z mięty - mam go i jest to piękny błękit. A Suzy jest ciekawym okazem, na swatchach wygląda trochę jak neon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam Chechbooka na żywo, możliwe, że zasugerowałam się zdjęciami i oczyma wyobraźni zobaczyłam w nim miętę :)

      Suzi ogromnie mi się podoba, ślicznotka :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Czy idealny - nie wiem - na pewno jednak bardzo udany :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Noooo, dużo mocniejsza i bez mlecznych tonów :)

      Usuń
  22. ostatnio przypartywałam się mu w Sephorze, ale dzięki narzeczonemu udał mi się powstrzymać przed jego kupnem. Jednak po tym poście i tych przepięknych zdjęciach już wiem, że musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzeczony powinien Ci go kupić za karę - jak to tak przeszkadzać w zakupach? :)

      Usuń
    2. a na to nie wpadłam :D muszę jutro przedstawić mu ten argument ;)

      Usuń
  23. Ależ on pięknie wygląda na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miły komentarz, Agni!

      Usuń
  24. mam OPI z innej kolekcji w podobnym odcieniu ....
    uwielbiam takie kolorki na pazurkach ....

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zestaw miniatur z tej kolekcji i właśnie się zastanwiam czemu nie użyłam jeszcze żadnego z tych cudnych kolorów. Skandal! W niedzielę sięgną po Suzi :D Panokietki to Ty masz wręcz idealne, nic tylko patrzeć i się zachwycać :D Ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Udanego malowania :)

      Usuń
  26. takie kolory lubię najbardziej *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną i latem również nie wyobrażam sobie bez nich manicuru :)

      Usuń
  27. Na paznokciach wygląda obłędnie i nigdy bym nie powiedziała, że ma problematyczny pędzel. Jak czytam o nich takie wiadomości to nie mam ochoty nawet ich kupować za te 50 zł. Żeby się jeszcze później męczyć z jego aplikacją...
    Kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że mój egzemplarz jest trefny - każdy inny OPIk, którego mam w swojej kolekcji aplikuje się bez zarzutu.

      Usuń
  28. baardzo ładny, spodobał mi się ten kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczny kolor :) nie mogę przestać się wpatrywać w te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor jest przeuroczy i kusi... Co do fajnych nazw, to uwielbiam pomysłowość marki Catrice: http://bit.ly/165I7or Uwielbiam pomarańcz o nazwie "Orange-utan" albo jeżynowy "Will you berry me?" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Catrice to bardzo pomysłowa :)

      Usuń
  31. mam go obecnie na paznokciach i jest cudowny, raz wygląda jak u Ciebie na paznokciach a raz bardziej intensywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że galeria tego lakieru w Internecie jest bardzo zróżnicowana - w zależności od światła i odcienia skóry, lakier jest albo bardziej różowy, albo koralowy.

      Usuń
  32. Bardzo ładny odcień, podoba mi się mimo iż nie lubię różu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /bo nie jest do końca różowy, koral robi różnicę :)

      Usuń
  33. aaa miłość od pierwszego wejrzenia ! :D
    jest cudowny *.*
    i masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo, że dopiero, na powrót, "uczę się" odwagi w kolorach na zewnętrznych powłokach mego organizmu, i do tego róż nie należy do moich faworytów, to ten kolor po prostu mnie URZEKŁ!
    Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś, bo dzięki temu trafiłam do Ciebie, i mogłam go zobaczyć :)

    pozdrawiam cieplutko w tę zimną szarówkę zza okien spozierającą... ;) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Cholero, miło Cię tu widzieć :)

      Usuń
  35. uwielbiam ten lakier :) jest to jeden z moich największych faworytów od OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny kolor i śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale kolor...się zakochałam. Chcę takiego odcienia szminkę...i róż...i cienie. Uwielbiam ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powalajacy kolorek! Cudo idelne na wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Powalajacy kolorek! Cudo idelne na wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie Ty masz przepiękne paznokcie !!!!! <3<3<3<3 Kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolor! Ostatnimi czasy podobne wpadają mi w oko :) I zgadzam się, idealnie wpasowuje się w aurę wiosenną, ale w lecie będzie jeszcze lepszy :) Mam w podobnym kolorze spódnicę. Piękny koral :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny koral! Idealny na wiosnę/lato. Szkoda tylko, że pędzelek nie jest dobry :/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny kolor! sama chętnie pomalowałabym nim pazurki, chociaż różu i około-różowych lakierów nie lubię :) jeśli chodzi o pędzelki lakierów OPI to zdecydowanie wolę miniatury - są dla mnie bardziej poręczne.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  44. jeden z ladniejszych rozy jakie ostatnio widzialam na paznokciach :) bardzo radosny!

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękny kolorek :) UWIELBIAM TWOJE PAZURKI ! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.