China Glaze - Strawberry Fields

czwartek, 16 maja 2013


W przededniu sezonu truskawkowego przychodzę do Was z notką soczyście owocową - w wersji lakierowej, ma się rozumieć! Odkąd słońce nieco śmielej zaczęło zaglądać znad unoszących się nad Krakowem chmur pełnych pyłów zawieszonych, na moich paznokciach często gości truskawkowa czerwień. To niezwykle optymistyczny, bardzo kobiecy odcień. Pasuje do większości garderoby, dodaje dłoniom charakteru, doskonale współgra z delikatnie opaloną skórą. Moim faworytem w kategorii truskawkowej niezmiennie pozostaje China Glaze z przebojowym, pełnym złotych drobinek lakierem Strawberry Fields
Lakier zręcznie łączy różowe i czerwone tony z mnóstwem złotego shimmeru. Miłośniczki klasycznych, bezdrobinkowych formuł nie będą zadowolone - złoto mocno się mieni, zwłaszcza w słońcu. Z pewnością nie jest to lakier, który po aplikacji na paznokcie gubi błyskotki. 
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy truskawkowego lakieru China Glaze oraz top Seche Vite. Całość trzyma się doskonale, podobnie zresztą jak każda emalia China Glaze, którą miałam okazję testować (parę(naście) ich było).
Jak się Wam podoba czerwono-różowo-złota truskawka? Dla mnie to lakierowa letnia pozycja obowiązkowa! Najlepiej komponuje się w towarzystwie soczyście zielonej trawymiseczki świeżych truskawek i ukochanej osoby - z utęsknieniem czekam na pierwsze truskawkowe momenty :)

- pojemność: 14 ml
- cena: ok. 15-20 zł
- dostępność: drogerie internetowe, portale aukcyjne

Podobne wpisy

63 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się złoty shimmer w tym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladanie Twoich paznokci zaczyna robic sie uzalezniajace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, ładnie się mieni :) lubię lakiery w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. baardzo podoba mi się ten lakier (nie mówiąc już o paznokciach;p)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor i piękne paznokcie.
    uwielbiam takie odcienie różu z drobinkami złota. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne połączenie! Złoty shimmer świetnie komponuje się z takimi odcieniami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor od dawna niezmiernie mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę nie mój typ, ale pewnie i tak umalowałabym nim pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że już mam ten lakier, bo poczułabym się skuszona! :) Ale na moich paznokciach aż tak nie błyszczy! Jak Ty to robisz, że zawsze tak pięknie uwydatniasz drobinki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmalowałam sobie dziś coś podobnego na pazurkach ;) Już się stęskniłam za takimi pięknymi kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się takie połączenie w lakierach :) A to wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ładnych dłoniach każdy lakier będzie wyglądał świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdradź swoją receptę na tak długie i piękne paznokcie - ja nie mogę zapuścić bo ciągle rozdwajają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te Twoje paznokcie i kolorek też ładny ;) ja walczę z moimi paznokciami, żeby je odżywić i zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor naprawdę wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że nie przepadam za kosmetykami z brokatem, ale ten lakier jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladny odcien ale ten brokat srednio mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny i ten shimmerek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo <3 Jeden z piękniejszych kolorów China Glaze jeśli nie najpiękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny, chociaż osobiście bym się w nim nie czuła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest mega! Taki zakręcony, soczysty i jakby miał w sobie trochę tego słońca zamknięte! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny :)
    U mnie jeden lakier z China Glaze niestety jest taki, że tego samego dnia już się zdziera z paznokci, ale kiedyś u kogoś na blogu czytałam, że ten typ już tak ma.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jest! Te drobinki sprawiają, że oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. taka czerwień wyjątkowo mi się podoba, te drobinki <3 w ogóle piękny

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny, wygląda tak ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor idealny na wiosnę i lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wygląda na paznokciach. Zresztą u Ciebie każdy lakier wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentuje się niezwykle soczyście :) Idelany odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki cudny kolorek! A Twoje paznokcie... obłęd! Zdecydowanie jestem na tak, chętnie przystaję na taką letnią propozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten odcień i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  31. rany, przecudny!! będzie mój!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny odcień, bardzo mi się podoba. ale tylko przez internet mozna go dostac? :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne masz paznokcie - piękny kształt, bardzo zadbane. Jak Ty to robisz? Lakier również bardzo fajny - super kolor na lato.
    Pozdrawiam,
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. w buteleczce nie zwróciłabym na niego uwagi, ale na paznokciach bardzo mi się podoba :)
    jakim cudem wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga? Jest genialny!
    no i ja również padłam ofiarą kradzieży zdjęcia, tyle że laska kazała mi udowodnić, że to moje zdjęcie i mój blog (facepalm). Jednak zespół Allegro kazał jej usunąć moje zdjęcie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wygląda! I masz rację, bardzo letni kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny kolorek:) taki letni:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cuuudowny, on i Watermelon od Essie to dwa typy, które koniecznie chcę upolować na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor jest niesamowicie śliczny! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie to nie przepadam za takimi kolorami, ale na Twoich ślicznych paznokciach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny, taki dosyć niespotykany kolor :) :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny jest ten kolor! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.