Błękitek - Lovely - Gloss Like Gel - 427

piątek, 31 maja 2013


Po udanym debiucie różowo-koralowego lakieru marki Lovely (KLIK), postanowiłam przyjrzeć się z bliska kilku innym elementom stałej kolekcji Gloss Like Gel. W ramach promocji -40% w drogerii Rossmann skusiłam się na optymistyczny, błękitny odcień


Błękitek opatrzony jest numerem 427. Odcień na paznokciach jest znacznie bardziej żywy niż w buteleczce. Lakier jest kremowy, mocno napigmentowany, całkowicie bezdrobinkowy


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy niebieskiego lakieru Lovely oraz top Seche Vite. Lakier w odcieniu koralowego różu wytrzymał na moich paznokciach bardzo długo, dlatego przypuszczam, że i błękitek okaże się twardzielem :)


Jak nazwa kolekcji wskazuje, lakier posiada błyszczące, przypominające żelowe wykończenie. Pomimo bardzo estetycznego efektu zaraz po aplikacji lakieru kolorowego, na paznokcie nałożyłam top przyspieszający wysychanie i utwardzający poszczególne warstwy. Błyszczy nieco mniej niż błękitny lakier, ale skutecznie zabezpiecza manicure, toteż nie zamierzam z niego rezygnować. 


Jak się Wam podoba żelowy błękitek? Ja - ponownie - jestem pod dużym wrażeniem formuły lakieru i komfortu jego użytkowania. Do testów pozostała mi jeszcze jedna buteleczka, tym razem w odcieniu chłodnej mięty. Jeśli efekty okażą się porównywalnie dobre, obawiam się, że nie odmówię sobie zakupu kilku kolejnych kolorów :)

Pod względem ceny, dostępności, gamy kolorystycznej i efektu - WARTO! Zdecydowanie polecam!

- pojemność: 8 ml
- cena: ok. 5 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann


Podobne wpisy

63 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Prawidłowo - tak optymistyczny kolor musi się podobać :)

      Usuń
  2. Ładny odcień, ale przede wszystkim robi efekt przez twoje piękne pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio trochę je zaniedbałam, należy im się porządne paznokciowe spa :)

      Usuń
  3. Też kupiłam kilka lakierów z tej serii i jak na razie jestem zadowolona. Mój niebieski (trochę ciemniejszy) świetnie kryje i trzyma się dzielnie przez trzy dni. Mam też żółty, ale do pełnego krycia potrzeba mu 3 warstw, a tego nie lubię. Ten błękit jest śliczny, niestety w moich rossmannach go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę przestać zachwycać się tym cudownym kolorkiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziwo mi się podoba ale na Twoich paznokciach wszystko wygląda pięknie, niezależnie od tego co na nie nałożysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mają kolory, niestety u mnie słabo się trzymają

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ja nie mogę nigdzie znaleźć tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękny, w ogóle nie rzucił mi się w oczy, w butelce nie jest taki "żywy" :P

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny! czekam niecierpliwie na zdjęcia miętowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaaa, ale cudo :D Sądzę, że jak byłam w Rossmannie to go nie było, bo na pewno zwróciłabym uwagę i zapakowała do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Aż popatrzę na niego w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoich zdjęciach wykończenie jest naprawdę żelowe, bynajmniej tak wygląda. U mnie nie ma aż takiego błyszczącego efektu tali!
    Ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię nosić niebieskich lakierów na paznokciach :) ale u ciebie ładnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek. Tak się zastanawiam ale chyba nie mam żadnego niebieskiego lakieru w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolorki ;) Bardzo ładny .

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny i optymistyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaargh uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kolorki, ale na paznokciach jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W buteleczce wyglada srednio a na paznokciach bajecznie. Koniecznie musze sie zainteresowac tymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo udała się Wibo ta seria, a kolor na Twoich paznokciach wygląda naprawdę uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor świetny, szkoda tylko, że nieco się różni od tego w buteleczce..

    OdpowiedzUsuń
  22. Też go mam i jest przepiękny! Uwielbiam ten kolorek taki intensywny i tak jak napisałaś- optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor, podobają mi się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na takich pazurkach każdy lakier wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. patrząc na Twoje paznokcie jestem przepełniona zazdrością! Są takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam błękity, koniecznie muszę go sobie wpisać na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja kupilam nr 128 jasny fiolet. świetny jest. nie mogę sie doczekać twoich testów mięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Żywy, jasny, pobudzający kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeden z najpiękniejszych kolorów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda bardzo ładnie, chociaż ja jakoś się nie lubię w żadnym odcieniu niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wygląda:) Mam nawet podobny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy w życiu nie miałam pomalowanych paznokci na odcienie niebieskiego!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznaje się - nie przeczytałam posta, a gapiłam się ciągle na równo spiłowane i jeszcze równiej pomalowane paznokcie.. Takie tam małe zboczenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogólnie ostatnio bierze mnie na błękity, więc i ten mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny kolorek i piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się :)
    jej uwielbiam twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Seria lakierów bardzo udana, piękne kolory, dobrze się trzymają, na pewno wrócisz po więcej.
    Odcień niebieskości wspaniały, mani na piąteczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  38. strasznie mi sie ostatnio podobają takie kolory lakieru

    OdpowiedzUsuń
  39. niezłe cudo, na paznokciach wygląda rewelacyjnie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. moją uwagę przykuł nie kolor a twoje paznokcie ;) piękne

    OdpowiedzUsuń
  41. łal powalający effekt
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Idę jutro szukać tej gloss-owej serii :) Jak czytam, że swój obecny stan paznokci oceniasz na taki sobie i że potrzebne im porządne SPA, to wiedz, że my się czujemy tak jakby nam ktoś ręce odrąbał wyżej łokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. O żesz! Ale on jest piękny! Czy jest na sali szafa Lovely?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.