Absolute Organic - Protective Face Serum

środa, 29 maja 2013


Wczorajsza zagadka, jak wszystkie zresztą mojego autorstwa, nie sprawiła Wam najmniejszego kłopotu - po paru chwilach padła prawidłowa odpowiedź - Absolute Organic. Ta właśnie marka przyciągnęła moją uwagę za sprawą opatrzonych certyfikatami, naturalnych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji twarzy. Dziś rano dna sięgnęło moje dotychczasowe serum, dlatego z przyjemnością sięgnę po organiczną nowość - Protective Face Serum!


Kosmetyk przywędrował do mnie w biało-zielonym, skromnym pudełeczku. Z wnętrza wyjęłam ciężkie opakowanie wykonane z matowionego szkła, wyposażone w wygodną pompkę (niestety, nie próżniową). Przyznam, że jestem pod dużym wrażeniem designu - za tę cenę spodziewałam się dużo słabszego wykonania. Tymczasem, jest elegancko i bardzo, bardzo estetycznie.


Dla kogo dedykowany jest kosmetyk? Dla każdego! Serum przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Do jego głównych zadań należy ochrona przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych, działanie antyoksydacyjne, nawilżające i odżywiające. Serum rekomendowane jest jako produkt leczniczy - nie wiem, ile w tym prawdy, a ile radosnej twórczości producenta, niemniej wykaz składników napawa optymizmem :)


A propos składu - zamiast wody - sok aloesowy. Zaraz później - propanediol o działaniu nawilżającym, olej z orzechów sacha inchi bogaty w kwasy omega 3,6 i 9, olej jojoba, witamina E, oliwa z oliwek, kwas hialuronowy i skwalan. Znakomita większość, bo aż 88,27% komponentów pochodzi z organicznych upraw, dlatego producent może się poszczycić prestiżowym certyfikatem Ecocert. Lubię to!

SKŁAD:  Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Propanediol, Acacia Senegal Gum, Xanthan Gum, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Plukentia Volubilis Seed Oil, Simmondisa Chinesies Seed Oil, Olea Europea Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Bisabolol, Isoamyl Laurate, Isoamyl Cocoate, Cerearyl Wheat Strwa Glycosides, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Squalane, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Benzoic Acid


Serum mam zamiar stosować dwa razy dziennie - rano i wieczorem - przed nałożeniem kremu nawilżającego i kremu z filtrem. Liczę, że spora pojemność pozwoli mi cieszyć się dobrym działaniem przez dłuższy czas. Z właściwości serum na pewno zdam relację. 


W ofercie marki Absolute Organic znalazłam kilka godnych uwagi pozycji, zwłaszcza maseczkę peelingującą (KLIK), serum pod oczy (KLIK) i scrub solny z oliwą z oliwek (KLIK). Swoje serum zakupiłam w sklepie internetowym Naturnika (KLIK) - gorąco polecam, zwłaszcza niecierpkom, które nie lubią długo oczekiwać na przesyłkę :)

Znacie markę Absolute Organic? Które kosmetyki polecacie?

- pojemność: 50 ml (!)
- cena: ok. 28 zł (!)
- dostępność: internetowe sklepy z kosmetykami naturalnymi


Podobne wpisy

18 komentarze

  1. ciekawy produkt, elegancka buteleczka.
    produkt uniwersalny i atrakcyjny cenowo

    OdpowiedzUsuń
  2. cena bardzo pozytywnie zaskakuje :) serum wydaje się naprawdę godne uwagi, zapisuję sobie na listę i jak tylko zużyję trochę moich zapasów, chętnie je zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, cena zaskakuje, jak na taki kosmetyk :) Przyjemnego używania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena za taki sklad i praktyczne opakowanie jest naprawde niewielka :) Ja obecnie przymierzam sie do testowania moojego japonskiego serum z kwasem hialuronowym, jestem go strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena zachęca :) Skład również. Czzekam na relacje i być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena w stosunku do jakości składników rewelacyjna, czekam zatem na relację z użytkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boję się oliwy z oliwek niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. już wczoraj zapisałam na chciejlistę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam krem anti-aging z tej firmy i jestem z niego zadowolona :) To serum wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa, jak się u Ciebie spisze, bo stosunek pojemności i jakości skłądu do ceny wygląda nader zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemnie rozczarowała mnie cena :) zazwyczaj na hasło : kosmetyki organiczne, serum - cena zdaje się mało znośna. a tutaj taka miła niespodzianka. tym bardziej czekam na recenzję i życzę przyjemnego używania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
  13. oj Niecierpku bede z niecierpliwoscia wypatrywac Twojej opinii na jego temat!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ci się sprawdza / sprawdzało serum? Właśnie się w nie zaopatrzyłam, ale jeszcze czeka w kolejce. Mam oczekiwać fajnego działania? :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.