Różowy zwyklaczek

niedziela, 7 kwietnia 2013


Lakiery Wibo cenię za bogatą gamę kolorystyczną i całkiem ładne, kremowe wykończenie. Niestety, jakość w dużej mierze uzależniona jest od odcienia i zastosowanej formuły. W mojej lakierowej karierze zdarzały się zarówno perełki, jak i koszmarki sygnowane marką Wibo. Bohatera dzisiejszej notki lokuję po środku - ani nie zachwyca, ani nie zawodzi. Ot, różowy zwyklaczek
Lakier, o którym mowa nosi numer 4 i wchodzi w skład kolekcji Trend Edition - Arctic Expression. Odcień określiłabym jako zgaszony, przybrudzony róż z interesującą, różowo-fioletową poświatą. Po nałożeniu na paznokcie drobinki ulegają anihilacji - pozostaje jedynie kremowy, równomierny, różowy kolor
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy różowego lakieru Wibo oraz top Seche Vite. Pomimo całkiem niezłego krycia, na jednym z paznokci powstał zacny prześwit. Ech...
Czy polecam? Niespecjalnie, chyba, że odcień szczególnie przypadnie Wam do gustu (w co szczerze wątpię) lub (czego, bynajmniej, Wam i sobie nie życzę) z powierzchni Ziemi znikną lakiery innych marek. Zwyklaczek daje się nosić, jednak w starciu z propozycjami innych producentów nie ma najmniejszych szans. I dobrze

Was też zawiódł? :>

- pojemność: 7 ml
- cena: ok. 5 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann

Podobne wpisy

53 komentarze

  1. Zwyklaczek niezwyklaczek ;) Piękny, delikatny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek!
    ależ masz piękną płytkę paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na paznokciach wygląda ciekawie, ale skoro nie polecam specjalnie to chyba się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, ale taki... obojętny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny:) Chyba tez musze sobie pazurki nudziakiem maznąc, bo juz 100 lat nie uzywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zwyklaczek, ale paznokci zazdroszczę! a jak Ci się odżywka spisuje? bo ja wymiękłam po trzech tygodniach, jak mi się paznokcie pod odżywką łamały a sama ona odchodziła płatami... ;( już nie wiem co na nie położyć, żeby odżyły!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba kolor :) Ostatnio mam znowu fazę na wszelkiego rodzaju róże na paznokciu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ładny, ale taki zwykły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaki ładniutki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się kolor podoba, taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś nie umiem przekonać się do delikatnych róży na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie rzuca się w oczy, ale faktycznie mocno wtórny - taki kolor można znaleźć w ofercie wielu innych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam inny odcień z serii trend edition i jest wszystko w porządku :) a ten podobny jest to serii so matt, kolory niemal identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę pognać do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zwyklaczek ale całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz rację, z marką Wibo nic nie wiadomo, bo czasem trafi się świetny lakier, a innym razem lepiej nie mówić... ten kolorek mi się podoba, jest taki delikatny, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny odcień pudrowego różu. Bardzo lubię lakiery w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę tych paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek nie jest zły. ale też uważam, że dużo zależy od koloru. mam jakiś turkus i zieleń są super. Kupiłam jakiegos nudziaka i ma takie parszywe drobinki, ze to wyglada jakby to byly pecherzyki powietrza...

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm zastanawiam się czy miałam kiedykolwiek jakiś lakier Wibo i nie przypominam sobie. Ostatnio kusiły mnie te z kolekcji blogerskiej, więc może nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi takie zwyklaczki odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny, delikatny kolor, ale do lakierów Wibo podchodzę raczej z dużą rezerwą, kupuję jak spodoba mi się konkretny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja tam lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor pieknie wyglada na Twoich paznokciach,z moimi cos sie ostatnio zaczelo dziac rozdwajaja sie strasznie mysle od dawna o tej odzywce eveline ale tyle sie zlego naczytalam, ze strach mnie ogarnia.ppzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach Twoje paznokcie są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja czasem lubię takie zwyklaczki;) ten jest całkiem urokliwy.

    OdpowiedzUsuń
  27. odcień jest piękny, ale nie lubię kiedy prześwitują :( mam ten z tej różanej serii i właśnie też ostatnie zrobił mi kilka prześwitów :(

    OdpowiedzUsuń
  28. jakiś wielki szał się rozpętał na temat tego lakieru.Jak dla mnie kolejny pudrowy różowy kolor.Czytałam że słabo kryje i schnie długo wiec jak dla mnie odpada(ładne paznokcie masz kolorek ci pasuje)

    OdpowiedzUsuń
  29. szału nie ma, szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny jest, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli chodzi o kolor to bardzo ładny :)
    Jednak jeśli robi prześwity to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Co tam lakier, masz rewelacyjne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor mnie nie zachwyca i nawet nie zwróciłabym na niego uwagi na sklepowej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. taki troszkę bezpłciowy jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oby z powierzchni Ziemi nie zniknęły inne lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. jak dla mnie kolor za mało się odznacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor ładny, ale mój ostatni pastel na paznokciach nie bardzo mi podszedł i zostałam przy zdecydowanych kolorach :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. czasem sobie myślę, że niektórym lakierom przydałoby się zniknięcie z powierzchni Ziemi dla dobra nas wszystkich ;D ale ten chyba na to nie zasługuje, wygląda przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. o fajny, szkoda, ze nia mam w poblizu rossmana, bo bym sobie kupiła, tak musze poszukiwac dalej ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę,nie stosuj tej odżywki jako bazę pod lakier, jest bardzo mocna i możesz nie zauważyć, że pod lakierem z paznokciami dzieje się coś złego. Można ją stosować tylko wg zaleceń producenta.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zwyklaczek ale na paznokciach wygląda ładnie i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. więc dobrze chociaż że całkiem nie poległ, a jest po środku :-)
    bo kolorek ma bardzo ładny :)
    ja z tej serii nie mam jeszcze żadnej miniaturki, a lakiery z Wibo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. na zblizajaca sie wiosne, w sam raz :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.