Róż a'la niecierpek!

niedziela, 14 kwietnia 2013


Drugi z lakierów, które chciałam Wam pokazać to słodki, cukierkowy róż. Na rynku wiele jest podobnych odcieni. Mój wyróżnia tylko to, że jest mój - stworzyłam go sama :)
Kolor wyjściowy lakieru Golden Rose z linii Classics w numerze 118 to brudny róż. Postanowiłam nieco go wzbogacić. W pierwszej kolejności dodałam kilka kropel czerwonego lakieru, który następnie rozbieliłam do odcienia, który widzicie na zdjęciach. Przyznam nieskromnie, że efekt ogromnie mi odpowiada - w mojej kolekcji brakowało równie radosnego, charakternego różu. 
Słodyczy nigdy zbyt wiele, toteż na paznokieć u palca serdecznego nałożyłam cukierkowy top Golden Rose z kolekcji Jolly Jewels w numerze 109. W przejrzystej, różowej bazie zatopione są równej wielkości, okrągłe drobinki - białe i fuksjowe. Na paznokciu tworzą interesujący, kropkowany efekt
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline Total Action 8 w 1, dwie cienkie warstwy różowego lakieru, top Seche Vite, a na paznokieć przy palcu serdecznym - brokatowy top Jolly Jewels. Całość trzyma się wyśmienicie.
Jak się Wam podoba różowy manicure a'la niecierpek z brokatowym dodatkiem? Zasłodziłam Was? :)

Zdarza Wam się komponować własne odcienie lakierów do paznokci? 

Podobne wpisy

71 komentarze

  1. No mi się jeszcze nie zdarzyło mieszać lakierów, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi się jeszcze nie zdarzyło mieszać lakierów, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, na paznokciach wygląda lepiej niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszedl Ci piekny rozyk! jakos nigdy nie eksperymentowalam w taki sposob, ale widze ze warto zaczac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie, szkoda, że nie można go kupić! :D jest świetny, musisz podać dokładny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda ten manicure, a te drobinki pasują idealnie :) Ja jakoś nie lubię takich drobinkowych lakierów, ale u ciebie wygląda to naprawdę ślicznie. Ten w poprzednim poście zresztą też!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny duet :) truskawkowy koktajl :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak truskawkowo-jogurtowy shake :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie,kolor bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodko :D Lody truskawkowe z cukrową posypką :D Piękny odcień stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje ulubione połączenie ostatnio! :>:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Twoich paznokciach kazdy kolor wyglada rewelacyjnie, ja nigdy nie probowalam tworzyc nowego koloru, bo przy moich zdolnosciach balabym sie, ze tylko zniszcze lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zasłodziłaś, uwieelbiam róże! piękny jest ten niecierpkowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę zasłodziłaś ;). Sama nie mieszałam jeszcze lakierów, ale znajome często to robią, kiedy zostają im trudne do wybrania resztki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest!
    Podoba mi się zarówno kolor jak i wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. połączenie idealne! :) i jak tu nie lubić lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor, idealnie Ci wyszedł ;) Masz piękne paznokcie i rację, że słodyczy nigdy nie za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor Ci wyszedł! Jakbym go zobaczyła na sklepowej półce nawet 2 minut bym się nie wahała, żeby po niego chwycić!

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie --> najpiękniejsze jakie można oglądać w blogosferze

    OdpowiedzUsuń
  21. Cukierkowy lakier ukradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Droga! jak zawsze mani jest genialny! Powiem szczerze, że strasznie podziwiam Twoja precyzyjność!

    OdpowiedzUsuń
  23. tez niedawno prezentowałam tego Goldenka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, jestem pod wrażeniem ;) ja z tej samej serii ostatnio pokazywałam lakier w odcieniu brązu ;) kupiłam przypadkiem w mniej znanej drogerii, nie sądziłam że spotkam go na innym blogu ;)
    Ten lakier z Golden Rose koleżanka mi pokazywała, że o nim marzyła i w końcu go ma ;)

    Podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  25. całość niesamowicie mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio pokochałam róże, więc mi się podoba :) A ten JJ z GR jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie :) odcień wyszedł cudowny no i GG JJ jak zawsze urzeka

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaaa! Najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny kolor Ci wyszedł... czuje się zasłodzona, tym bardziej, ze sama mam różowe paznokcie w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przyszło mi do głowy nigdy mieszać lakierów ale widzę że może być fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kolor Ci wyszedł - nie jest zbyt słodki, a jednocześnie wciąż dziewczęcy i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uuu, wyszło naprawdę dobrze ;) nie przepadam za różem, ale taki bym nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne pazurki *.*
    Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  34. przesłodki mani ,aż mi się cukierków zachciało :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Różu sygnowanego Niecierpkiem nie mogę zostawić bez komentarza! :D
    Naprawdę ładny, taki apetyczny i przyjemny kolorek, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  36. Całość bardzo mi się podoba :)
    I gratuluję pomysłu stworzenia własnego koloru - udało Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny róż, no i jego połączenie z jolly jewels, jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny kolorek :) Jakież ty masz piękne paznokcie pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję , kolorek wyszedł ci naprawdę świetnie , tak tak caly mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajny odcien wyszedl :9 ja kiedys zmienialam kolory lakierow dodajac gencjane, ale nie wiem czy w ogole mozna ja jeszcze dostac na rynku? to bylo dobr 10 lat temu. Dla niewtajemniczonych gencjana smarowalo sie potluczonekolana np ;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny, a Twoje paznokcie prezentuja sie przepieknie, zdradz przepis jak mieszasz te lakiery bo ja np troche sie boje ze nie wyjdzie taka mieszanka a jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor rewelacyjny, piękny róż. 109 od GR kojarzy mi się z posypką na muffinki :) Jeszcze nigdy nie mieszałam lakierów, żeby uzyskać odcień idelany, chociaż może to był błąd?

    OdpowiedzUsuń
  44. różu nie lubię, ale twoje pazurki bardzo mi się w takiej słodkiej propozycji podobają :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudny kolorek :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem zakochana w Twoich pazkokciach, cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie wygląda ten róż w połączeniu z tym cukierkowym Jolly ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. powiem Ci, że stworzyłaś idealny odcień różu!

    OdpowiedzUsuń
  49. Hyhy, też masz własny lakier i to bez pomocy Wibo, teraz walnij sobie na nim autograf i sprzedawaj.. :P śliczny kolor, a JJ dał super efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie to wygląda :) No i udana ta Twoja produkcja!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładny wyszedł Ci ten kolorek ! :) A wszystko razem... No wygląda świetnie! Na ten JJ poluję od jakiegoś czasu ale zawsze rozsądek i świadomosć ilości lakierów w domu wygrywa ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.