Pod papugami!

sobota, 13 kwietnia 2013


Po wczorajszym poście mrożącym krew w żyłach wielu aktualnym i potencjalnym użytkowniczkom kosmetyków na bazie kwasów, weekendowe notki postanowiłam poświęcić materii znacznie przyjemniejszej i lżejszej, bo lakierowej :) Dziś i jutro opowiem Wam o moich dwóch wiosennych ulubieńcach. Zacznę od niezwykłej, papugowej zieleni.
Na lakier My Secret w mocno limitowanym kolorze Green Parrot (160) ostrzyłam sobie zęby odkąd tylko w ubiegłym roku zobaczyłam go w materiałach promocyjnych. Niestety, pech chciał, że szmaragdowy egzemplarz wyprzedał się błyskawicznie. Po wizycie we wszystkich (!) salonach Drogerii Natura w Krakowie porzuciłam nadzieję na zakup. Po kilku miesiącach, lakier znalazłam w wyprzedażowym koszyku ustawionym obok szafy z kosmetykami My Secret - czekał na nowego właściciela. Nie wierzę, bynajmniej, w radykalny, lakierowy determinizm, sądzę jednak, że kosmetyczne przeznaczenie dało o sobie znać - ja i Green Parrot jesteśmy sobie pisani
Szmaragdowa zieleń, zwana przeze mnie kolorem papugowym to jeden z bardziej niespotykanych odcieni lakierów do paznokci. Połączenie zieleni i morskich tonów tworzy nieprawdopodobnie urokliwą mieszankę. Ogromnie doceniam brak drobinek - kremowe, błyszczące wykończenie wyśmienicie komponuje się z niebanalnym kolorem.
Dla podkreślenia urody Jego Papugowatości, na paznokieć palca serdecznego nałożyłam brokatowy top Golden Rose z popularnej linii Jolly Jewels w odcieniu 107. W przeźroczystej bazie zatopione są mniej i bardziej drobne błyskotki w kolorze niebieskim, zielonym i srebrnym. Połączenie ogromnie mi się podoba - jest zauważalne, a jednocześnie dziewczęce i niepretensjonalne
Na paznokcie nałożyłam co następuje: warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy papugowego lakieru My Secret, top Seche Vite oraz na palcu serdecznym - warstwę brokatowego topu Golden Rose.  
Jak się Wam podoba wiosenny, szmaragdowy manicure? Jestem niezmiernie zadowolona z faktu posiadania w moich lakierowych zbiorach papugowej zieleni. Wróżę nam błyszczącą, soczystą przyszłość :)

- pojemność: 10 ml
- cena: ok. 7 zł (?)
- dostępność: sieć Drogerii Natura

Podobne wpisy

66 komentarze

  1. Pięknie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba:) sama szukałam tego papugowatego lakiery i pech chciał;) że nie znalazłam! ale przeszukam koszyki w Naturach, może akurat mi się coś trafi:D
    ten GR wygląda świetnie- nie jest to taki mocny brokat, który bije w oczy, a taki delikatesik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetny kolor, nie mogę oderwać wzroku od Twoich paznokci ;p Mam nieco ciemniejszy i też się bardzo lubimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw! Świetnie to wygląda :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. jest bez wątpienia ładny, pięknie zgrywa się z JJtką, ale...morskie zielenie to nie moja bajka!
    niemniej na Twoich paznokciach wszystko kusi :P sama nazwa lakieru chwyta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten lakier z My Secret, ale mi przebarwił płytkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. zieleń jest piękna sama w sobie, a w tym połączeniu to już w ogóle cudeńko :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i powiedz Ty mi jak zrobiłaś te zdjęcia :D ileż razy próbuję zrobić zdjęcia takim odcieniom to wychodzą mi one błękitne :<

      Usuń
  8. Pięknie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W połączeniu z JJ wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zieleń ma ciekawy odcień, a na paznokciach prezentuje się bardzo dobrze. Jednak osobiście wolę bardziej stonowane kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polaczenie ekstra :) Na Twoich paznokciach papuzka wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, fajnie z tym brokatem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie... Masz paznokcie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień a w połączeniu z tym brokacikiem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię tą zieloną papużkę MS:). Fajny duet wyszedł z brokatowym JJ!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za zieleniami na paznokciach ale to połączenie mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie było więcej tych lakierów? ;) Piękny jest! A połączenie z tym JJ jest wręcz idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdzie nie mogę dorwać takiego koloru!!! :((

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja się tyle naszukałam dokładnie takiego koloru, pełno zieleni na półkach a takiego nie mogłam znaleźć. Po niedzieli lecę do Natury, mam nadzieję, że na niego trafię :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor! I masz takie czadowe, długi pazurki : O /a

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne wyszło to połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor jest piękny, a razem z jolly jewels prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te lakiery chyba są stworzone do łączenia ich razem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądają! A ten brokat - mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda przepięknie, a w połączeniu z JJ wręcz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oba lakiery są przepiękne! a w duecie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnyyy:) bardzo podobny miała vipera:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boooskie ^.^ Ja ostatnio dorwałam lakier z My Secret za zawrotną cenę 3 zł. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super dopasowanie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  30. ten GR JJ, jest przepiekny !
    podobam mi sie takie połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna kompozycja, śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wygląda to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sam wygląda ładnie ale z Jewels'em rewelacja, zazdroszczę paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Matuchno kochana jakie Ty masz piękne paznokcie! Lakier ma rewelacyjny kolor, w połączeniu z JJ wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowicie piękne ! Bardzo podoba mi się też połączenie z jednym paznokciem pokrytym brokatem... LOVE!

    Osobiście jeszcze nie kupiłam z własnej woli takiego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń

  37. Uwielbiam szmaragdowy kolor<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne połączenie, nie ma się do czego przyczepić =P kolory przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie się razem dopełniają, po prostu idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie pogardziłabym taką papugową zielenią. Niestety, jest ona trudno dostępna. Ostatnio stałam się posiadaczką ciekawego odcienia z Marizy. Widzę w nim ogromny potencjał i liczę na to, że na paznokciach będzie prezentował się równie dobrze jak w butelce:)

    OdpowiedzUsuń
  41. połączenie jak najbardziej mi się podoba :) a papużka jest świetna - bardzo lubię takie kolory, ale dopiero kiedy moje ręce nabiorą trochę koloru i nie wyglądają tak strasznie blado.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny kolor, ale robotę robią Twoje paznokcie. Są po prostu przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Niecierpku, na Twoich paznokciach każdy kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam ten kolor ! Świetnie wygląda na pazurkach.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.