Pistacjowy krem!

czwartek, 25 kwietnia 2013


Joko konsekwentnie uważa, że raczej perski dywan - moim zdaniem rasowy, pistacjowy krem. Słodki, wiosenny, niezwykle pozytywnie nastrajający. Panowie, Panie - oto pastelowa nowość z linii lakierów Orient Express!

Persian Carpet (J179) to urokliwy, pistacjowy odcień - znacznie bardziej zielony niż klasyczne mięty, pozbawiony chłodnych, niebieskich tonów. Przyznam, że kolor mógłby być nieco bardziej rozbielony. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by dodać do niego kilka kropel białego, gęstego lakieru (czego jeszcze nie zrobiłam - na zdjęciach widzicie oryginalny odcień).

Na paznokcie nałożyłam odzywkę Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy pistacjowego lakieru Joko oraz top Seche Vite. Ucząc się na własnych błędach, nie zdecydowałam się na ponowną aplikację płynnego szkła marki Eveline, którego ze wszech miar nie polecam i o którym postaram się w najbliższym czasie napisać nieco więcej.

Lakier, podobnie zresztą jak większość propozycji marki Joko, wyposażony został w szeroki, rozłożysty pędzelek. Owszem, przyspiesza proces malowania paznokci, ogranicza jednak precyzję w aplikacji. Krakowskim targiem, życzyłabym sobie, aby pędzelek był o połowę węższy - pozwoliłoby to na optymalne wykorzystanie jego możliwości.

Jak się Wam podoba rozbielona, świeża pistacja? Ja, tradycyjnie, jestem w pełni ukontentowana - mam ochotę na kilka kolejnych wiosennych egzemplarzy :)

- pojemność: 10 ml 
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe

Podobne wpisy

63 komentarze

  1. ech, jak ja bym chciała mieć takie piękne paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. Też bym takie chciała...

      Usuń
    2. ja mam problem tylko z palcami wskazującymi więc to też wygląda głupio gdy reszta jest ładna a 2 paznokcie krótkie :P

      Usuń
  2. Piekna zieleń wyglada wiosenne i świeżo

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma tej kolekcji... A już wczoraj zachorowałam na błękit który pokazywała Oleska teraz tutaj zaraziłam się zielenią, katastrofa!! Sama mam właśnie na paznokciach róż od JOKO i kestem bardzo mile zaskoczona jakością tych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor lakieru. Ja nigdy nie mogę zapuścić paznokcji. Twoje są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam lakier, paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zieleniami, ale ten jest naprawdę uroczy :) Dla mnie znowu szerokie pędzle to zbawienie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor nie w moim guście, ale masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne lody pistacjowe! piękny.

    A płynne szkło od Eve jest po prostu PŁYNNE cały czas- w sumie etykietka nie kłamie... :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo fajny, mimo że zieleni często nie noszę. Choć wedle Twoich sugestii, nieco rozbielony podobałby mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wiosenny kolorek:) Masz piękne paznokcie zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  11. z Vibo widziałam podobne, tyle, że drobinkami świecącymi, ten jest tez fajny, paznokcie po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam żadnego lakiery z Joko, przydałoby się je sprawdzić. ten Twój wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolorki :) ależ jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paznokcie, kolor jest niesamowity! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pistacjowy krem wygląda pięknie! Brakuje takie koloru w mojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja JOKO nie umiem niegdzie wyczaic a kupilabym kilka kolorow od nich z tej linii:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale ten odcień mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna pistacja, trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki krem, jaki dywan? Lody to są, lody pistacjowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoim ostatnim poście wszystko mi się jednoznacznie kojarzy, więc o lodach rozprawiać nie będę :)

      Usuń
  21. Wyglądałby przepięknie z jakimiś złotymi wzorkami albo ze złotym pękającym *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmm Pistacjowa świeżość, a Twój kształ paznokcia bardzo ładny i zadbany - Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niecierpku tak się zastanawiam ile Ty masz tych lakierów do paznokci:))
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu liczyłam i wyszło bulwersująco dużo :)

      http://niecierpek.blogspot.com/2012/07/rozwiazanie-lakierowej-zagadki.html

      Teraz ta liczba jest nieaktualna, trzeba by dodać jakieś parędziesiąt kolejnych lakierów :>

      Usuń
  24. Uwielbiam takie kolory :) Wydaje się być podobny do Sally Hansen Green Tea

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest kolor zieleni dla mnie, w takiej nie powinny moje dłonie wyglądać jak u trupa... tylko szkoda, że nie ma nigdzie u mnie joko ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja za zielenią na paznokciach nie przepadam.
    Ale przyznaję, na Twoich każdy kolor prezentuje się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie się prezentuję na Twych idealnych pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor na szalenie pięknych pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny kolor, takiego jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor piękny, taka pistacja, lody o tym smaku uwielbiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor jest niesamowity! ciekawe czy dobrze bym się z nim czuła, bo ostatnio tylko czerń i czerwien na moich pazurach gości. Niecierpkowe dłonie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. mam chyba identyczny odcień z FM :) lubię go, prawdziwa miętka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tej serii mam odcień sultan green, to taki mocno trawiasty zielony. Gdy go kupowałam długo wahałam się czy wybrać ten który kupiłam czy ten Twój, i teraz właśnie poczułam ukłucie w serduszku, przepiękny kolor! Bardzo lubię tą serie za to że wystarcza jedna warstwa do pełnego krycia, długo się utrzymuje i nie zabarwia paznokci. Zacieram rączki na kolejne odcienie :3

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękny kolor ;) muszę koniecznie zwrócić na niego uwagę (i inne gamy kolorystyczne) . Swoją drogą widzę ,że jeszcze trzech obserwatorów i 2000 ;) Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny kolorek, choć za zielenią nie przepadam, ale u Ciebie pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie poastelowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. właśnie taki kolor mi się marzył od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kolor, ostatnio chodzą za mną podobne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny kolor, jak lody pistacjowe :) Za chwile stukną ci 2000 obserwatorów ! :D Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kolorek:)) Aż mam ochotę teraz na zieleń na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczny kolor :) Patrzenie na Twoje paznokcie to czysta przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  42. śłiczny jest :) ja dziś kupiłam podobny, ciut ciemniejszy z Golden Rose :) ogólnie takie kolory coraz bardziej mi się ostatnio podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jest cudowny! właśnie tego się obawiałam, że po twoich "słoczach" będę go instynktownie szukać :) idealne lody pistacjowe!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  44. dla mnie to jedna z tych zieleni, ktora na moich paznokciach bardzo by mnie denerwowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie wiedziałam jeszcze TAKIEJ zieleni! BAjka! Mówiłam , że masz ładne paznokcie?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.