Pierwsza tegoroczna mięta!

czwartek, 18 kwietnia 2013


Czy istnieje połączenie lepsze niż słoneczna wiosna i pastelowy miętowy kolor? Uprzedzając wszelkie wątpliwości - nie istnieje! Korzystając z pięknej aury, postanowiłam rzucić na moje paznokcie nieco światła - miętowego, ma się rozumieć :) 
Miętusek, o którym mowa to lakier marki Delia o numerze 155 wchodzący w skład linii Coral Prosilk. Pokazywałam go swego czasu na blogu (KLIK). Sam odcień uważam za udany, ale nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała go nieco ulepszyć. Po udanym eksperymencie z różem a'la niecierpek (KLIK) zabrałam się za miętę, do której dodałam kilka kropel białego, mocno kryjącego lakieru, który ładnie rozjaśnił i rozświetlił kolor wyjściowy.
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline Total Action 8 w 1, dwie cienkie warstwy miętowego lakieru oraz top Seche Vite. Całość trzyma się wyjątkowo dobrze, jak na lakiery marki Delia przystało
Jak się Wam podoba miętus w białej odsłonie? Wystarczająco wiosenny? :)

- pojemność: 10 ml
- cena: ok. 4-5 zł
- dostępność: sieć drogerii Super-Pharm, małe drogerie stacjonarne i internetowe


Podobne wpisy

63 komentarze

  1. Teraz jeszcze bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również - jest jaśniejszy i bardziej optymistyczny :)

      Usuń
  2. Świetny kolor, lubię miętowe lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek. muszę go kupić! u mnie w jednym malutkim sklepiku Pani ma lakiery Coral ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a najlepsze jest to e tak jak kobiety kochaja miętowe kolory tak faceci uznają je za totalnie nijakie i nudne ;) i tutaj zawsze powstaje konflikt miedzy mna i Tż gdy chce kupić sobie sukienke mietowa a On joczy ze brzydka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Narz zna całe 9 kolorów, mięty w tym zbiorze nie ma. Raczej na pewno nie byłby w stanie określić co to za kolor. A w kwestii ciuchów faceci jak ryby - głosu nie mają!

      Usuń
    2. Moj jest edukowany w tej kwestii mimo woli :D

      Usuń
  5. ładne masz paznokcie ten kolorek śliczny pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wiosenny kolorek ;)
    No i śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuning bardzo udany :) Wczoraj byłam w Super-Pharm i tyle było kolorów, że nie mogłam się na nic zdecydować :( Sądzę, że wrócę i coś wezmę :D Mam nadzieję, że jest jeszcze możliwość wzięcia ich za punkty z karty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor ;) Aż sama mam ochotę na miętowy mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiż to biały lakier jest nieźle kryjący? :>
    ciągle szukam jakiegoś ulubieńca, wszystkie biele, które posiadam kryją po 3 warstwach (co najmniej) :D

    miętka jest piękna, sama muszę jakoś ubrać dzisiaj paznokcie 'na wiosennie' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakieru z tej firmy nigdy nie miałam, jednak kolorek jest zachęcający. mięta to mój ulubiony kolor na cieplejsze dni;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier i bardzo go lubię, podobnie jak i inne odcienie z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mięte na paznokciach, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. znacznie bardziej podoba mi się obecny kolor niż te, który był wcześniej;) chyba też zacznę tak kombinować z lakierami bo ładne cuda z tego wychodzą:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Do dzisiejszego słoneczka mięta pasuje idealnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny teraz jest! Genialny pomysł z tymi kroplami białego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te Twoje cudowne paznokcie :O !
    jak byłam w SuperPharm to też zastanawiałam się właśnie nad tym lakierem z numerki 155, ale zdecydowałam się na trochę bardziej rozbieloną miętę, czyli 179 i uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolorek stworzyłaś. Muszę pobawić się w takie przerabianie nielubianych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niby niewielka różnica, a teraz wygląda lepiej :)
    popieram miętę na wiosnę :D swoją dzisiaj zmywam z paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny Ci wyszedł ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą to uwielbiam miętkę! I o dziwo mój M. również ją lubi. Chociaż dla niego to po prostu zielony i twierdzi, że nie widzi różnicy między przykładowo Mint Candy Apple od Essie i Inglotem 987. O ile nie zestawię tych dwóch lakierów obok siebie, to twierdzi, że są takie same :D

      Usuń
  20. Wygląda ślicznie, ostatnio podobny kolor wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor :)
    Masz cudowny kształt paznokci ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Niecierpku.... Ty taki mały kombinator z tymi kolorami jesteś, ale bardzo na plus. Kolor wyszedł Ci wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny kolor,
    a paznokcie jak zawsze idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj przy każdym miętusku się zatrzymam i zawieszę oko :-) piękny

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny! Idealna mięta, nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. juz nie pamietam kiedy ostatni raz mialam miete na paznokciach, chyba czas to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piekny:)

    ale dla mnie najbardziej wiosenny kolor lakierów to taki jak jagodowy koktail. Taki rozbielony fiolet z nutą błękitu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor, ale ja szukam mięty bardziej wpadającej w zieleń niż w niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kolor :D taki optymistyczny !

    OdpowiedzUsuń
  30. zaskoczyłas mnie faktem, że jest to lakier delii :P

    OdpowiedzUsuń
  31. mam bardzo podobny z my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolorek, a właśnie mam na pazurkach ten że lakier tylko w odzieniu koralowym, już od 7 dni!, trwałość ma niesamowitą ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam go i trochę o nim zapomniałam ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne masz paznokcie, aż zazdroszczę. Szkoda, że nigdzie bliżej nie mam dostępu do tych lakierów
    Pozdrawiwm
    Obserwuję i zapraszam tez do siebie :)
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny i masz bardzo ladne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miętuski uwielbiam w każdej postaci i odcieniu. Twój jest naprawdę piękny, sama nie wiem czy dla mnie to mięta czy już turkus, ale w sumie to nieważne, bo prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. eh, kolorek jest przecudowny *__*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny ten Twój rozbielony miętusek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie to nie dostrzegam zbytniej różnicy, ale ja na kolorach to się nie znam :P niemniej fajny jest, bardziej intensywny niż większość popularnych miętusków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.