Cilios - nadzieja na piękne rzęsy (i brwi)?

wtorek, 16 kwietnia 2013


Otrzymałam ostatnio propozycję testów odżywki do rzęs. Zgodnie ze złożonymi obietnicami, miała dokonać prawdziwej rewolucji sprawiając, że rzęsy staną się długie i grube w rekordowo krótkim czasie. Sądząc, że mam do czynienia z produktem typu RapidLash (KLIK) - powodującym intensywny porost włosków, a zaraz po odstawieniu - gwałtowną utratę rzęs - zdecydowana byłam odmówić. Na potwierdzenie moich przypuszczeń, poprosiłam o skład produktu. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że Cilios pod względem zastosowanych składników niewiele ma wspólnego z typowymi, chemicznymi fastfoodami do rzęs? Wielkie, ot co
Kosmetyk ma postać podłużnego, plastikowego długopisu z dwóch stron zakończonego pojemniczkami z odżywką. Jeden z nich, opatrzony napisem Eyelash Serum Growth Activator przeznaczony jest do pielęgnacji rzęs, zaś drugi - Eyebrow Conditioner Revitalizer - do regeneracji brwi

Pełna sceptycyzmu uznałam, że producent umieścił ten sam kosmetyk w dwóch mini opakowaniach i zareklamował go jako specjalistyczny preparat 2 w 1. Tutaj również się pomyliłam. Okazuje się bowiem, że skład każdej z odżywek różni się. Różni się również aplikator służący do nakładania produktu na brwi i rzęsy.
Eyelash Serum Growth Activator wspomagać ma kondycję rzęs, wydłużając, pogrubiając i wzmacniając strukturę włosków. Kosmetyk wyposażony jest w niezwykle cienki i precyzyjny pędzelek dozujący kosmetyk tuż przy nasadzie rzęs, zupełnie jak w przypadku eyelinerów. Zgodnie z zaleceniem producenta, odżywkę aplikować należy każdego dnia wieczorem, po uprzednim dokładnym demakijażu okolic oka, na dolną i górną linię rzęs

SKŁAD: Purified water, Biotin, Glycerin, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Camelia Oleifera Leaf Extract, Panax Ginseng Root Extract, Sodium chloride, Citric acid, Disodium phosphate, Cellulose gum. 
Eyebrow Conditioner Revitalizer przeznaczony jest do pielęgnacji łuku brwiowego. Dobry, naturalny skład zapewniać ma kompleksowe działanie wzmacniające. Nieco "błyszczykowy" aplikator gwarantuje komfortowe nakładanie produktu na brwi. Podobnie jak w przypadku serum do rzęs, odżywkę nakładać należy po wieczornym demakijażu na linię brwi

SKŁADPurified water, Biotin, Glycerin, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Camelia Oleifera Leaf Extract, Panax Ginseng Root Extract, Cacumen Platycladi Extract, Nigella Sativa Extract, 10-amino acids.
Zgodnie z zaleceniem umieszczonym na ulotce do produktu, Cilios aplikować należy codziennie, przez 4 do 6 tygodni. Kosmetyk polecany jest zwłaszcza osobom, których brwi i rzęsy narażone są na utratę gęstości i wzmożone wypadanie. Przyznam, że wskazany czas stosowania wydaje mi się dość rozsądny, choć uwzględniając obecną kondycję moich rzęs i naturalny, nienaszpikowany chemią skład, pełna regeneracja może wymagać nieco więcej czasu

Dla łatwiejszej oceny rezultatów, zamieszczam zdjęcie przed obrazujące aktualny, nieszczególny stan moich rzęs:
Brwi nie sfotografowałam - brak ten postaram się nadrobić w najbliższym czasie. Zresztą, dużo bardziej niż na brwiach, zależy mi na poprawieniu kondycji rzęs. Żeby utrudnić zadanie, jakie stawiam przed Cilios, sfotografowałam rzęsy będące w gorszym stanie. Jestem ciekawa, czy porównując zdjęcia sprzed i po kuracji, zauważę różnicę w długości, grubości i kondycji
Kurację z podwójną odżywką do brwi i rzęs uważam za rozpoczętą. Zamelduję się za sześć tygodni z właściwą recenzją! 

Znacie Cilios

- pojemność: 2 x 2ml
- cena: 249 zł
- dostępność: sklep internetowy dystrybutora (KLIK)

Podobne wpisy

36 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, dlaczego jest tak wysoka, w końcu zastosowane składniki raczej nie należą do najdroższych. Podejrzewam dużą przebitkę dystrybutora :>

      Usuń
  2. cena strasznie wysoka ;)
    zostanę przy Revitacell :D i raz na jakiś czas olejku rycynowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam odstawić te mocno chemiczne odżywki, bo jakkolwiek działają w czasie stosowania, na dłuższą metę bardziej osłabiają niż kondycjonują moje rzęsy.

      Usuń
  3. A mnie się nie podoba umieszczenie 2 preparatów w jednej butelce. Wolałabym, aby odżywka do rzęs miała trochę większą pojemność zamiast części do brwi. Nie kupiłabym tego produktu, gdyż na regeneracji brwi mi nie zależy, natomiast rzęs jak najbardziej tak bo ich kondycja uległa ostatnio znacznemu pogorszeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że producent pomyślał o brwiach, choć zgadzam się, że pojemność produktu do rzęs mogłaby być większa.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Dominiką, ja nie mam problemu z brwiami, a nawet ich za dużo itd. Natomiast rzęsy, jakikolwiek by nie były to zawsze mogą być lepsze :) Powinno to być jednak rozgraniczane.

      Usuń
  4. Ja używam obecnie odżywki Alverde. Już dwa miesiące i po pierwszych niezbyt spektakularnych efektach jestem coraz bardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę Alverde bardzo lubię. W ostatnim czasie do oferty marki weszły dwa nowe produkty do rzęs, warto się za nimi rozejrzeć!

      Usuń
  5. czytam sobie i czytam, wszystko zapowiada się fajnie, bo taki przyjemny skład... a tu nagle wyskoczyła cena! :D niesamowicie wysoka! ale to super, że masz możliwość przetestowania, bo składniki świetne :-) zapowiada się, że produkt faktycznie może poprawić kondycję brwi i rzęs. Choć ja w życiu nie wydałabym aż tyle pieniędzy na serum do rzęs. Za taką cenę powinno mieć w składzie płynne złoto! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Balbinko. Cena zwala z nóg i gdyby nie propozycja testów, nie zdecydowałabym się na zakup. Mam nadzieję, że działanie choć w części rekompensuje koszty odżywki.

      Usuń
  6. Gdybym miała gwarancję, że to zadziała to zaczęłabym odkładać kasę, ale kurcze jakoś nie wierzę w takie wynalazki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl z tym 2w1. Ja akuart nie mam problemu ani z dlugoscia rzes ani brwi ale chyba gdybym miala ratowalabym sie czym sie da, niezaleznie od cney. BTW jak dla mnie twoje rzesy sa dlugasnei takie grubuitkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na wyniki.
    Sama używam olejku rycynowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam olejku rycynowego i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z niecierpliwoscia czekam na recenzje za 6 tygodni ...
    obecnie uzywam Alverde i ogolnie jestem zadowolona ale chetnie wyprobuje cos innego szczegolnie jak ma taki super sklad (uzywam tylko naturalnych kosmetykow pielegnacyjnych )...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla ciebie to "nieszczególny stan rzęs", a dla mnie - super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam odżywki, ale cenę ma wysoką. Czekam niecierpliwie na recenzję za te kilka tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj cena wysoka:D


    ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No za taką cene to aj bym wymagała zdecydowane kolosalnej poprawy kodycji moich rzęs i brwi :P:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam ostatnio jakąś nowość z Alverde - Overnight Coffein Serum. Zobaczę, czy u mnie się sprawdzi. Mam nadzieję że tak bo ostatnio rzęsy wypadają mi jak szalone :(

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja już pozostanę przy kremie do rzęs z L'biotici ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena powala :)
    Ja chyba powrócę to smarowania rzęs olejkiem rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba jednak cena jest za duża jak na moją kieszeń, ale ważne jest to ,żeby przyniósł efekt taki jak chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena zawrotna. Jestem ciekawa czy będzie wart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego te cuda do rzęs muszą być tak drogie? :(
    Ja czekam aż ktoś mi sprezentuje Revitalash :D

    OdpowiedzUsuń
  21. z niecierpliwoscia czytalam czekajac na cene.. no i wlasnie... :) nie rozumiem dlaczego te produkty sa tak drogie??

    OdpowiedzUsuń
  22. No to będzie najdłuższe 6 tyg. w moim życiu:)
    Poszukuję właśnie dobrej odżywki do brwi, więc z niecierpliwością czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrzę na skład... patrzę na cenę... chyba siedzę na koniu tyłem :>>>>>>>>>>
    .
    szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena mną wstrąsnęła. Jest bardzo wysoka. Ciekawa jestem bardzo efektów, nigdy nie używałam żadnych specyfików do rzęs, ciekawia jestem jak sprawdzi się Cilios.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak cena drastyczna i pewnie większość nie kupi ;P ale efektów jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no ciekawa jestem efektów, ogólnie to miałam sobie zamówić Xlash, ale jakoś mi schodzi..
    tak czy siak, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja używam codziennie od 7 czerwca i efektów ani widu, może potem bo szkoda kasy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.