Bell - Glam Wear Glossy Colour

poniedziałek, 8 kwietnia 2013


Wczorajsza notka lakierowa prezentowała odcień przeciętny  i powtarzalny. Co innego dzisiejsza :) Pozwólcie, że przedstawię Wam jednego z moich ulubieńców. Mam go w swoich zbiorach od bardzo, bardzo dawna i w gruncie rzeczy nie potrafię wyjaśnić, dlaczego jeszcze nie pokazałam go światu. Nadrabiam zaległości - oto Glam Wear Glossy Colour marki Bell!
Lakier w niewiele mówiącym odcieniu 438 to soczysta malina, która za sprawą miliona maleńkich drobinek mieni się na fioletowo i niebiesko. Efekt jest prześliczny - bardzo optymistyczny, wiosenny i, co tu dużo mówić, mocno widoczny :) Dodam tylko, że mój aparat delikatnie przeinaczył odcień - w rzeczywistości jest bardziej malinowy niż czerwony.
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action*, dwie cienkie warstwy malinowego lakieru Bell oraz warstwę topu Seche Vite. Całość trzyma się znakomicie.

* otrzymałam ostatnio sporo wiadomości przestrzegających przed stosowaniem odżywki Eveline. Uprzedzając kolejne - produkt aplikuję z powodzeniem od dłuższego czasu i ogromnie chwalę sobie jego działanie. Wszystkie uwagi na temat Eveline 8 w 1 Total Action zawarłam TUTAJ - zapraszam do lektury!
Lakier Bell uwielbiam za idealną, aksamitną konsystencję, bardzo wygodny i precyzyjny pędzelek i estetyczny efekt. Na lakier trafiłam bardzo dawno temu, dlatego nie wiem, czy jest jeszcze dostępny w sprzedaży - jeśli macie okazję go kupić - gorąco polecam!
Jak się Wam podoba malinowa propozycja marki Bell? Ja szczerze uwielbiam takie odcienie!

- pojemność: 10 ml
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: drogerie internetowe i stacjonarne

Podobne wpisy

48 komentarze

  1. Kolorek bardzo ładny, sama nie wybieram raczej takich odcieni, nie wiem czemu =/
    odżywkę z Eveline też uwielbiam i póki u siebie nie zobaczę tych wszystkich strasznych skutków używania, to nie mam zamiaru z niej rezygnować =)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny gwieździsty poblysk ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z tej serii, ten kolorek z pewnością ma w sobie to 'coś', będę o nim pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale soczysty, bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest i Twoje paznokcie, to moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo mi się podoba, a Twoje paznokcie Niecierpku jeszcze bardziej.
    Za każdym razem się nimi zachwycam.

    Co do odżywki z Eveline to ja także jej używam i jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na Twoich paznokciach każdy lakier pięknie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolor, shimmer wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam malinowy kolor! Idealny kolor na lato!

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że sporo oób używa teraz 8w1. no mi niestety nie pomogła. paznokcie łamałymi się tak samo po 3-4 tygodniach a sama odżywka odchodziła płatami. a co do bell... ta seria kojarzyła mi się z takimi lżejszymi kolorami, a tu proszę ;) fajny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor, mam podobny odcień tylko innej firmy, ale też się tak mieni :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Shimmerek bardzo mi sie podoba pomimo faktu ze na pazurkach srednio go widac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam shimmery- te, które mają zdecydowanie odmienne kolory niż baza są najlepsze. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezentuje się kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczny kolor! Lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny kolorek na lato! w ogóle masz piękne, długie paznokcie- w takim kształcie jaki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor!
    Mam inną czerwień z Bell Glam Wear, niestety na moich paznokciach żaden lakier nie trzyma się długo.

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie bardzo urokliwy, i dość oryginalny:>

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam z takimi samymi drobinkami tyle, ze bardziej wpadający w róż z Eveline i muszę przyznać, ze efekt jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie piękny kolor a te drobinki dodają mu jeszcze uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię to! A co do odżywki Eveline to używam od 2 lat i sprawdza się, więc nie zamierzam rezygnować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Manicure wygląda pięknie :)
    Mnie właśnie te opalizujące odcienie odstraszyły przed zakupem w fiolecie, ale chyba jednak się skuszę jak widzę u Ciebie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny kolor i piękne paznokcie :)Co do eveline muszę znów podkurować nią moje pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor wygląda pięknie :)
    I bardzo podoba mi się Twój kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też się podoba. I świetne wykończenie!
    I paznokcie. Kiedy patrzę na takie, to mam ochotę schować moje w jakichś rękawiczkach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wygląda i masz piękne paznokcie :) Ja z tej serii mam też odcień maliny i bardzo dobrze mi się pracuje z tym pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest świetny. Jak mogłaś go tak długo ukrywać?! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Połyskująca malina, oj podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezły kolor! I paznokcie <3 Nie lubię spiłowanych na prosto u siebie, ale Twoje są perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym obiema rękoma i nogami! moje paznokcie spiłowane na prosto wyglądają okropnie, a Twoje są cudne :)

      Usuń
  30. śliczny i niedrogi. Może się rozejrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor piękny :) Lubię lakiery Bell, są niedrogie a jakościowo świetne, mam kilka odcieni i naprawdę nie mogę na nie narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna pobłyskująca malina :) podoba mi się, chociaż ja w takich kolorach czuję się średnio.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  33. Coraz bardziej lubie te lakiery z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To poszukam ich w Biedronce :D Bo widziałam ich tam baaaardzo dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię lakiery Bell z serii Glam Wear :) Śliczny jest ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.