A może morze?

poniedziałek, 22 kwietnia 2013


Jak widać po dzisiejszej notce, lakierowe nabytki, o których pisałam wczoraj (KLIK) nie musiały długo czekać na pierwsze testy. Morski, soczysty kolor wydał mi się najbardziej intrygujący. Do wakacji, co prawda, jeszcze parę chwil, nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by rzucić na paznokcie nieco wakacyjnego optymizmu.  
Bohaterem notki jest lakier do paznokci marki HEAN, wchodzący w skład kolekcji City Fashion, opatrzony numerem 168. Odcień określiłabym jako doskonale morski, zręcznie łączący niebieskie i zielono-glonowe nuty. Niestety, mój aparat całkowicie odsączył zieleń, pozostawiając efekt infantylnego, nieco sztucznego błękitu. W rzeczywistości, lakier posiada interesujący, zielono-niebieski kolor z delikatną przewagą tego drugiego.
Na paznokcie nałożyłam warstwę odzywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy morskiego lakieru oraz - uwaga -  płynne szkło (KLIK). Zamiana topu Seche Vite na nowość marki Eveline było pomysłem zupełnie nietrafionym - produkt schnie oooooooogromnie długo, a do tego zmiękcza lakier kolorowy, tworząc na paznokciu coś w rodzaju plasteliny. Aktualnie mija druga godzina od wykonania manicure, a lakier nadal podatny jest na wgniecenia
Dodatkowo, na końcówki paznokci nałożyłam brokatowy top Glorius Aquarius (nr 10) marki Essence. Kolor brokatu doskonale zgrał się z morskim odcieniem lakieru bazowego tworząc estetyczną, całkiem wesołą całość
Ogromnie żałuję, że za sprawą kaprysu aparatu nie jestem w stanie pokazać Wam mojego morskiego manicure w całej jego urodzie. Najwyraźniej rzeczy martwe, nie dość, że złośliwe, bywają również zwyczajnie kapryśne

- pojemność: 12 ml
- cena: ok. 6 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe

Podobne wpisy

56 komentarze

  1. Piękny kolor, dla mnie niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor, jednak nie wiem czy dla mnie.
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rzecz, zastanawiam się nad kupnem podobnego z Essie, ale nie wiem, czy będę miała do czego nosić takie morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i tęsknota za wakacjami sięgnęła teraz zenitu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie Ci zazdroszczę takich pięknych paznokci..!:) Lakiery świetne, ten z Essence mega! :) No i efekt na Twoich paznokciach cudny..:) AH ja też takie chcę!:D Ale jestem antytalentem do malowania paznokci :|

    Ps. Zapraszam też wszystkie zainteresowane osoby na mojego bloga, gdyż pojawiła się notka o firmie FM,która sprzedaje fajne i nie drogie produkty kosmetyczne, perfumy jak i produkty dla domu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ to pięknie ci wyszło, a te idealne pazurki :/ zzieleniałam z zazdrości :/

    OdpowiedzUsuń
  8. drobinki na koncowkach wyglądają uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor;) Jednak nie dla mnie nigdy jakoś nie lubię niebieskości na moich pazurkach;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier jest sliczny, ale mnie bardzo zaintrygowal top, musze mu sie koniecznie blizej przyjrzec.

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdobienie nadaje całemu mani smaku. Bardzo mi się podoba. Szkoda, że przez moje blade dłonie nie za bardzo pasują mi takie kolory bo dłonie wyglądają trupio ;c ale pomysł na końcówki z brokatem podchwycę ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny mani , ten brokacik dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość świetnie się komponuje :)
    Bardzo letni taki mani.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, a końcówki bling bling zdecydowanie dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ten top wygląda na końcówkach

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny kolor, choc wygląda na błękit:P A Eveline szwankuje często:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny lakier na pięknych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny letni kolor, aż chciałoby się nad morze :).

    OdpowiedzUsuń
  19. bo z takimi kolorami to tak jest... fikają przed aparatem - efekt z brokatem super - ale to płynne szkło chyba jest zbyt dosłowne bo zastygnąć nie chce ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki kolor tez jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie ten sam lakier ostatnio pokazywałam na blogu i osobiście bardzo mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem czy to aparaty płatają figle czy to spóźnione wiosenne słońce: u mnie ostatnio błękitny lakier wychodzi na zielono, u Ciebie właśnie zieleń się zjadła...

    Nieważne- i tak pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ on piękny :) szkoda, że nie mam dostępu do tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  24. idealne na wiosnę:) Odcień niebieskiego boski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie się prezentuje! I te końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  26. infantylny czy nie - wygląda mega wakacyjnie! morska bryza :) strasznie podoba mi się ten brokat na końcówkach, świetnie wzbogaca mani.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam bardzo podobny kolor z Bell z kolekcji limitowanej :) Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie no ja po prostu jestem zakochana w kształcie Twoich paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny kolor i świetny pomysł na końcówki! Musze pokombinować :D
    Nie cierpię wgnieceń... ale teraz dzięki wysuszaczowi dry kwik nie mam ich :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealnie ! Nie pogniewasz się jak kiedyś się zainspiruje tym pomysłem?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podoba kolor, fajnie, że dodałaś brokat na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor- idealny- piękny:)

    Niecierpku.... skusiłam się na te płynne szkło Eveline i powiem Ci, że to najgorzej wydane 11 zł- nie schnie, nie nabłyszcza a po nocy szlaczki. Kosz:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz wreszcie jest czas na takie kolory - super.

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękne paznokietki, zarówno jak i kształt, długość tak i kolorek na nich wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. KOLOR- BAJKA !!! <3 Pozdrawiam i Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ideał, po prostu co tu dużo mówić - kolor jakiego mi potrzeba ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.