Orientana - Maska z naturalnego jedwabiu pod oczy

wtorek, 5 marca 2013


Nie będzie przesadą jeśli stwierdzę, że na punkcie skóry wokół oczu mam niemałego bzika. Niestety, bardzo sucha skóra płata figle w postaci drobnych zmarszczek, utraty jędrności, tendencji do podrażnień i suchych skórek. Dużo wcześniej niż wskazywałaby na to metryka jestem zmuszona podjąć pielęgnacyjne kroki zaradcze. Jednym z nich, obok bogatych, dobrych jakościowo kremów, są maseczki pod oczy. Spośród wielu, które miałam okazję stosować w ostatnim czasie, moje serce zdobyła jedna - Maska z naturalnego jedwabiu pod oczy polskiego producenta kosmetyków - marki Orientana.
Maska zamknięta jest w aluminiowej saszetce zawierającej nadruk podstawowych informacji na temat produktu. Wewnątrz znajduje się plastikowa kształtka zawierająca dwa jedwabne płatki w kształcie litery C.
Kosmetyk przeznaczony jest do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu wymagającej ujędrnienia, regeneracji i działania przeciwzmarszczkowego. Skład produktu obfituje w naturalne substancje kondycjonujące - kolagen roślinny, ekstrakt z kaskaryli, ekstrakt z lukrecji, kwas hialuronowy, alantoina, olejek różany

SKŁAD: Aqua, Bytulene Glycol, Collagen, Palmitoyl Pentapeptide-3, Tripeptide-1, Croton Eluteria Oil, Acetyl Hexapeptide-3, Euxyl PE-9010, Allantoin, Dipotassium Glycyrrhizinate, Euxyl K-220, Rosa Damascena Oil, Hyaluronic Acod, Disodium EDTA.
Jak wspomniałam, maska ma postać dwóch płatków w kształcie litery C - po jednym na okolicę każdego oka. Co szczególnie ważne, kosmetyk dba nie tylko o skórę pod oczami, ale również o powieki i skórę w okolicach brwi. Rozwiązania takiego próżno szukać w przypadku drogeryjnych masek okładowych, zwłaszcza w formie naklejanych, żelowych płatków. 
Jedwabne płatki, za sprawą materiału z którego zostały wykonane, skutecznie przylegają do skóry wokół oczu. Ich przypominająca rogalik forma doskonale dopasowuje się do kształtu oka - ściśle obejmuje powieki i skórę pod oczami. Podczas noszenia płatków nie jest konieczna pozycja leżąca.
Działanie maski oceniam znakomicie. Po upływie zalecanego przez producenta czasu noszenia - ok. 30 minut - skóra wokół oczu wygląda promiennie i zdrowo. Odżywczy żel, którym nasączone są płatki znakomicie nawilża, delikatnie napina, a ponadto zauważalnie zmiękcza skórę. Efekt porównałabym do działania bogatego serum pod oczy. Kosmetyk koi suchą skórę i zauważalnie poprawia jej kondycję. Maskę warto mieć przy sobie w okresach znacznego zmęczenia i niedoborów snu. Sprawdzi się również jako ekspresowy poprawiacz wyglądu przed większym wyjściem :)
Maska z naturalnego jedwabiu pod oczy - a właściwie wokół oczu - bardzo przypadła do gustu mojej suchej, zmęczonej skórze. Jeśli potrzebujecie zastrzyku energii w formie pielęgnacyjnego okładu - gorąco polecam. Producent zaleca, by jedwabne płatki nakładać do trzech razy w tygodniu. Z uwagi na cenę nie jestem w stanie pozwolić sobie na tak regularną kurację, niemniej z pewnością sięgnę po maskę ponownie. Życzyłabym sobie, aby marka wypuściła tradycyjne serum pod oczy zawierające podobny skład - bestseller murowany :)

Znacie jedwabne maseczki marki Orientana? 

- pojemność: dwa płatki
- cena: 10 zł
- dostępność: sklep internetowy producenta (KLIK)

Podobne wpisy

63 komentarze

  1. mam ją, muszę w końcu użyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Albo oddaj, ja na pewno skorzystam! :)

      Usuń
  2. O, fajnie :) Mam tę maskę w zapasach i zostawiam sobie na jakąś okazję przed super wyjściem ;-) Dobrze wiedzieć, że działa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznać muszę że obsesja na punkcie skóry w koło oczy nie jest mi obca ;) Jednak maseczki strikte na te okolice nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, to ciekawy kosmetyk :)

      Usuń
  4. Mam to cudo w zapasie ale skoro tak świetnie działa poczekam z użyciem do dnia ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to dobry pomysł - jeśli przypadkiem Cię uczuli, będzie po zawodach :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale zaproszenie konsekwentnie kasuję :>

      Usuń
  6. to coś zdecydowane dla mnie, też mam suchą skórę a dodatkowo cienką, więc dużą uwagę zaczęłam już wcześniej przywiązywać do pielęgnacki skóry wokół oczu. Napewno spróbuję, mi tez odpowiadają żelowe płatki pod oczy Marion SPA a najlepsze sa okłady z zielonej lub białej herbaty. Jednakże z dwoma ostatnimi trzeba leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie maski pod oczy mile widziane :)

      Usuń
  7. ale to ciekawie wygląda :) muszę zapisać na liście do kupienia :)
    a stosujesz po tej maseczce krem pod oczy normalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nakładam krem - kremu nigdy za dużo :)

      Usuń
  8. Ciekawa ta maska. Szczególnie podoba mi się fakt, że pielęgnuje również powieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki mają doskonały kształt - to takie maseczkowe 2 w 1 :)

      Usuń
  9. Nie znałam tej maseczki ale po przeczytaniu Twojej recenzji kupię ją na pewno. Mam zawsze problemy ze skórą wokół oczy więc przyda się bardzo. Dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę uprzejmie i życzę miłego stosowania :)

      Usuń
  10. Drogi interes z tymi maskami z Orientany. Ja miałam taką na cały twarz, która kosztuje 17zł i należy ją stosować 2-3 razy w tygodniu. No ale działanie bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, miesięczna kuracja to ponad 100 zł :/

      Usuń
  11. Zawsze przechodziłam obojętnie obok takich rzeczy. Musze się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesująca bym powiedziała, ale jeśli spełnia oczekiwania to warto w taka zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto, spa dla skóry wokół oczu to jest to :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie się prezentuje, ale tak szczerze jakoś nie przywiązywałam uwagi do produktów pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam mocno suchą skórę pod oczami, ale na typową maskę pod oczy nie wpadłam.. jakoś radzą sobie moje kremy na tyle, że chyba nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam uważam, że kremy zawsze warto wspomóc działaniem dodatkowych produktów :)

      Usuń
  15. Muszę wypróbować taka maskę...wiele dziewczyn sobie ją chwali.

    OdpowiedzUsuń
  16. Post jak zawsze cudny. :D
    W ogóle, pragniemy Cię poinformować, że nominowałyśmy Cię do The Versalite Blog AWARD! :D http://gmarza.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) O ile tylko nie zapomnę, z przyjemnością zrobię TAG :)

      Usuń
  17. nie miałam, ale kiedyś spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam sprawić sobie kilka na zapas - nigdy nie wiadomo kiedy się przyda :)

      Usuń
  18. Pierwszy raz spotkałam się z płatami pod oczy w takim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni to rozwiązanie opatentować :)

      Usuń
  19. Fajna maska w znakomitej cenie, na pewno ją kupię!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam też tę maskę w słoiczku w formie żelu, ale nie mogę jej odnaleźć na stronie sklepu. Czyżby nie sprzedawali...

    OdpowiedzUsuń
  21. Za 10zł naprawdę warto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. maska wygląda świetnie :D z ogromną chęcią zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie są dostępne inne rodzaje, w zależności od problemów skóry.

      Usuń
  23. Ciekawa ta maska, nie widziałam takiej jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że to nowość w ofercie marki

      Usuń
  24. To pewnie głupie pytanie, ale trudno: maseczka jest jednokrotnego użytku?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa, jednak jakby na tydzień wydawać na nią 30zł, to troszke drogo wychodzi. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, niemniej raz na jakiś czas warto się skusić :)

      Usuń
  26. Ależ mam ochotę zafundować sobie te dwa rogaliki na moje powieki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kształt! Też muszę kupić. Bo mam tylko jakieś ogórasy, a nie działają zbyt dobrze ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt jest świetny, pielęgnuje skórę wokół oczu a nie tylko pod oczami!

      Usuń
  28. Lubię takie płatki pod oczy, mam zamiar spróbować i tych od Orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już wypróbowałam wielu cudów i wiem, że z czasem nie wygram ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrać nie wygramy, ale stan skóry zawsze można wspomóc :)

      Usuń
  30. szkoda, że nie jest dostępna stacjonarnie... bo cena maski + przesyłka mało mnie zachęca. ale jak kiedyś skuszę się na zamówienie, na pewno będę o tych płatkach pamiętać :) moim powiekom przyda się taki zastrzyk nawilżenia i odżywienia od czasu do czasu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niektórych miastach jest tu jest link do sklepów
      http://www.orientana.pl/webpage/jak-kupowac.html

      Usuń
  31. To musi być na pewno świetna sprawa z tymi płatkami. Przyznam szczerze że nigdy nie miałam okazji testować nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  32. 10 zł za takie dzialanie to faktycznie fajna pozycja przed wyjsciem :) ja do orientany sie nieco zrazilam bo ich maska okazala sie dla mnie totalna klapa, ale znowu mnie kusisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.