OPI - Pink Yet Lavender

poniedziałek, 4 marca 2013


O tym, że brokatowy top Pink Yet Lavender przypadnie mi do gustu wiedziałam odkąd w Internecie zobaczyłam pierwsze zapowiedzi kolekcji OPI sygnowanej przez Mariah Carey (KLIK). Na żywo okazał się jeszcze ładniejszy - tak bardzo, że od kilku tygodni noszę go nieustannie
Dzisiejsza lakierowa propozycja odbiega od beżowo-karmelowego odcienia, z którym zazwyczaj zestawiany jest Pink Yet Lavender. Postawiłam na intensywny granat, który pięknie podbija błyskotki zawarte w lakierze nawierzchniowym
Lakier marki Essence wchodzący w skład letniej LE 50' Girls Reloaded idealnie wydobywa urodę różowo-opalizującego topu OPI. Na beżowym podkładzie błyskotki prezentują się bardzo ładnie, tracą jednak na wyrazistości, spójrzcie zresztą same - różnica jest bardzo widoczna:
Lakier bazowy: Ciaté - Cookies And Cream (058)
Kontrastowy odcień lakieru bazowego wydaje mi się znacznie lepiej komponować z opalizującymi drobinkami Pink Yet Lavender. Całość przypomina mocno rozgwieżdżone, bajkowe niebo :)
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy granatowego lakieru Essence oraz jedną cienką warstwę topu OPI. Pink Yet Lavender ładnie nabłyszcza paznokcie i przedłuża trwałość lakieru bazowego, dlatego całości nie utrwalałam dodatkowo top coatem. 
Pink Yet Lavender to mój zdecydowany faworyt wśród brokatowych topów. Pasuje do każdego - dosłownie! - lakieru bazowego, pięknie podkreśla urodę paznokci, a do tego, pomimo swojej brokatowej natury, jest nienachalny i bardzo kobiecy. Aktualnie rozważam dokupienie dodatkowej buteleczki - nie wyobrażam sobie, że kiedyś mi go zabraknie :) 

Co sądzicie o połączeniu Pink Yet Lavender z intensywnym, granatowym kolorem? A może bardziej odpowiada Wam łagodna, kremowo-beżowa wersja? Czekam na Wasze komentarze!

- pojemność: 15 ml
- cena: 42 zł
- dostępność: sklep internetowy kupkosmetyk.pl (KLIK)

Podobne wpisy

64 komentarze

  1. jakie paznokcie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zazdrość osiągnęła apogeum!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne połączenie :) o wiele lepiej moim zdaniem się prezentuje z lakierem Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda na ciemnym kolorze, chociaż "nudne" zestawienie też niczego sobie- takie zdecydowanie dziewczęce a to na ciemnym wieczorowe :) obydwa pomysły mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej Niecierpkuu masz gwieździste niebo na paznokciach! Uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak te lakiery fantastycznie ze sobą współgrają :) extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie przecudowne *.*
    O wiele lepiej wygląda z lakierem kontrastowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, a mnie urzekł ten lakier Essence, szkoda, że to limitowanka ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie jak rozgwieżdżone niebo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tym beżowym wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie na granacie wygląda super, ale mimo wszystko mi bardziej podoba się na nudziaku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pink Yet Lavender też bardzo lubię, a tym beżu wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki kosmos! piękne gwieździste niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie pomalowne paznokcie ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawienie z granatem absolutnie przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zakochana w efekcie jaki daje lakier. Mimo dość wysokiej ceny po wypłacie kupie go :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny! I na tym, i na tym kolorze wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. omg jakie Ty masz kształtne paznokcie :) nie dziwię się, że każdy lakier wygląda na nich bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te nazwy...:)
    na obydwu i na wszystkich innych, które masz w posiadaniu pewnie też wygląda *.*
    Och, tylko dlaczego one są takie drogie??

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny ten brokat:) Tak jak radziłaś zamówiłam lakiery z nowych kolekcji przez internet, już do mnie dotarły- tylko nie wiem kiedy się nimi nacieszę, bo moje paznokcie są w fatalnym stanie:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście na granacie OPI wygląda bajecznie, chociaz na jasnym tle tez jest niczego sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja tak jak uwielbiam OPI tak muszę przyznać, że ten top mnie nie porwał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny ! z essence zachwyca :) no i właśnie wylała się moja żółć, kiedy spojrzałam na Twoje przepiękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny jest ten brokatowy lakier...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Granat wygląda jak rozgwieżdżone niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  25. z kremowym, jasnym lakierem bazowym wyglądał dość blado. z granatem jest świetny! dużo bardziej mi się podoba i z chęcią wpiszę go na spoją listę "pokuszeń" :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest. Mnie się bardziej podoba na tym granacie, choć na tym jaśniejszym kolorze też wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bosko! U mnie obecnie też gości nasycony granat, ale nie jest tak ładny jak Twój :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podobają takie lakiery, jednak szukam tańszych zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny jest. Podoba mi się w jednej i drugiej wersji. Będę na niego polowała na targach w przyszły weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie piękne paznokcie! ja tylko czekam aż moje mi odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się nudziak, firmy nie znam...ciekawa jestem gdzie można zakupić takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  32. rzeczywiście bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. czemu wszyscy mają tego OPIka, a ja nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne polaczenie! i jakie masz paznokcie, wciaz nie moge sie napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  35. super, wygląda jak kosmos ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem pod wielkim wrażeniem tego lakieru! na ciemnym lakierze podkładowym wygląda dużo lepiej niż jasnym

    OdpowiedzUsuń
  37. przepięknie jak galaktyka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kosmos! Przecudnie! Ja mam podobny brokat z NYCa i bardzo lubię go łączyć z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardziej podoba mi się ciemniejsza wersja. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. właśnie zaczęłam żałować, że go nie kupiłam- na jasnej bazie jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  41. sama nie wiem która wersja bardziej mnie urzekła, choć chyba ta z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi się w duecie z nudziakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się zarówno na jasnym tle jak i ciemnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście, na granacie wygląda przepięknie. Za to na beżu bardzo subtelnie i uroczo. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niezły drań, i to na różnych tłach!

    OdpowiedzUsuń
  47. PRZECUDNY jest ten lakier <3 na nudziaku podobał mi się bardzo, a na tym granacie jeszcze bardziej! mnie również skojarzyło się z nocnym gwiaździstym niebem ;)
    z brokatów OPI mam najnowszy Polka.com, który od razu skradł moje serce, ale ten Pink Yet Lavender jest chyba jeszcze ładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  48. troszkę za rzadko są jak dla mńie drobinki w tym topie, ale ogólnie efekt fajny

    OdpowiedzUsuń
  49. Z granatem wygląda obłędnie, jak usiane gwiazdami letnie niebo! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. <3 piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten top coraz bardziej za mną chodzi. Chyba ulegnę. A już byłam dzielna w zeszłym tygodniu i powiedziałam, że nie bo po co kolejny :/

    OdpowiedzUsuń
  52. Na granacie wygląda jak rozgwieżdżone letnie niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokąldnie to samo pomyślałam jak zobaczyłam :)

      Usuń
  53. piękny na tym cielistym:D i masz świetne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie kolory jak ten cielisty.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow beautiful!!! I like your blog! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie to wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. piekny! i jak wiele lakierow mozna z nim polaczy ci otrzymac fenomenalny efekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.