OPI - Get Your Number

niedziela, 17 marca 2013


Nie wiem, jak Wy, ale ja cieszę się dzisiaj w pełni letnim samopoczuciem! Wszystko za sprawą głęboko błękitnego, piaskowego lakieru OPI, który skradł moje serce i nie chce go oddać :) Get Your Number!
Lakier posiada piękny, lazurowo-błękitny odcień, który zmienia się w zależności od natężenia światła. W bazie zatopione są błyskotki - maleńkie i nieco większe, niebieskie, czerwone, różowe, zielone, złote, pomarańczowe, srebrne, niebieskie - urocze niezależnie od koloru
Podobnie jak trzy pozostałe lakiery wchodzące w skład linii piaskowej, formuła Get Your Number oparta jest na technologii Liquid Sand tworzącej na paznokciach piaskowy, półmatowy efekt. Z uwagi na bardzo duży dodatek brokatu, wykończenie wydaje się znacznie bardziej błyszczące, niż miało to miejsce w przypadku pozostałych piaskowych lakierów. Uważam jednak, że w połączeniu z optymistycznym błękitem błyskotki tworzą doskonały duet
Dla uniknięcia mocno piaskowej faktury, lakier nałożyłam na neutralny, beżowy kolor, który nosiłam na paznokciach przez kilka dni. Piaski OPI doskonale odświeżają manicure, niezależnie od odcienia lakieru bazowego. Ogromnie chwalę sobie takie rozwiązanie - zamiast zmywać stary lakier, na wierzch kładę  dwie cienkie warstwy kolorowego piasku i cieszę się estetycznym wyglądem paznokci przez kilka kolejnych dni
Piaskowe wykończenie z dużą ilością błyskotek ogromnie mi odpowiada, ale... nie byłabym sobą, gdybym nie wprowadziła małych modyfikacji. Top coat Seche Vite nałożony na lakier stworzył na paznokciach błyszczącą taflę przypominającą lazurowe morze. Efekt szalenie mi się podoba! Lato pełną gębą!
Get Your Number to lakier, który oczyma wyobraźni widzę na swoich dłoniach i stopach podczas wylegiwania się na brzegu morza w trakcie miesiąca miodowego. Wizualizacja przemawia do mnie na tyle mocno, że postanowiłam zacząć w końcu działać w sprawach okołoślubnych - każda motywacja jest dobra! :)

Jak się Wam podoba lazurowo-błyskotkowo-piaskowy lakier OPI? :)

- pojemność: 15 ml
- cena: 42 zł
- dostępność: sklep internetowy kupkosmetyk.pl (KLIK)

Podobne wpisy

77 komentarze

  1. przepiękny efekt, od razu na myśl przychodzą mi wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, greckie klimaty mi się uaktywniły :)

      Usuń
  2. uwielbiam go. A piaskowym wykończeniem jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie się kompnouje, brakuje mi tylko letniej aury za oknem :>

      Usuń
  3. z topem o wiele bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z obu wykończeń, choć przyznam, że topowe tworzy zaskakujący efekt!

      Usuń
  4. sprawy okołoślubne też niedługo zaczną mnie dotyczyć:)
    a co do lakieru - piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawy okołoślubne mnie przerastają, ale dla tego miesiąca miodowego się poświęcę :)

      Usuń
  5. chcę go!koniecznie! pełen zachwyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałam o Tobie w kontekście tego lakieru :)

      Usuń
  6. świetne te piaskowe lakiery! zakochałam się, ale poczekam aż na Kokardi będą piaski z P2, bo w DM są już dostępne :D a i cena nie szokuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa piaskowych lakierów innych producentów!

      Usuń
  7. Ty tak potrafisz przedstawić dany lakier, że nie ma szans, aby się nie spodobał :D Ten piasek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja go tylko nałożyłam na paznokcie i zrobiłam parę fotek korzystając ze słonecznej pogody :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba! Taki kolorek by mi się przydał:) Ostatnio przekonałam się do lakierów tej firmy. Piękny granatowy odcień mam już 5 dni i jeszcze nie odprysnął. Jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI ma świetne lakiery, w pełni się zgadzam :)

      Usuń
  9. Chyba jestem jakaś inna, ale mi się zupełnie nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są gusta i guściki, nie każdemu podoba się to co mnie (i kliku dziesiątkom innych osób) :P

      Usuń
  10. To jedyny lakier z tej serii, który tak bardzo mi się nie podoba ;/ Ten kolor kojarzy mi się nieco kiczowato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam neibieski na paznokicach a ten jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdraszczam po raz kolejny pięknych paznokci:) kolor jednak raczej nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio jestem zakochana w piaskach, szkoda tylko, że jest ich tak mało na Polskim rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest! <3 Ale bardziej mi się widzi bez topu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, ale pewnie struktura by mnie drażniła :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest rzeczywiście uroczy, ale Mnie osobiście ten efekt wykończeniowy - półmatu - nie bardzo przekonuje.. Z nabłyszczaczem byłby jeszcze większy bling bling :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wygląda szczególnie z topem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie lakiery z tej serii są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jest piękny, odkąd zobaczyłam na innym blogu lakier o piaskowej fakturze, który jest niedostępny w Polsce, to poszukuje odpowiednika :) chyba znalazłam... lecę na stronę i pewnie jakiś zamówię!
    Obawiam się tylko tego, że piaskowe wykończenie jest drapiące?
    Masz pięknie wymodelowane paznokci, naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny kolor, w połączeniu z wykończeniem-idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny!!! Aż bardzo pragnie się go mieć :)

    Masz bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest przepiękny! Pragne o mieć! Jest idealny na lato i słoneczne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jest piękny, a z Seche Vite to już w ogóle mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwię się, że nie chcesz go oddać! Boski jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie chciałabym go oddać ;) przepiękny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dla mnie to jest najpiękniejszy kolor z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepadłam, cudowny! Nawet bez top coatu mi się podoba, a nie jestem fanką piasków:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wygląda... mnie zachwyca każdy mani jaki pokazujesz:):)

    OdpowiedzUsuń
  29. o jaki z niego przystkojniak!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie opisałaś kolor :) uwielbiam ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie bardziej podoba mi się bez topu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. WOWO ale ładny drań z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie się prezentuje na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  34. Na Twoich paznokciach wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękny *.*
    z topem też wspaniale wygląda. lato na paznokciach ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor bardzo mi się podoba, prawie poczułam, że jest lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Meeega świetny ten lakier! Super na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niecierpku, szaleję z zachwytu kiedy patrzę na Twoje paznokcie :))
    I lakier z pewnością zakupie jak już przyjdzie Lato! :))

    PS Dziękuję za informacje dot.próbek Vichy, dziś odebrałam swoje pudełeczko :))

    OdpowiedzUsuń
  39. zakochałam sie w tym lakierze, jest przepiękny ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest cudowny, szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny jest i mnie kusi od samego początku:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja miłość. Najpiękniejszy !

    OdpowiedzUsuń
  43. mam 4 mini z tej kolekcji i maluje nimi paznokcie na przemian caly czas...
    jestem w nich zakochana ...
    dzisiaj mam wlasnie Get Your Number....

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie prezentuje się w obu wersjach. Kolor jest świetny, energetyczny, optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie tak kuscie tymi likłidsandami! Tez w koncu bede musiala sobie jeden kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie bardzo się podoba, jednak raczej unikam lakierów z dużą ilością brokatu ze względu na trudności podczas zmywania. Piaskowego lakieru nie miałam nigdy - ze zmywaniem takiego podobnie jak z brokatowym? A może masz jakiś swój patent na łatwe zmywanie takich błyskotek?

    OdpowiedzUsuń
  47. przepiękny lakier i jego wykończenie! w sumie skusiłabym się na niego gdyby był w innym kolorze, a nie niebieskim

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam wszelkie niebieskości, a ten lakier jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  49. oj... nawet mi się podoba, choć piaskowe lakiery na mnie wrażenia nie robią :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Te piaskowce są genialne! Zdecydowanie kojarzą mi się z jakąś plażą, wakacjami, zwiewną chustą okrywającą ramiona ... chyba za bardzo poleciałem : )))

    OdpowiedzUsuń
  51. Kurcze, to pierwsze lakiery które naprawdę ruszyły moje serducho...wow :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wooow, przepiękny :) Jak tylko zobaczyłam na miniaturce to już mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  53. sprawy okołoślubne są fajne :) a i użycie lakieru w czasie podróży poślubnej bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  54. dlaczego wszystkie piaskowce są takie piękne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ooo robi wrażenie! a z topem wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.