Lakierowe euro-nabytki :)

sobota, 30 marca 2013


Kolekcji lakierów OPI Euro Central przyglądałam się bacznie odkąd tylko zagościła w blogosferze. Spośród dostępnych jedenastu (o ile dobrze policzyłam) kolorów spodobały mi się... wszystkie. Intensywne pobudzanie zdrowego rozsądku pozwoliło mi zrezygnować z kilku egzemplarzy, planowane oszczędności z paru kolejnych, nadal pozostały jednak odcienie, których odmówić sobie zwyczajnie nie mogłam. Koniec końców skusiłam się na dwie buteleczki - bardzo letnie, optymistyczne i kolorowe.
Suzi's Hungary Again! to soczyste połączenie tonów różowych i koralowych. Ale ale, nie tak zwyczajne, jak można by się spodziewać. Lakier posiada subtelną, srebrzystą poświatę, która nadaje mu dodatkowego uroku. Myślę, że będzie się prezentował idealnie na delikatnie opalonych dłoniach i stopach. Lato, przybywaj, jestem gotowa! :)
Widzicie? Widzicie srebrzystą poświatę? :)
Mój drugi wybór jest o tyle oczywisty, że na wielu blogach pod notkami z prezentacją lakieru wzdychałam nad jego urodą :) Po topowym topie Pink Yet Lavender wchodzącym w skład kolekcji sygnowanej przez Mariah Carey (KLIK), nie potrafiłam odmówić sobie przygarnięcia kolejnego brokatowego cuda

Polka.com idealnie trafia w moje gusta! W przeźroczystej bazie zatopione są drobinki w kolorze morskim, granatowym i różowym, wzbogacone dodatkowo o maleńkie, okrągłe, granatowe błyskotki. Przypuszczam, że top stworzy zgrany duet z każdym lakierem podkładowym - zarówno jasnym jak i ciemnym. Śliczności!
Oba lakiery udało mi się dostać w promocyjnych cenach, mój portfel nie ucierpiał zatem tak bardzo, jak można by wnosić po cenach typowych dla marki OPI. Zakupy uważam za niezwykle trafione - jestem ogromnie ciekawa, jak będą się prezentować na paznokciach. 

Jak się Wam podoba kolekcja Euro Centrale? Macie swoich ulubieńców?

- pojemność: 15 ml
- cena: 30 zł
- dostępność: sklepy internetowe, portale aukcyjne (ja moje zakupy poczyniłam na Allegro.pl)

Podobne wpisy

61 komentarze

  1. cudne są oby dwa kolorki :) moje kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. koralowy lakier jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej kolekcji pojawiło się kilka prawdziwych perełek!
    wybrałaś świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, pokazuj szybciutko na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten koralowy jest przepiękny!
    Ile w nim cudnych różowych tonów :)
    Idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś dwa najpiękniejsze lakiery z całej kolekcji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten granatowy ciekawi mnie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam suzi i bardzo ją lubię;)
    Ale od jakiegoś czasu choruję jeszcze na ten brokatowy,ale czy się pokusze to nie wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej kolekcji mam tylko polka.com ale jeszcze go nie nosiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. oba lakiery bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa lakiery są śliczne <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, chętnie zobaczę na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. not o czekamy na prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja szybko zachwycam się lakierami i szybko mi się nudzą,więc nie wydałabym tyle kasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. moja Poleczka <3 mam jeszcze Warsaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam SHA! i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś te same lakiery co ja =D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj oj co za piękności :-) już sobie wyobraziłam moje opalone łapki i ten zestaw OPI :-) potrafisz zachęcić, ach teraz ja wzdycham do nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brokacik pierwsza klasa! Wesolych swiat!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam miniaturki z Euro centrale, ale jeszcze nie miałam ich na paznokciach. Ten róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Suzi's Hungary Again od początku mnie oczarował, jednak rozsądek zakazuje kupna... :<

    OdpowiedzUsuń
  22. super, chętnie przygarnęłabym ten koralowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne :) ciekawam jak na pazurkach wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. granatowy jest śliczny, super się prezentuje w buteleczce, ciekawe czy na paznokciach będzie dobrze wyglądał :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej kolekcji wybrałam to, co Ty (polkę uwielbiam i mogę ją nosić non stop do wszystkiego :)) i dodatkowo You're such a Budapest, bo urzekły mnie swatche właśnie z polką w duecie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten koral wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super, ciekawa jestem jak się będą prezentować na paznokciach :) zwłaszcza ten brokatowy

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się Poleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Euro to bardzo udana kolekcja, a te dwa kolory- prawdziwe śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa zestawienia na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  31. brokatowy jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te 2 kolorki są w moich TOP 3 lakierach tej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  33. Polka jest naprawdę świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  34. o majn got! capnełabym oba najchetniej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne,czekam na efekt na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  36. ojjjj widać że jesteś zakochana w OPI :D czekamy na swatche jak nowe nabytki się prezentują na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Suzi już mam, ale Polka nadal mnie trochę kusi. Tyle, że ja rzadko używam brokatów, więc chyba nie ma sensu kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wg. mnie to jedna z najlepszych kolekcji OPI, mam zestaw miniatur i Polka.com, tą ostanioą po prostu uwielbiam, świetnie prezentuje się na jasnym różu, ciemnym fiolecie, czy szarości. Cudeńko :) Wszystkiego dobrego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  39. Od pewnego czasu chodzą mi po głowie piaskowce, ale zakup pełnowymiarowej butelki w perfumerii mógłby zaboleć mój portfel. Na Allegro rozejrzę się za lakierami tej marki i może upoluję coś w atrakcyjnej cenie;)

    Ten róż zmieszany z koralem prezentuje się niezwykle zachęcająco:) Już nie mogę doczekać się bliższej prezentacji, ponieważ przez butelkę trudno dostrzec tę srebrną poświatę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam niebieski piaskowiec na swoich pazurkach:-) bardzo go lubię:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  40. ten ciemny jest zabójczy!<3

    OdpowiedzUsuń
  41. oba śliczne, ale bardziej mnie polka.com ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.