Peach bling bling!

poniedziałek, 4 lutego 2013


Nietrudno zauważyć, że moje paznokcie noszą się ostatnio dość monotematycznie. Przy każdym kolejnym malowaniu zmieniam tylko odcień lakieru bazowego i błyskotki, które nakładam na końcówki. Delikatny, brokatowy frencz ogromnie przypadł mi do gustu - wreszcie mam okazję zrobić użytek z kolorowych topów, które posiadam w swojej kolekcji :) Tym razem postawiłam na połączenie rozbielonej brzoskwini i kolorowych, opalizujących drobinek
Lakier bazowy pochodzi z kolekcji Colour & Go marki Essence. Modern Romance (110) to przyjemny, mleczno-brzoskwiniowy kolor wzbogacony o dodatek bardzo drobnego, różowego shimmeru. Niestety, po nałożeniu na paznokcie błyskotki stają się niezauważalne - lakier wygląda na zupełnie bezdrobinkowy
Na końcówki paznokci nałożyłam top marki China Glaze o wdzięcznej nazwie Snow Globe (842). W przeźroczystej bazie zatopione są mocno opalizujące brokatowe drobinki różnych rozmiarów. W porównaniu do zdobień wykonanych przy użyciu innych topów (KLIK i KLIK), śnieżynkowy frencz prezentuje się bardzo, bardzo delikatnie i subtelnie
Na paznokcie nałożyłam co następuje: warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy brzoskwiniowego lakieru Essence, błyskotki China Glaze oraz top Essie Good to Go. Jeśli produkty okażą się równie trwałe jak moje ostatnie połączenia, mani z powodzeniem przetrwa na moich paznokciach do tygodnia
Jak się Wam podoba połączenie brzoskwini i opalizującego brokatu? Mnie całkiem całkiem, choć myślę, że taki manicure ma najwięcej uroku na rozgrzanej słońcem, lekko opalonej skórze. Lato, wracaj! :)

Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na Wasze komentarze. W wolnej chwili nadrobię zaległości!

- pojemność:
   - Essence: 8 ml
   - China Glaze: 14 ml
- cena:
   - Essence: ok. 8 zł
   - China Glaze: ok. 30 zł
- dostępność:
   - Essence: sieć Drogerii Natura, sieć perfumerii Douglas, sieć drogerii Super-Pharm
   - China Glaze: sklepy internetowe

Podobne wpisy

93 komentarze

  1. Coś pięknego! Bardzo podoba mi się ta brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziwa jest, w pełni się zgadzam :]

      Usuń
  2. Ja też będę monotematyczna :) Jak zwykle bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo subtelnie i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, od razu się przyjemniej robi i jakoś tak cieplej jak widzi się tak ładny i letni mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że w parze z kolorem nie idzie słońce :/

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten brzoskwiniowy kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko noszę brzoskwiniowe kolory, ale ten mnie urzekł :)

      Usuń
    2. Kochana, ja też mam jedną brzoskwinie- z Wibo. Czuje się w niej świetnie a latem królowała u mnie na stopach :)

      Usuń
  6. Za kazdym razem gdy ogladam Twoje paznokcie wpadam w kompleksy! Sa przepiekne i bardzo podoba mi sie ich ksztalt. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za przemiły komentarz, Kabo :*

      Usuń
  7. Piękna brzoskwinia! Ostatnio jestem fanką takich kolorów! A Twoje paznokcie tylko udowadniają, że to cudny odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zależności od ilości nałożonych warstw intensywność koloru wzrasta, ale przy dwóch cienkich lakier wygląda bardzo ładnie.

      Usuń
  8. ooo już dawno żaden lakier mi się tak nie podobał jak ten essence :)
    skuszę się napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba będę monotematyczna, ale bardzo mi się podobają Twoje pazurki :)
    Uwielbiam u Ciebie notki paznokciowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wieść, bo sądziłam, że jesteście znudzone moimi monotematycznymi brokatami :)

      Usuń
  10. Brzoskwiniowy kolor jest przesliczy! A mialam nie kupowac kolejnych lakierow.
    Calosc urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jeden więcej do kolekcji nigdy nie zaszkodzi :)

      Usuń
  11. nie dziwie sie ze wciaz powielasz ten schemat, jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się! cudna ta brzoskwinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby takie bling-bling podawało rachunek w restauracji albo mandat drogowy, byłaby to sytuacja zdecydowanie mniej nieprzyjemna^

    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pomyślę o przejściu do drogówki :]

      Usuń
  14. piękny kolor :) zapraszam do mnie - do komentowania i obserwacji - Agatuszkaa.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i proszę o niespamowanie zaproszeniami!

      Usuń
    2. Wiesz, Niecierpku - zastanawiam się, czy to kiedyś ustanie :D

      Usuń
    3. Nie, ale (wbrew pozorom i nickowi) mam do takich jegomości sporo cierpliwości :]

      Usuń
  15. Bardzo ładna brzoskiwnia, a mani dyskretny. Chyba pochwyce twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor! Chyba się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Udanych inspiracji!

      Usuń
  17. Piękny brzoskwiniowy kolor, fantastyczny! :)
    Przyznaję, ze Twój pomysł na manicure bardzo przypadł mi do gustu i już niedługo zmaluję coś podobnego... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne paznokcie, a mani też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta morele z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale sliczny brzoskwiniowy kolorek hit nadchodzącej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ślicznie, z początku myślałam, że Ci się końcówki popsuły :D ale mani efeltowny, delikatny, bardzo ładny ten essence!

      Usuń
  22. Śliczna ta brzoskwinka. Chyba się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się takie zdobienie paznokci ;)
    Kolorek niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. brzoskwinka wyglada przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. też pomyślałam, że w słońcu to się musi cudownie mienić...mam nadzieję, że wiosna szybko przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne połączenie, które baaaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki piękny brzoskwiniowy odcień! I te Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna jest ta brzoskwinka! I zauważyłam właśnie, że ostatnio stawiasz na "bling bling" ;) ale to dobrze, przynajmniej nie jest monotematycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny i delikatny mani:) Szalejesz z tymi błyskotkami. Kolor lakieru baaardzo mi się podoba, w ogóle ostatnio lakiery Essence przyciągaja moj wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  30. ten lakierek z essence jest sliczny <3 musze zapisac numerek i poszukac u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna brzoskwinka. Bardzo fajnie wychodzą Ci te błyskotkowe frenche, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten lakier i jest koszmarny. Smuży i żeby nie było prześwitów muszę nałożyc 3 albo 4 warstwy. Istny koszmar. Ale kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  33. ja ciągle szukam mojej idealnej brzoskwinki, ten kolor mi się podoba ale niestety mam złe doświadczenia z nowymi lakierami essence

    OdpowiedzUsuń
  34. super ten kolor z essence:) wakacyjny troche:>

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzoskwinka Essence prezentuje się na prawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor jak kolor, ale piekny kształt paznokcia masz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się brzoskwinka z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brzoskwinka, świetnie! Lubię i je jeść i używać takich kolorów w makijażu i na pazurkach. Wygląda świeżo i elegancko:)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny ten kolor! Muszę kupić go bliżej lata :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam ten lakier, jest cudny, ale jakos nie potrafię nim ladnie pazurków pomalować:( Ile warstw tutaj nałożyłaś?

    http://box-with-colours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lecę szukać tego kolorku z Essence

    OdpowiedzUsuń
  42. Essence ma taki kolor w ofercie no muszę go mieć;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Brzoskwiniowe i łososiowe kolory są u mnie na pierwszym miejscu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne paznokietki i przepiękny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny kolor ;) Musze go mieć ;P

    OdpowiedzUsuń
  46. Całość świetnie się prezentuje ;) Oj, moje paznokcie ostatnio się połamały i strasznie zazdroszczę Ci Twoich...

    OdpowiedzUsuń
  47. jaki piękny kolor <3 na pewno go kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolor lakieru Essence jest przepiękny, czegoś takiego właśnie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Baaardzo zazdroszcze ci ksztaltu paznokcia. Ja moich az do takiej dlugosci nie umiem wyhodowac - zawsze sie lamia:(

    OdpowiedzUsuń
  50. Oki doki, no wiec tak. O ile zazwyczaj podobaja mi sie Twoje paznokcie (tzn paznokcie dalej tak), a dokladnie mani, to tym razem nie.
    Bingu nie widac, ale to nic. Moge sie mylic, ale ta rozbielona brzoskwinia to nie jest kolor na Twoje paznokcie- zle wspolgra z kolorem skory? Moze sie myle, bo widze tylko kawalek dloni, ale jakos mnie to nie przekonuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  51. Extra pomysł, wiosna na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł. :) Moim zdaniem końcówki lepiej wyglądałyby pomalowane ciemniejszym lakierem np. błyszczącym czarnym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. aj, idealnie trafia w moje gusta :).

    OdpowiedzUsuń
  54. Połączenie fajne, ale mnie ta brzoskwinka najbardziej by pasowała w wydaniu matowym. Aż chyba sobie coś takiego kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo słodziutka ta brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama bym chyba nie zwróciła uwagi na taki odcień lakieru, ale muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał :D Chyba lista zakupów wzrośnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Monotematycznie ale bardzo również bardzo estetycznie ostatnio u Ciebie :) przypadły mi do gustu pazurki wykonywane w ten sposób.. będę musiała wypróbować.. choć nie wiem czy moja cierpliwość podoła :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę przyznać, że połączenie fantastyczne! Sama nie wiem, czy bardziej podoba mi się lakier, czy chineczka!

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładnie i subtelnie to wygląda:)A ja akurat mam dziś na paznokciach, ten sam lakier podkładowy:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie wierzę - miałam ten lakier chyba z 10 razy w ręce i się wahałam, bo mnie akurat shimmer ani drobinki nie leżą i zawsze z niego rezygnowała myśląc "czemu nie jest kremowy?!" - a tu proszę, Niecierpek rozwiał moje wątpliwości pisząc, że ten shimmer robi się niewidzialny :):):) Dziś po pracy idę go zakupić! Dzięki Niecierpku! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz bardzo ładny kształt paznokcia. Na takim paznokciu każdy lakier wygląda efektownie. Ja mimo iż mam mocne paznokcie bo odpowiednio je konserwuję :P, bardzo ubolewam nad ich kształtem :/, są szerokie i takie z lekućka kwadratowe więc jak są troszkę krótsze to wyglądają jak łopatki :(.
    Pozdrawiam i zapraszam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękny brzoskwiniowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładnie to wygląda. Masz piękne paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.