Kolorowe znalezisko!

wtorek, 5 lutego 2013


Skusiłam się, nałożyłam i... nie mogę wyjść z zachwytu! 

Niesamowity efekt! 
Intensywne, naustne testy pomadki Eveline Super Long Lasting !6 h Liquid Tint Glow trwają :) Dodam tylko, że rzeczywiste kolory nijak się mają do wirtualnej kolorówki, którą prezentuje producent (KLIK) - są sporo ciemniejsze, bardziej nasycone i soczyste
W rzeczywistości kolor jest nieco bardziej intensywny :]
Wiosna pełną gębą :) Za czas jakiś zapraszam na recenzję!

Znacie? Lubicie? Nosicie? :)

- pojemność: 7 ml
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe
   

Podobne wpisy

104 komentarze

  1. genialnie wygląda na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i początkowy efekt uwielbiam! Nie lubię tylko tego matu, który po kilku godzinach zostaje i uparcie siedzi na ustach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wystarczy nałożyć balsam ochronny i piękny połysk wraca :)

      Usuń
  3. Ale żarówa :) Niestety nie dla mnie, ale u Ciebie wygląda to genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, na avatarze masz bardzo podobny kolor :)

      Usuń
  4. Piękny kolor! Bardzo lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz ją widzę, wygląda pięknie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten konkretnie kolor nie dla mnie :) ale reszta? kto wie, efekt na ustach piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że jaśniejszego nie znajdziesz, tinty występują w zdecydowanych kolorach.

      Usuń
  7. Widzę, że producenci polubili formułę tintów :) Pierwszy raz widzę tint tej marki i muszę przyznać, że na Twoich ustach wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczna formuła, fantastyczny kolor i bardzo przyzwoita cena!

      Usuń
  8. Jestem ciekawa czy równomiernie schodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moich obserwacji wynika, że w ogóle nie schodzi. Pozostaje na ustach do momentu starcia płynem do demakijażu :)

      Usuń
  9. świetny kolor! nie znam tego produktu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość, sądzę, że kwestią czasu jest aż opanuje drogerie :)

      Usuń
  10. Soczysssssty kolor, wiosna już blisko.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widzialam jeszcze, ale jak zobacze w drogeri sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. napisz jak to firma, bo dopiero po kliknięciu wiadomo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten sam kolor, śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooooooo nie wiedziałam, że Ev ma tinty!! :) Muszę kupić!! :)<3 śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne usteczka:)Kolor wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  16. o wow ale piękny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny!
    skoro taki zachwycający to chyba też muszę kupić chociaż jeden kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam tint z bell, ale nie do konca jestem zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. niecierpku zbankrutuje przez Ciebie :)
    rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow, świetny efekt i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny kolor, muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. prezentuje się przepięknie! no i masz śliczne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam,ale na ustach wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. czyżby to było lepsze niż Lip Tint.... ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda i nawet tani. ;0

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam kilka recenzji tego tinta i muszę przeznać, że kusi :) Najbardziej podoba mi się kolor 116 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor nie mój, bo za różami nie przepadam, ale u Ciebie wygląda na ustach ładnie :)
    Ja musiałabym rozglądnąć się za brązem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. To cudo jest z Eveline? Aż nie mogę uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oooo o Tincie od Eveline nie slyszalam! Bell mnie zawiódł, będe szukac jego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. producent ma koszmarna strone i strasznie przedstawione odcienie :D

      Usuń
  30. Mam numerek 116 i bardzo polubiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny kolor, ale nie mój ;) Jak znajdę gdzieś te tinty to muszę obczaić inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam, ale juz sporo slyszalam o jakosci, kolorach, wytrzymalosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tego produktu ale muszę mu się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  34. Musze wyprobowac - jeszcze ich nigdzie nie widzialam. Jednak jak juz zdecyduje sie na bardziej cielisty kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam. Wypróbowałabym, ale mam już tyle mazideł do ust, że na razie odpuszczę. Ale w przyszłości - kto wie? Wygląda naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  36. Brzmi zachęcająco! Kolor co prawda nie mój, ale myślę, że znalazłabym coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Usta wydają się być takie soczyste świetny produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wygląda, nie miałam ale się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Usta jak z reklamy, serio *.* Świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kolor! Cały czas koło nich chodzę i jak widzę te wszystkie zdjęcia to jestem co raz bliżej, żeby jeden chwycić. Ty jeszcze bardziej zachęcasz!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie prezentuje się na ustach. Ostatnio pojawiło się sporo tego typu produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny odcień, bardzo soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale piękny kolor! :)
    Niecierpku, najlepszego z okazji imienin. ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny i intensywny kolor ;) Na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. jeszcze nie widziałam w sklepach tego produktu ale ma przepiękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  46. Sliczne kolory i chyba się skuszę na 117 ;) ale poczekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ja właśnie dziś poszukiwałam tinta bell, bo o tym nie słyszałam. Ciekawe czy w rossmannie będzie? Bo tylko on został i malutkie drogerie, dziś naturę zlikwidowali :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne usta i bardzo intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. O bardzo ale to bardzo podoba mi się efekt, też chcę naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. O jacie! Jaki piękny, intensywny kolor! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialnie się prezentuje! :)
    Muszę się za nimi rozejrzeć w mojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  53. przesliczny kolor i taka niska cena! super :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładny kolorek! gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  55. Niecierpku, jakie piękne usta :-)!

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ało Eveline robi takie znakomitości?? Rewelacja i ta cena, jutro gonię do ssklepa ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny kolor, muszę się za nią rozejrzeć!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Oooo, jestem pozytywnie zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń
  60. wygląda genialnie:) kolor super bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  61. piękny kolorek i piękne usta! miła niespodzianka od Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  62. łaaaaałłłł! kolor mega!

    OdpowiedzUsuń
  63. robiłam do nich dzisiaj drugą przymiarkę, ale jakoś nie mogłam wybrać swojego koloru... :(
    powiadają, że do trzech razy sztuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Tak soczystymi odcieniami bym nie pogardziła:) Tym bardziej, że prezentowane przez Ciebie znalezisko jest świetnie napigmentowane:) Muszę się przyjrzeć mazidłom naustnym Bell i Eveline, bo widzę, że wypuściły ciekawe propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz śliczne usta :) a kolorek piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  66. mocny kolorek :) nie widziałam tych mazideł jeszcze, ale jak znajdę jakiś kolor dla siebie to się mocno nad nim zastanowię. tym bardziej czekam na pełną recenzję :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  67. Kolor cudowny-idealna na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  68. Szczerze powiedziawszy to jest jeden z najładniejszych kolorów jakie ostatnio widziałam. Nie spotkałam się z nim wcześniej ani na blogach ani w drogerii. Muszę się rozejrzeć lepiej przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.