Chanel - Le Vernis Nail Colour - Fracas

środa, 6 lutego 2013


Fracas - mój wczorajszy, niespodziewany prezent imieninowy
[na marginesie - najserdeczniejsze życzenia dla wszystkich blogujących Agat!]

Kolor jest tak kobiecy i optymistyczny, że nie mogę przestać zerkać na moje paznokcie. 
Wiosna, ach to Ty :)
Fracas (571), obok dwóch innych odcieni (burgundowego Accessoire (573) i beżowego Emprise (569)) wchodzi w skład wiosennej kolekcji Printemps Precieux marki Chanel. Przyznam, że z całej trójki podoba mi się zdecydowanie najbardziej - jest intensywny, soczysty, niezwykle radosny!
Aplikacja lakieru to czysta przyjemność - pędzelek, choć bardzo wąski, doskonale rozprowadza lakier. Dwie warstwy zapewniają pełne krycie - bez smug, bąbelków powietrza i prześwitów. Pod kolorowy lakier nałożyłam odżywkę Eveline 8 w 1 Total Action, a na wierzch - top coat Essie Good to Go
Jestem zachwycona! A Wam jak się podoba? :)

- pojemność: 13 ml
- cena: ok. 100 zł
- dostępność: sieć perfumerii Sephora i Douglas

Podobne wpisy

103 komentarze

  1. Fantastyczny! samo patrzenie na ten kolor napawa optymizmem:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor nieziemski :) tylko za te 100zł miałabym lekko 8 innych lakierów, a że jestem raczej oszczędna tak bym pewnie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor obłędny :) już mam wiosnę przed oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest absolutnie rewelacyjny! No i tej buteleczki można pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, ale cena zaporowa dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Na zdjęciach wygląda fantastycznie ale jakoś nie zachwycił mnie jak oglądałam na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zwolenniczką kupowania wysokopółkowych lakierów, ale ten kolorek jest przecudny :) Wiosna, ach to ty!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny :) uwielbiam lakiery Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo i to jest to :) świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy kolor, niemal jak Barbie. Szkoda że taki drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, ale w sumie patrząc na cenę to niczym nie powala. Jak nałożę w ten sam sposób tańszy lakier uzyskam identyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaaardzo mi się podoba. Mam na niego ogromną ochotę. Może uda mi się go dorwać na lotnisku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale wypasiony kolor :) masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor cudowny, ale cena za wysoka jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek na prawdę śliczny, taka słodka malinka! :-)
    lubię takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest obłędny! Ale, umówmy się, na TAKICH paznokciach to on jeszcze na urodzie zyskuje. A i piękne słocze mu z pewnością nie zaszkodziły ;-)
    Kusi mnie, demyt!

    OdpowiedzUsuń
  17. i zachciało się lata od samego patrzenia na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor :D mam podobny, ale to nie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor cudowny! Twoje paznokcie również :)
    Jak nadajesz im taki kształt? Pokażesz je niepomalowane?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jestem oszczędna, jeśli bym go dostała to co innego. ale raczej na zakup bym się nie zdecydowała ;) kupiłabym za to duuuzo duuużo tych z golden rose ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobny kolorek z Eveline :))

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, jest piękny :) soczysty, intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. yyy, zatkało mnie z wrażenia :) piękny kolor na pięknych paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. lakier lakierem, bo też go mam, ale Twoje paznokcie - będę to na każdym kroku powtarzała! BOSKIE!!! u mnie ani w połowie nie będzie tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor śliczny, ale cena - cóż 100zł za lakier to lekka przesada

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny lakier+piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pinko tez pokazywała ten lakier, kurczę jest niezły

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor nie dla mnie, ale faktycznie - wiosna pełną parą :) na twoich pazurkach bardzo mi się podoba. nie mam żadnego lakieru chanel, ceny jak dla mnie za wysokie... ale może kiedyś, żeby się przekonać, kupię :) no i spóźnione najlepsze życzenia!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też jestem zachwycona! na takich pięknych paznokciach wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. aaa przecudny kolor! Muszę znaleźć odpowiednik tańszej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor. Tylko ta cena zabija, na pewno nie wydałabym tyle na lakier.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny jest. Taki wesoły i optymistyczny :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudo, cudo, cudo, cudo .. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczny kolor taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten kolor jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolor :) A kształt pazurków...pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorek ładny,myślę że za kilkanaście złotych jakiś odpowiednik znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  38. KOLOR PRZEPIĘKNY *_* jednak z moją oszczędnością wolałabym kupić pięć innych lakierów, niż jeden za sto :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny lakier na pięknych paznokciach, aż mój portfel zapiszczał;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mogę patrzeć na te fotki, bo dostaję ślinotoku ;-) kolor jest boooooooooooooooski!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem zakochana w tym kolorze..tyle w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Idealny i bardzo w moim typie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny! Zwłaszcza na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor cudowny taki bardzo pozytywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba podoba i jeszcze raz podoba, a nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny kolor :) Zazdroszczę Ci tego lakieru !! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ale ta cena skutecznie mnie zniechęca :P

      Usuń
  48. Kolor piękne, ale 100 zł za lakier to ja nie jestem w stanie wydać.

    OdpowiedzUsuń
  49. napiszę krótko: prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie ja po prostu nie wiem co mam napisać, coś wspaniałego!!

    OdpowiedzUsuń
  51. masz przepiekny kszalt paznokci;))
    a kolorek boski!

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacja:) piękny... ,ale czy na tak zadbanych paznokciach jakiś wygląda źle?

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolor cudny, jednak cena zaporowa :) Nie wydałabym tyle kasy na lakier do paznokci :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny kolor! Heh w sumie kupiłam sobie dziś podobny! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiekny kolor! Ostatnio kupilam ten, ktory prezentowalas jakis czas temu od NYC (Fuchsia) i przy okazji chwycilam ladny koralowy od Maxfactor, ale cos mi zycie mowi, ze o ile nie bedzie go online na przecenie to na chanel mnie nie stac ;(

    oddaj prosze lakier i paznokcie- ja chyba przy kazdym paznokciowym poscie mowie, ze masz ladne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  56. kolor obłędny!mam całkiem podobny z Revlon jednak rozczarowałam się nim i rzadko go nakładam.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny kolor, a i kształt paznokci urzekający!

    OdpowiedzUsuń
  58. W-O-W! genialny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. cudeńko! Tylko cena nie w moich rejonach :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolor jest cudowny, ale cena nie na moją kieszeń ;) A przynajmniej nie za lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mocny kolor- czysta energia. Chyba nie mam w kolekcji nic równie "ŻYWEGO":)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kolor jest obłędny! Paznokcie właścicielki również. Zdecydowanie jednak nie kupiłabym tego lakieru ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ach te Twoje paznokcie!
    Kolor też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. kolor piękny, fajnie przypomina o ciepłych dniach ;)
    ale cena zdecydowanie zniechęca ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. Prześlicznie optymistyczny :) wiem, że to tylko pozorne podobieństwo i trwałość inna, ale mam bardzo podobny odcień lakieru z Essence

    OdpowiedzUsuń
  66. czy to Twoje naturalne paznokcie? bo są piekne, kształt idealny, wyglądają na mocne i zdrowe:) a kolorek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękny lakier ale ślicznie prezentuje się na Twoich paznokciach na moich nie byłoby już takl kolorowo :P A jak Ty wyhodowałaś takie piekne zadbane cuda? :D

    OdpowiedzUsuń
  68. piękny jest! pokazałam tego posta mojemu H, może się zreflektuje na walentynki hahha

    OdpowiedzUsuń
  69. o rany!cudowny kolor, jestem zachwycona:)niestety nie mialam mozliwosci uzywac lakierow chanel ale ten jet grzechu wart!hmm...niestety na taki drogi grzech nie moge sobie pozwolic hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowny kolor, gdyby nie cena to od razu bym po niego pobiegła ;D

    OdpowiedzUsuń
  71. Koloe piękny, ale 100 zł za lakier bym nie dała..kocham kupować lakiery i mam ich mnóstwo, ale max jestem w stanie dać do 30 zł za Essie, których mam już kilkanaście.

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny kolor! On krzyczy: Wiosno, czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Radosny to idealne określenie dla tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.