Uległam :) Missha - Signature Wrinkle Filler BB Cream

niedziela, 20 stycznia 2013


Zanim (po części zasadnie) oskarżycie mnie o kosmetyczne nieopamiętanie, mam co nieco na swoje usprawiedliwienie:

- po pierwsze, sumiennie wyzerowałam krem BB, który wiernie służył mi przez ostatnie miesiące. Mowa o kremie do skóry bardzo wrażliwej I2PL Clinique Blemish Balm marki Suiskin (KLIK). Kosmetyk ogromnie przypadł mi do gustu - na tyle, że postanowiłam dokupić kolejne opakowanie. Traf chciał, że pojemność, na którą ostrzyłam sobie zęby została wykupiona. 

- po drugie, na własnej skórze poznałam zjawisko blogowego kusicielstwa. Pragnę w tym miejscu przestrzec wszystkie istoty o usposobieniu zewnątrzsterownym przed lekturą bloga niejakiej Sroki (KLIK), pod wpływem notek której moje kosmetyczne zbiory zasiliło sporo nowinek, w tym obiekt moich dzisiejszych westchnień.
Missha Signature Wrinkle Filler BB Cream. Brzmi całkiem zwyczajnie, jednak pod względem działania i estetyki opakowania bije na głowę wszystkie dotychczasowe kremy BB, jakie miałam okazję stosować. Wyczerpujące recenzje kosmetyku znajdziecie na rzeczonym sroczym blogu (KLIK, KLIK), dlatego zamiast powielać podstawowe informacje na temat produktu, zostawiam Was z dużą ilością bb-zdjęć. Na opis moich wrażeń zapraszam za czas jakiś - krem mam w swoich zbiorach od zaledwie kilku dni. 
Odcień, który wybrałam to 21. W ofercie marki Missha dostępny jest również wariant nieco ciemniejszy, opatrzony numerem 23. Szkoda, że producent nie zdecydował się na poszerzenie gamy kolorystycznej o najjaśniejszy beż, dostępny tradycyjnie pod numerem 13
Znacie Signature Wrinkle Filler BB Cream? Ja jestem na etapie intensywnego zapoznawania - czuję, że będzie to znajomość na dłuższy czas :)

- pojemność: 44 g
- cena: ok. 70 zł
- dostępność: eBay i inne portale aukcyjne

Podobne wpisy

78 komentarze

  1. Piękna buteleczka. Chyba sama się skuszę na jakiś dobry krem zamiast podkładów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku podkłady poszły w odstawkę ponad rok temu. Była to zdecydowanie najlepsza makijażowa zmiana ever :)

      Usuń
  2. też jestem bliska zakupu tego kremu:) ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co efekt ogromnie mi się podoba!

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego BB:)) Sporo o nim słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, stąd decyzja o zakupie :)

      Usuń
  4. Opakowanie bosko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne opakowanie! Dla niego samego warto się pokusić. Koniecznie daj nam znać, jak zaprzyjaźniła się z nim twoja buzia. Może i ja bym się skusiła jak okaże się czymś rewelacyjnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy BB Missha są znakomite, polecam popróbować, może znajdziesz swojego ulubieńca!

      Usuń
  6. Myślę właśnie nad zakupem właśnie tego kremu bb! Daj znać jak się sprawuje. Opakowanie jest bardzo eleganckie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę obszerną recenzję, cierpliwości! :)

      Usuń
  7. Niecierpku kusisz niesamowicie! Chwilowo jestem z fazie musów i tymczasowo mi to wystarcza, ale muszę się kiedyś skusić na porządny krem BB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką jedną wewnętrzną :P Obecnie jest w fazie - błyszczący eyeliner :D

      Usuń
  8. wygląda prześlicznie :) oby działał równie fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no patrz, ja też uległam! dosłownie wczoraj zakupiłam BB Lioele Dolish, zielony.

    Niesamowicie mnie jara opakowanie tego Twojego bebiszona :) Jest przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne opakowanie, numero jeden wśród wszystkich podkładów i bebików!

      Usuń
  10. Cudne opakowanie! Miałam odlewkę, ale dla mnie była zdecydowanie za tłusta.
    Teraz czekam na przylot kilku cudaczków, ale w tej chwili faworytem jest skin79 orange ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie kuszą mnie te prawdziwe kremy BB ale boje się, że zamawiając przez internet nie trafię z kolorem :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przypadku bb kremow nie ma duzej mozliwosci wyboru... jest 21 ktory wpada w roz i 23 ktory wpada w zolc... jedyny problem to moze byc to, ze niektore bebiki same z siebie sa mniej lub bardzie sine... inne potrafia na twarzy zrobic sie ciemne :)

      Usuń
    2. w takim razie sama już nie wiem jaki zamówić :) muszę o nich więcej poczytać i poważnie się zastanowić :D

      Usuń
  12. Mam ochotę na kremy BB już od dłuższego czasu, chyba pora w końcu coś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że na ebay'u nie ma dostępnych próbek tego bebika, chciałabym najpierw wypróbować to cudeńko :)

      Usuń
    2. jak to nie ma jak sa ;D -> http://www.ebay.co.uk/itm/Missha-Sample-Signature-Wrinkle-Filler-BB-Cream-21-1ml-x-3pcs-/130722781633?pt=US_Skin_Care&hash=item1e6faf59c1

      Usuń
    3. O dzięki!
      Nie widziałam ich! :)

      Usuń
  13. alez on pieknie wyglada... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cudeńko! Wykrzesane tak misternie, że Guerlain by się nie powstydził:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niecierpku, a ileż Ty masz lat, że potrzebujesz Wrinkle Filler? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też "padłam ofiarą" tego kremiku po Sroczych recenzjach i był to strzał w 10!!! za co jestem Sroce wdzięczna, bo szukanie idealnego bebika było już nieco męczące dla mojej twarzy. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne opakowanie ;)
    Missha to był mój ulubiony bb cream, ale wersja Perfect Cover
    genialny :)
    teraz tylko minerałów używam...

    OdpowiedzUsuń
  18. mam go w tym samym odcieniu i kocham bezgranicznie :) to najlepszy krem BB jakiegokolwiek używałam, a przetestowałam już ich całkiem sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o mamo, kupiłabym go dla samego opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłabym choćby dla samego opakowania, które jest piękne :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kilka próbek, ale niestety nie sprawdził się na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne opakowanie! Ja z BB kremow aktualnie posiadam Skinfood'a Peach Sake Pore i jak juz pisalam w recenzji u siebie, jest niezastapiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowanie jest cudowne. Od czasu wspominanego przez Ciebie posta Sroczki mam na niego wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamietam na ebayu sa tez probki :)

      Usuń
  24. Przez to opanowanie już od dłuższego czasu kusi mnie kupno tego BB, ale na (nie)szczęście nie ma odcienia 13, a boję się, że 21 będzie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  25. co jak co, ale buteleczkę to ten bebik ma cudniastą!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go i jest niezly :) Ale musze przyzac, ze na początku kupilam go dla samego opakowania... :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne opakowanie! Ale jak na razie mam za dużo podkładów, kremów BB itp:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne opakowanie O.o
    Ten średni odcień jest dla Ciebie dobry?
    Mogłabyś go porównać do odcienia jakiegoś drogeryjnego podkładu, żebym mogła sobie obejrzeć?
    Proszę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. usprawiedliwona:)
    opakowanie jest przepiekne. moj plan to wykonczyc wszystkie otwarte podklady i przerzucic sie na bebiki. jak na razie skin79 rozowy skradl moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kremy BB to także i mój hit. Na ten też z pewnością się skuszę, ale za jakiś czas - wrinkles są mi obce ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. noooooooooo jeśli działa tak jak wygląda to <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam i uwielbiam :) Jeszcze poużywam ale chyba najlepszy bebik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieje, ze bedzie Ci dobrze sluzyl :) ... ja go uwielbiam do tego stopnia, ze przestalam szukac, bo wiem ze lepszego i tak nie znajde :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogłabym kupić ten produkt dla samego opakowania, jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie cudowne opakowanie, postarali się. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawdziwego kremu BB jeszcze nie miałam ale od długiego czasu się nad tymi kremami zastanawiam :) I pewnie w końcu się skuszę tylko jeszcze nie wiem na który ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Opakowanie przepiękne! Ciekawa jestem efektów działania.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny!
    Właśnie mnie uświadomiłaś, że dawno nic nowego z azji do mnie nie dotarło:D

    OdpowiedzUsuń
  39. co jak co ale opakowanie jest po prostu boskie :D dla samego opakowania chciałabym go mieć :D niesamowicie kobiecy gadżet! oby służył jak najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  40. Używaj, używa j i opisuj :-) Jako BB maniaczka jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji tego kremu :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nieziemsko śliczne opakowanie! Czekam z niecierpliwością na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  42. czekamy na recenzję czy warto:) ale już samo opakowanie mooocno kuuusi...

    OdpowiedzUsuń
  43. cudne opakowanie! Niecierpku czekam z niecierpliwością na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne opakowanie, taki design to ja rozumiem! :) Ciekawa jestem, jak się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  45. faktycznie perełka wśród innych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę, że Missha postawiła na niezwykle gustowne opakowanie;) Flakonik mieszczący produkt przypomina ozdobę stawianą na półkach w salonie:) Nawet kartonik prezentuje się niezwykle estetycznie. Firma potrafi zadbać o każdy szczegół, skupiający uwagę potencjalnych klientek:)

    Jestem ciekawa, jak prezentuje się ten kosmetyk pod względem jasności. Gama kolorystyczna jest stosunkowo uboga...

    OdpowiedzUsuń
  47. Opakowanie jest przepiękne!:)Kupiłabym tylko po to żeby postawić na półce..;)
    Co do kuszenia- wiem coś o tym, przez prowadzenie bloga i zaglądanie do Was przybyła mi zawrotna liczba kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszą pachnieć wspaniale!!! i bardzo fajne opakowanie ^^ Ale na bloga bede wpadać częściej :)
    Zapraszam na rozdanie :) http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zerkalam na niego juz wielokrotnie...i sie nadal zastanawiam bo obecnie mam 3 ktore uzywam latem nie wspominajac o podkladach...wiec chyba musze przystopowac choc wiem ze parurek bedzie moj tez.

    OdpowiedzUsuń
  50. Opakowanie ma boskie;) Nie musisz się tłumaczyć bo doskonale Cię rozumiem dlaczego kupiłaś go;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.