Poniosło mnie :)

poniedziałek, 14 stycznia 2013


Cholera, ale się cieszę! :)
Nie mam najmniejszych wyrzutów sumienia :>

Luksja - Caramel Waffle Bath Foam 

Luksja - Lemon Pie Bath Foam

Luksja - Cherry Tart Bath Foam

Luksja - Blueberry Muffin Bath Foam

Recenzję prekursora deserowych kąpieli - płynu Luksja o zapachu czekolady i pomarańczy znajdziecie TUTAJ

- pojemność: 1000 ml
- cena: ok. 8 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann, sieć Drogerii Natura, drogerie internetowe, portale aukcyjne
W razie mojej przeciągającej się nieobecności na blogu uprzedzam - nic się nie dzieje - ZAŻYWAM KĄPIELI ! :D

Znacie kąpielowe nowości Luksji?

Podobne wpisy

200 komentarze

  1. wąchałam :D ale , że zazwyczaj biorę prysznic zrezygnowałam z zakupu . Najbardziej mi się podobał pierwszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wafelek jest obłędny, choć mógłby być nieco bardziej intensywny :)

      Usuń
  2. aż ślinka cieknie ;) pewnie pachną obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent się postarał, a jak będzie w kąpieli - zobaczę wieczorem :]

      Usuń
  3. O jejku jakie pyszne i jeszcze pewnie pachną obłędnie. Lecę dziś do sklepu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww pewnie pachną bosko. Chyba i ja się skuszę :D Pytanie tylko na który?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, jestem ostatnią osobą, która doradzi coś innego niż wzięcie wszystkich :D

      Usuń
  5. jej! nawet nie wiedziałam, że istnieją takie zapachy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, to nowości w ofercie Luksji!

      Usuń
    2. No właśnie ja też pierwsze widzę!

      Usuń
  6. Póki co znam tylko czekoladę i pomarańczę, uwielbiam jej zapach :) Nowe zapachy brzmią obłędnie! Muszę je wywąchać w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną świetnie, ręczę własnym nosem :)

      Usuń
  7. Ale szał :) Na pewno się na jakiś skuszę w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze jak wersja czekoladowo-pomarańczowa :)

      Usuń
  8. Jejku ! Już czuję ten zapach w łazience .. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jagodowa muffinka, chyba się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. karmelowy wafelek kusi mnie najmocniej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To już aż tyle nowych ?? chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze liczę, Luksja wypuściła cztery nowe płyny kąpielowe :)

      Usuń
  12. Omg, żałuję że mam takie zapasy. :(:(
    Ale na pewno się w końcu na nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapasy kiedyś się zużyją, spokojna głowa :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. To teraz tylko kąpiel z płynem i pełen relaks gwarantowany :)

      Usuń
  14. Kupię na pewno, już się nawet koło nich kręciłam, ale twardo postanowiłam zużyć najpierw to, co mam w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambitnie, ja w kwestiach kąpielowych bynajmniej nie mam takich pobudek :)

      Usuń
  15. Mmm, tez bym chciala, ale nie mam wanny:(

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, chyba pójdę w Twoje ślady i też wykupię wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluberry Muffin musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to najbardziej udany zapach, zaraz obok wafelkowego :)

      Usuń
  18. Jak się skusić to na wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam już od jakiegoś czasu płyn Luksji o zapachu Lemon Pie :)
    Pachnie ładnie aczkolwiek troszkę słabo.

    Miłych kąpieli Niecierpku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. planuję powiększyć swoją kolekcję o nowe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wafelkowy żel? :) O matko... :) Idę na zakupy =]

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, gdyby nie ostatnia dyszka w portfelu to też pewnie wzięłabym wszystkie (może oprócz wiśniowego, bo nie lubię tego owocu). Jednak mogłam wybrać tylko jeden i padło na Caramel Waffle, jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam chyba wolę jagódkę, choć wafelek również mi odpowiada :)

      Usuń
  23. Wreszcie mogę realizować moje kąpielowe zachcianki (od marca nowe mieszkanie, a w nim wreszcie wanna!), a tu takie cuda... Ani chybi to jakiś znak (:
    Na pewno kupię dwa owocowe, a nad wafelkiem się muszę zastanowić. Lemon Pie w ogóle mnie nie kusi ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powąchasz i zmienisz zdanie co do cytrynowej tarty :]

      Usuń
    2. Jakbyś przeczuła! :D Na razie jeszcze nic nie kupiłam, ale jak przyjdzie co do czego, to będę musiała się mocno powstrzymywać przed kupieniem wszystkich ^^"

      Usuń
  24. Miałam żel pod prysznic z Luksji, pięknie pachniał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że płyny do kąpieli nie mają swoich prysznicowych odpowiedników!

      Usuń
  25. Ty to wiesz jak nas skusić. Zapach brzmią cudownie. Będę musiała się wybrać do drogerii na wąchanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marketingowcy się postarali. Same zdjęcia na butelkach wprawiają w ślinotok...

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tam od razu Cię poniosło :D Nie są drogie, więc portfel nie ucierpiał zbytnio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale objętościowo zakup czterech litrów płynu do kąpieli nieco mnie skonsternował :D

      Usuń
  28. Nie znałam tych nowości ale teraz już mam po co iść do Rossmanna :D Szkoda tylko, że mam takie zapasy ale to przecież wszystko się kiedyś zużyje :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a jeśli nie zużyjesz, odeślesz do mnie, ja je spożytkuję w ciągu jednego kąpielowego posiedzenia :)

      Usuń
  29. Oj ostatnio będąc w Rossmannie zatrzymałam się na dłużej przy tych płynach. Niestety nic nie trafiło do koszyka bo nie mogłam się zdecydować i mam mega zapasy jeśli chodzi o kosmetyki do kąpieli. Ale na pewno wrócę tam i kupię wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja jestem kąpielowym chomikiem :)

      Usuń
  30. Muszę mieć tą karmelową wersję, czas na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapas na kilka miesięcy masz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, co najwyżej kilka(naście) dni! :D

      Usuń
  32. kuusisz ! ; D
    coś czuję , że zakupy się szykują ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  33. Też się skusiłam.
    Na razie tylko na 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mniaaam! Robię napad na sklep dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam... Dzisiaj poznam :P

    OdpowiedzUsuń
  36. łoohohohohoho :D
    poniosło faktycznie ;)
    przyjmnego pluskania zatem!
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  37. W takich momentach żałuję że nie mam wanny:P Mmmmmniam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przeprowadzaj się czym prędzej!

      Usuń
  38. Takich nowości jeszcze nie mam choć chętnie bym się skusiła na ten karmel. Ale już wiem, że firma Luksja jest świetna. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelek cieszy się chyba największym powodzeniem :)

      Usuń
  39. Miałam parę razy pomarańczę z czekoladą ni nie rozumiem szału nad tymi płynami - owszem pachną bosko, ale tylko w butelce. Po wlaniu do wanny piany mało i zapachu też nie czuć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za mało wlałaś? :) Moim zdaniem pachną intensywnie również w kąpieli.

      Usuń
  40. Ale ci dobrze ;D tyle słodkości a nic w boczki nie pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W boczki pójdą inne słodkości, ale o nich ciiiii :)

      Usuń
  41. opakowania są mega smaczne :) kąpieli nie zażywam, szkoda że nie ma odpowiedników w żelach pod prysznic :(
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, może Luksja zrobi nam niespodziankę i wypuści serię deserowych żeli pod prysznic :)

      Usuń
  42. Uwielbiam tą serię luksji! Najlepsze czekolada+pomarańcza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, najlepsza jest jagodowa babeczka!

      Usuń
  43. O jaaa... gdzie można dostać takie cuda???

    OdpowiedzUsuń
  44. oj muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I bardzo dobrze, precz z wyrzutami sumienia! :D A mi teraz łzy kapią, bo nie mam wanny, chlip :( Zatem musisz zażywać kąpieli podwójnie, za wszystkich Twoich czytelników, którzy nie mogą doświadczyć tych przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że zażywam kąpieli co najmniej za połowę rodaków :D

      Usuń
  46. OMG karmelowy wafelek musi być mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Easy, w Rossmannie jest ich pod dostatkiem :)

      Usuń
  47. ja zazwyczaj biorę prysznic, więc to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zrozumiem fenomenu prysznica :>

      Usuń
  48. też chcę!!! też, też, też!
    na szczęście właśnie kończę swój płyn do kąpieli...
    tylko, który wybrać?
    daj znać, który najlepszy! bo kuszą wszystkie :D

    miłych i dłuuuugich kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tamit! Dam znać, nie no tylko trochę potestuję :)

      Usuń
  49. ej nie widzialam ich! ostatnio jak bylam w rosmanie, byl tylko czekoladowo - pomaranczowy... a te smaczki, muze je miec!

    OdpowiedzUsuń
  50. O rany!! *ślini się* pierwszy musi być mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że na pierwszym się nie skończy :D

      Usuń
  51. O matko!
    Chciałabym je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. osz matko :D to już uzależnienie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do tego otwarcie przyznaję od lat! :)

      Usuń
  53. A ja je wąchałąm i nie przypadły mi do gustu. A dużo oczekiwałam od jagodowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Moim zdaniem zapachy są urocze!

      Usuń
  54. Ja za kapielami nie przepadam więc się cieszę że tych "pysznośći" nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, ja nie wyobrażam sobie życia bez kąpieli!

      Usuń
  55. haha ja pewnie też bym wszystkie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w końcu ktoś otwarcie przyznaje, że ma słabość do kąpieli :)

      Usuń
  56. Niecierpku, też używam (póki co karmelowego, ale w planach mam wszystkie) i uważam, że są obłęędnee! I moja łazienka pachnie karmelowym gofrem jeszcze wiele godzin po kąpieli, można zrezygnować z odświeżaczy powietrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, mam podobne odczucia po wczorajszej kąpieli :)

      Usuń
  57. mmmm... zgłodniałam :) muszę się im przypatrzeć bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooo rany.. mogłam nie czytać tego posta.. :P teraz i ja chcę je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś psycholog powinien zbadać zjawisko blogowych zachcianek kosmetycznych - Nobel murowany :)

      Usuń
  59. Ja chcę te płyny! Dlaczego ja nie mam wanny...Pewnie wzięłabym wszystkie przy najbliższej wizycie w PL. Me wants bluberry muffin!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmij wyrazy współczucia, ja i wanna to jedno :D

      Usuń
  60. Miałam cytrynowe ciacho. Płyny pachną cudnie. Przy kasie w sklepie usłyszałam Panią Sprzedawczynię: znowu ciasteczka kupują... :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja mam ten czekolada z pomarańczą ze starej edycji. Jutro chyba sprawię sobie ten pierwszy wafelkowy :D chociaż mnie też kuszą wszystkie :P zresztą xD się zobaczy ile mi jutro kasy starczy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednym się nie da poprzestać, wiem to po sobie :)

      Usuń
  62. oj kuszą te słodkości kuszą :D na pewno choć jeden kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Odpowiedzi
    1. Spokojnie, na pewno znajdziesz w którejś z drogerii, są popularne.

      Usuń
  64. zapachy muszą być świetne, jak ostatnio byłam i o nich pamiętałam to był tylko jeden zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpielowe maniaczki musiały być w drogerii przed Tobą :)

      Usuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłam o niespamowanie zaproszeniami.

      Usuń
  66. Ostatnio wszędzie można poczytać o tych żelach. Mnie jakoś nie kuszą, chociaż chętnie sprawdziłabym zapach. Boję się jednak, że wtedy polegnę, więc chyba sobie daruję xD

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow!Jaka pyszna gama zapachowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi waniliowej panna cotty i kawowego tiramisu :)

      Usuń
  68. Hehe... Poniosło Cię ;-)))

    Przyjemnej kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  69. mmm już sobie wyobrażam te piękne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. o rany, ale cudeńka, muszę koniecznie powąchać przy najbliższej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  71. Szkoda, że mam zatkany nos. Inaczej już bym była w jakiejś drogerii. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to nie limitka, nie rozejdzie się błyskawicznie :)

      Usuń
  72. Znam wszystkie te zapachy :) Obecnie używam Cherry Tart :) Następny będzie Caramel Waffle :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wiele dobrego słyszałam o tym płynach, muszę się wybrać do Rossa i powąchać ich :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Chyba skuszę się na wafle, bo borówki już mi się przejadły (używam aktualnie borówkowego). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja polubiłam jagodowe aromaty :)

      Usuń
  75. o rany one muszą obłędnie pachnieć!! Koniecznie trzeba sobie któryś w najbliższym czasie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Na takie słodkości można sobie pozwalać codziennie :) kilka razy dziennie :)
    Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj pewnie pachną cudownie;) Najbardziej kusi mnie karmelowy:)

    OdpowiedzUsuń
  78. żeby wypuścili też żele to byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Te słodkości wyglądają jak żywe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graficy się postarali, nie ma to tamto :)

      Usuń
  80. ja mam ten cytrynowy, bo jak bylam w PL to tylko te byly....az sie chce jesc:)

    OdpowiedzUsuń
  81. nie miałam ich jeszcze:) moim ulubionym jest czekolada&pomarańcza:)

    OdpowiedzUsuń
  82. wyglądają smakowicie! lubię oglądać efekty tego, jak Cię ponosi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w takim razie nie będę się krygować i w postach kąpielowych pójdę na całość :D

      Usuń
  83. Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza od czasu wypuszczenia tych płynów :)

      Usuń
  84. Nic tylko siedziec w wannie :P

    zapachy wydaja sie smakowite ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak właśnie robię - leżę i pachnę :)

      Usuń
  85. Ha, chciałam zrobić dokładnie to samo przy mojej ostatniej wizycie w Rossie - kupić wszystkie zapachy :) Jedyne, co mnie powstrzymało, to świadomość, że z takim ciężarem nie doszłabym do domu (kupowałam jeszcze jedzenie dla kota, co trochę waży) :P Ograniczyłam się tylko do płynu karmelowego - ale kolejne już czekają na mojej whishliście :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  86. Miałam delicjowego i używałam jako żelu pod prysznic, ale po litrze zapach już męczył powoli. Jednak nazwy tych zapachów - oh, ah. Zwłaszcza wafel i jagodowe ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  87. Woooow ! Nie wiedziałam, że mają jeszcze karmelowy wafel. Chyba właśnie na niego się skuszę, bo to jest ten zapach, który najbardziej mi się w tym wszystkim podoba - nie wiem czemu, ale od pewnego czasu kocham słodkie zapachy. Chyba brakuje mi endorfin.

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapachy wszystkich są przecudowne i słodkie zarazem. Wszystkie chciałoby się wręcz zjeść :)
    Dzisiaj byłam w Rossmannie i mocno rozważałam zakup wszystkich z tej edycji. Niestety tak jak przedmówczyni miałam już trochę w ręce i nie dałabym rady donieść tego wszystkiego bez żadnej pomocy :P Niestety 4 w sumie ważyły całkiem sporo :]
    Ale może wyjście jest jedno - kupować codziennie inne? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.