Pink bling bling!

czwartek, 31 stycznia 2013


Brokatowych inspiracji ciąg dalszy! Tym razem głęboki, intensywny granat (KLIK) zastąpiłam niezobowiązującym, lekkim różem, a wielkogabarytowy top małymi, wielobarwnymi błyskotkami. 
Jako lakieru bazowego użyłam Nail Collection Long Lasting Gloss marki Me Me Me w odcieniu Playful (76). W przeciwieństwie do nudziakowego Ambitious (KLIK), różowy lakier wyposażony został w duży, szeroki pędzelek. Osobiście wolę te mniejsze, zdecydowanie łatwiej nałożyć nimi lakier. Dlatego też, jeśli zależy Wam na małym, ale wygodnym pędzelku, decydujcie się raczej na mniejsze pojemności lakierów Me Me Me (5 ml zamiast 12 ml). 
Sam odcień ogromnie mi się podoba! Playful to przyjemny, kremowy, optymistyczny róż. Lakier nie posiada drobinek, co bardzo sobie chwalę. Krycie oceniam bardzo wysoko - na upartego, do pokrycia płytki paznokcia wystarcza jedna warstwa. Dla intensywnego, równomiernego koloru położyłam jednak dwie.
Na końcówki paznokci nałożyłam kilka kolorowych błyskotek wydobytych z topu Essence Nail Art Special Effect! Topper w wielobarwnym wariancie Circus Confetti (02). Uprzedzając pytania - top nałożyłam uprzednio na kartkę papieru, a stamtąd, z pomocą sondy (lub zaostrzonej strony drewnianego patyczka do odsuwania skórek) wprost na paznokcie. 
Przed położeniem dwóch warstw różowego lakieru Me Me Me paznokcie zabezpieczyłam odżywką Eveline 8 w 1 Total Action. Gotowy manicure ze zdobieniem pokryłam warstwą topu Essie Good to Go. Jak na brokaty przystało, błyskotki trzymają się na paznokciach bez zarzutu, podobnie zresztą jak lakier bazowy
W słońcu (!) 
Jak się Wam podoba róż w (skromnej) brokatowej oprawie? Mnie efekt w pełni zadowala. Zależało mi na delikatnym zestawieniu obu lakierów, bez fajerwerków i nadmiernego błysku. Zastanawiam się nad połączeniem brokatowych końcówek z innymi kolorami lakierów bazowych. O rezultatach poinformuję, a jakże, blogowo :)

- pojemność
   - Me Me Me - 12 ml
   - Essence - 8 ml
- cena
   - Me Me Me - ok. 18 zł
   - Essence - ok. 10 zł
- dostępność:
   - Me Me Me -  sklep internetowy kosmetykomania.pl (KLIK)
   - Essence - sieć Drogerii Natura, sieć perfumerii Douglas, sieć drogerii Super-Pharm

Podobne wpisy

77 komentarze

  1. Słodko i kobieco, totalnie w moim stylu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt, granat z ostatniego postu był po prostu rewelacyjny. Świetny pomysł i piękny efekt, gratuluje pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne :) Pomysl rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to prześlicznie :) Bardzo lubię tak delikatnie, w umiarze nakładane brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeslicznie! posiadam circus, chyba sprobuje zrobic cos podobnego! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jery :) co post to ładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne te końcóweczki. ten kolor też śliczny. ja jestem już zdesperowana bo co pomaluję paznokcie to zaraz coś mi odpryskuje i nieważne czy używam lakieru za 5 zł czy za 50 ech...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, uwielbiam brokat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki kolor przepiękny i cudownie wygląda z tymi końcówkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie. Ale pewnie sporo czasu zajmuje dokładne nałożenie brokatu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzoooo! :) zainspirowałaś mnie, zrobię sobie takie a co mi tam :P

    ......tylko po sesji, bo każda minuta teraz ważna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie to wymyslilas, delikatnie i kobieco, jestem na tak zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie! Nie wiem czy bardziej podoba mi się róż czy granat, ale muszę koniecznie sobie zmalować takie mani!

    OdpowiedzUsuń
  14. mememe powala na kolana! Piękny kolore

    OdpowiedzUsuń
  15. Będe próbować odtwarzać ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się ta wersja bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze BOSKO! wolę nawet takie połączenie od poprzedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Yhmmm... Fajny pomysl, mam gdzies w swojej przepastnej szufladzie hologramowe kwadraciki i jak podrosna mi paznokcie, na pewno sprobuje. Teraz mam krociutkie i obciete na "okraglo" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcyjny mani, jak zawsze :) Bardzo ładny, ale chyba wolałam to granatowe wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udane połączenie :). Słodki ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten mani też mi się podoba, ale poprzednia wersja była jeszcze lepsza :) Aż sobie taki topper zakupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten mani jest cudowny. ! taki subtelny i delikatny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na takie zastosowanie Circusa jeszcze nie wpadłam :) Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie to wygląda :) podoba mi się i chyba z Ciebie zgapię i zrobię coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale sliczne masz pazurki! :)) bardzo Ci zazdroszcze ich ksztaltu! super pomysl na polaczenie tych dwoch lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne paznokcie! Ja próbowałam końcówki pomalować tym do zdobienia lakierem ale to nie dla mnie,nie potrafię :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne!
    Zazdroszczę tak idealnie pomalowanych paznokci, mnie zawsze, ale to zawsze trzęsie się ręka i zawsze wyjeżdżam poza płytkę! ;)
    Jak fleja :D
    Swoją drogą bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niecierpku, na Twoich paznokciach naprawdę wszystko wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne, delikatne i kobiece połączenie. Lubie takie pastelowe kolory a to brokatowe wykończenie bardzo mi tutaj pasuje. Zwykle nie lubię za bardzo brokatu i innych świecących wykończeń, ale w tym przypadku świetnie się to zgrało i nie jest krzykliwe. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie masz ładne pazurki! :)
    Kolor lakieru i ta ozdóbka bardzo fajnie współgrają..

    OdpowiedzUsuń
  31. niestety te lakiery MeMeme solo się nie obronią ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Pozwoliłam sobie Cię otagować w moim małym Liebster Blog Award, mam nadzieję, że się nie gniewasz :)

      Usuń
  33. Podoba mi sie to zostawienie chociaz ja brokatow nie lubie- naprawde.
    Za to ten roz jest sliczny, kremowy- przypomina mi lakier od bodaj kobo czy jakiejs innej firmy, ktory mam- elegancki i dziewczecy :)

    a Ty masz ladne paznokcie i dlonie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie, skromnie, ale podbiłaś tym mani moje serce ;D
    pokuszę się za chwilę o coś podobnego tylko w odcieniach niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne! Mam podobny kolor lakieru, Circus Confetti także, więc na pewno wykonam sobie taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma co, te końcówki od Ciebie ściągam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Subtelne i niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Totalnie zauroczona gapie sie na Twoje dzisiejsze pazurki!
    Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zrobię sobie takie paznokcie w week. obowiazkowo wersja z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Co wchodzę na Twojego bloga to mam ochotę zmieniać kolor na paznokciach, jedne lepsze od drugich :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziewczęco, zabawnie, po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  42. przesliczne, a i masz piekna płyteczke..

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny manicure :) Przez Ciebie coraz bardziej podobają mi się te lakiery Me Me Me!

    OdpowiedzUsuń
  44. całkiem ładnie Ci to wyszło :) ale ja bym zrobiła troszkę grubszy ten paseczek

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba ukradnę Ci pomysł i zrobię jutro tak samo, tylko w wersji z nudziakiem z Catrice;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Łoooł, cudowne paznokcie, delikatne, z klasą i takie piękne :o

    OdpowiedzUsuń
  48. Rewelacyjny jest ten róż, a takie delikatne ozdoby są dobre na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny,piękny,piękny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. po pierwsze sam róż w sobie podoba się, po drugie w oprawie toppera wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  51. O ja zakochałam się w tym efekcie :D co za piękne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  52. o matko, cudnie to wyszło ♥ chyba też podejmę próbę wykonania czegoś takiego, tylko najpierw muszę zdobyć jakieś brokatowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowne! a u mnie właśnie zlikwidowali Naturę :(

    OdpowiedzUsuń
  54. masz pięknie wypielęgnowane dłonie, a ten manicure jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne połączenie!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Wreszcie wiem jak wykorzystać moje konfetti! Mogę, mooogę się zainspirować? B)
    Wyglądają jak ciastka umoczone w lukrze.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.