Navy blue bling bling!

wtorek, 29 stycznia 2013


Niebieskości noszę na paznokciach niezwykle rzadko, za to gdy już po nie sięgnę, rezultaty całkiem mnie zadowalają. Granatowy, mocno kremowy lakier do paznokci marki Ciaté wydał mi się doskonałym pomysłem na dzisiejszy manicure. A żeby burzowe niebo nieco rozchmurzyć, na końcówki paznokci nałożyłam optymistyczny, wielkogabarytowy, brokatowy top (którego widok, swoją drogą, uparcie nasuwa mi skojarzenia z wodorostami zanurzonymi w krystalicznej, niebieskiej, śródziemnomorskiej wodzie).
Granatowy odcień Power Dressing (063) ogromnie mi odpowiada. Lakier ma przyjemnie kremową konsystencję, dzięki czemu gładko sunie po paznokciach, choć przy pierwszej warstwie bardzo mocno smuży. Na plus zaliczam brak drobinek
Na paznokcie nałożyłam odżywkę Eveline 8 w 1 Total Action, dwie hojne warstwy granatowego lakieru Ciaté, kilka błyskotek wydobytych z topu Essence oraz warstwę topu utrwalającego - Essie Good to Go. Na paznokciu serdecznego palca zauważalny jest prześwit - niestety, top nałożyłam na niewystarczająco wyschnięty kolorowy lakier.
Jak się Wam podoba mariaż bling bling z pochmurnym granatem? :) W ostatnim czasie dosięgła mnie strzała brokatowego amora - już niedługo kolejna odsłona błyskotkowych mani :)

- pojemność:
   - Ciaté - 5 ml
   - Essence - 8 ml
- cena:
   - Ciaté - KLIK
   - Essence - ok. 10 zł
- dostępność:
   - Ciaté - sklepy internetowe
   - Essence - sieć Drogerii Natura

Podobne wpisy

161 komentarze

  1. Jest genialny :) strasznie mi się podoba...muszę się wybrać po jakieś brokatowe cudo do drogerii i też sobie zrobię ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie Ci wyszlo :) Uwielbiam lakiery Ciate...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciatki są fajne, ale smużą jak mało które lakiery. Jednak czego się nie robi dla ślicznego koloru... :)

      Usuń
  3. ale cudny efekt uzyskalas tym topem!! w zyciu bym nie wpadla na takie uzycie go :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top nałożony na całą płytkę jakoś niespecjalnie do mnie przemawia. Wolę go w roli brokatowych paseczków :)

      Usuń
  4. Efekt niesamowity.
    Bardzo mi się podoba.
    Zawsze podziwiam blogerki, które mają czas, cierpliwość i umiejętności do tworzenia takich piękności na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie mam ani czasu, ani cierpliwości, ani tym bardziej umiejętności. Pomalowanie paznokci i nałożenie topu to chwila moment :)

      Usuń
  5. Super :) Bardzo mi się podoba! Za każdym razem jak jestem w Drogierr Natura, niestety nie mogę dostać tego topper :( A tak mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chwyciłam buteleczkę zaraz po premierze topu w Drogeriach Natura. Chyba cieszy się sporym zainteresowaniem, bo błyskawicznie znika z szafy :)

      Usuń
  6. Bardzo efektowny mani, podoba mi się, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy jego wykonanie jest banalnie proste :)

      Usuń
  7. idealnie Ci to wyszło :) na prawdę prezentuje się rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. perfekcyjnie ;)
    kolor lakieru prześliczny i ten topperek, super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcyjnie to raczej nie, ale cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mi też, choć po długiej fazie nude ciężko mi przywyknąć do tak ciemnego lakieru na paznokciach :)

      Usuń
  10. Świetnie wyszło, dla mnie wszelkie blingi to radość dla oczu :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, efekt psuje mi jednak prześwit, grr!

      Usuń
  11. Nie mogę się napatrzeć! Twoje paznokcie wprawiają mnie w osłupienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba te przesuszone skórki (ostatnio nieco je zapuściłam) :)

      Usuń
    2. Nie widzę przesuszonych skórek :) Niecierpku, dlaczego dzisiaj tak odpierasz komplementy? :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Hah, zwłaszcza w robieniu prześwitów! :)

      Usuń
  13. Szalenie mi się to zdobienie podoba! Cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Osobiście jestem zachwycona efektem :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ogromną słabość do brokatów. A ten granat jest prze-pięk-ny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej mi się podobają takie duże brokatowe topy!

      Usuń
  16. podziwiam Cię za cierpliwość w łowieniu plastrów :)
    lubisz wędkować? ;)

    mani jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łowiłam ich, po prostu nałożyłam grubą warstwę lakieru na kartkę papieru i nałożyłam sondą na paznokcie. Trwało to całe 10 minut :)

      Usuń
  17. Jakie piękne paznokcie!!! A ten granatowy lakier jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za granatem na pazurach, ale przyznam, że bajecznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś się w niebieskościach nie lubuję, ale raz na jakiś czas jestem w stanie się poświęcić :)

      Usuń
  19. wow jak ładnie :) ślicznie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem! Dawno nie widziałam TAK profesjonalnie pomalowanych paznokci. Świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to musisz się przejść na blogi lakieromaniaczek, tam są dopiero idealnie pomalowane paznokcie :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. :) Nie sądziłam, że odzew będzie aż tak entuzjastyczny :) Dziękuję!

      Usuń
  22. super efekt, strasznie mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. To ten top sprawił, że paznokcie tak pięknie się błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznaję, że bardzo, ale to bardzo, kurde no podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyszło :)
    Połączenie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfekcyjnie :)
    Zresztą jak zawsze u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, świetny efektym z tym topem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny! Prosty ale nie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie - prosto, elegancko, a jednocześnie przemyciłam mały bling bling :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mamy karnawał, jeśli nosić brokaty, to teraz :)

      Usuń
  30. Wg mnie ten granat nie jest pochmurny :D Z tymi błyskotkami wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez błyskotek jest nieco... zgaszony :)

      Usuń
  31. Efekt genialny, będę próbować wyczarować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste zdobienie, na pewno się uda :]

      Usuń
  32. Ojej jak to slicznie wyglada:) poza tym ksztalt pazurow masz to die for:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny granat, też mnie ostatnio wzięło na niebieskości:)
    Niecierpku mam do ciebie pytanie o Bonder Orly. Pisałaś że tworzy na paznokciu taką gumową warstwę, a czy nie ma problemu żeby nałożyć na niego lakier? Nie utrudnia malowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczko, na Bonder nawet łatwiej nakładać lakier kolorowy - tworzy na paznokciu równiutką, gładką warstwę :)

      Usuń
  34. Świetnie to wygląda :) Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam ten lakier z Essence, więc pewnie pomyśle o takim zdobieniu :) Elegancko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara, podobno teraz ich dostanie graniczy z cudem :)

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Podoba mi się, ale nie aż tak, żebym chciała go nosić non stop :)

      Usuń
  37. przepięknie się prezentują. muszę pokazać je mamie, która uwielbia wszystko, co szafirowe. na pewno spróbuję jej takie wyczarować. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Łaaadne! i do tego jaka głębia koloru....super...!
    Ja jutro wstawię zdjęcia lakieru z Coloramy :)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie, z topem Twoje pazurki wyglądają jak żelowe;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki cudowny manicure! Po prostu przepiękny, jestem zachwycona. Lecę wyławiać drobinki z swojego toppera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nałożyć trochę topu na kartkę papieru i nakładać patyczkiem do odsuwania skórek lub sondą :)

      Usuń
  41. Ślicznie to wygląda,przykuwa uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w porównaniu do nudziaków paznokcie są bardzo widoczne :)

      Usuń
  42. ale ładne,zadbane skórki!! też takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi się przesuszyły, muszę je dopieścić fajnym kremem :)

      Usuń
  43. Piękny kolor,ogólnie świetne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba, pomimo brokatu jest elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdybym nałożyła więcej topu, efekt byłby bardziej dyskotekowy :)

      Usuń
  45. przepiękny, głęboki kolor, a paznokcie ehh pozazdrościć... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny mani, mnie się podoba to połączenie granatu z hologramami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top Essence spisał się bardzo dobrze :)

      Usuń
  47. teraz to jestem paskudnie zazdrosna... czy Ty zawsze musisz mieć COŚ ŁADNEGO na paznokciach? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecudnie wyglądają Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ śliczny i cudowny pomysł z tym topperem. Aż chce się go ukraść, mimo, że nie ma się tak zniewalających paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się ten pomysł - i kunszt wykonania, oczywiście. W tym momencie wyobraziłam sobie Ciebie, z pietyzmem wydobywającą owe sześciokąciki z masy lakierowej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładnie to wygląda :) Fajny pomysł z tym lakierem z Essence!

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie bym zobaczyła też taki manicure w wersji czerwonej :) przydałby mi się na zbliżającą się studniówkę :D

    Dodaję cię do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Po prostu szałowy! Intrygujący french :) Z drugiej strony podziwiam za cierpliwe wyławianie płatków brokatów. Mnie pewnie przy trzecim palcu trafiłby szlag ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Granatowy lakier jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajny pomysł. ten granat mega :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zawsze to tak pięknie zmalujesz, nie to co ja nudaaa ;/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie, podziwiam za dokładność.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ależ pięknie! Że też chciało ci się bawić maluszkami z top coatu, ja nie miałabym tyle cierpliwości ;p

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mi sie podoba :D i chyba spróbuje tak zrobić ale na miętce :) bo mam ten sam top i do miętowego odcienia też powinien pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne, aż ściągnę pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawa propozycja:) Podoba mi się takie zestawienie granatu z brokatem. Wygląda to bardzo estetycznie i efektownie. Lakier Ciate mnie zauroczył. Podobają się mi się takie głębokie granaty. Ostatnio dopadła mnie faza na takie kolory. Moją szafę i toaletkę zasiedlają kolejne nabytki;)

    PS Wczoraj natknęłam się w internecie na informację, że lakiery Ciate można nabyć w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  62. sliczny mani.A kolor lakieru wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  63. jak cudownie błyszczy! przepiękne! ps. nie podlinkowałaś ceny Ciate ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Super pomysł, żeby na końcówki nałożyć plasterki z topa :)) wyglądają jak kryształki :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mam pecha do granatów :-(

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczności:) Zawsze z podziwem oglądam Twoje stylizacje na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  67. jejku jakie śliczności. jestem pod mega wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne połączenie :) Pazurki wzbudzają zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten granatowy lakier jest wspaniały! Czemu nie ma ich w Polsce????!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. 'KLIK' przy cenie Ciate nie działa :(
    Granat przepiękny. Błysk to pewnie zasługo GTG? Zaczarowało mnie to połączenie, manicure i-de-al-ny.

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne mani!! Na początku myślałam, że to cyrkonie i się zasmuciłam, bo nie mam żadnych przy sobie, ale jak zobaczyłam ten top coat to od razu "kocia mordka" mi się włączyła i zarazz sobie mani zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.