My perfect nude!

środa, 23 stycznia 2013


Nude to jeden z moich ulubionych odcieni lakierów do paznokci! Doceniam jego urodę w każdej postaci, choć najbardziej podoba mi się w wersji kremowej, błyszczącej, bezdrobinkowej. Z ubiegłorocznych wakacyjnych wojaży przywiozłam buteleczkę lakieru KIKO w idealnie beżowym kolorze Nude (372). Do niedawna uważałam go za mojego beżowego faworyta. Kiedy jednak w moje ręce trafił nudziak Me Me Me w odcieniu Ambitious (78), wywrócił dotychczasowy ranking ulubieńców, bez pardonu zajmując lakierowe podium. 

Sorry, KIKO, life is brutal... :)
Lakier zamknięty jest w standardowej buteleczce z wygodnym, choć dość wąskim pędzelkiem. Aplikacja nie sprawia najmniejszych kłopotów - lakier gładko sunie po paznokciach pozostawiając na nich równą warstwę koloru.
Ambitious (78) to odcień idealnie beżowy. W zestawieniu z moich dotychczasowym faworytem - KIKO Nail Lacquer w kolorze Nude (372), propozycja Me Me Me jest minimalnie ciemniejsza - zawiera więcej karmelowych tonów. Efekt na paznokciach prezentuje się szalenie naturalnie - ładnie komponuje się z jasnym, porcelanowym kolorytem skóry, choć przypuszczam, że posiadaczki nieco bardziej śniadej karnacji będą równie zadowolone. 
Lakier kryje wybornie! Jedna warstwa wystarcza, na dobrą sprawę, do uzyskania jednolitego koloru, ale dla pewności położyłam dwie. Pod beżowy lakier zastosowałam odżywkę Eveline 8 w 1 Total Action, zaś na wierzch - top coat Essie Good to Go
Trwałość lakieru bardzo mi odpowiada - w połączeniu z bazą i topem utwardzającym, nudziak wytrzymuje na paznokciach do tygodnia. Po tym czasie płytka odrasta na tyle zauważalnie, że konieczna jest repeta - najlepiej równie beżowa :)
Jak się Wam podoba ambitny nude? Ja jestem nim szczerze zachwycona! Oby więcej podobnych lakierowych odkryć w 2013 roku :) Gorąco polecam!

- pojemność: 5 ml
- cena: ok. 12 zł
- dostępność: sklep internetowy kosmetykomania.pl (KLIK)

Podobne wpisy

79 komentarze

  1. Wielkie wow! Rzeczywiście jest piękny. Poza tym, muszę przyznać, że chyba każdy lakier wygląda na Twoich paznokciach idealnie i pisze to jak najbardziej szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać :) Nawet małemu lakierowemu koszmarkowi Twoje paznokcie pomagają wyjść obronną ręką :) Ten natomiast koszmarkiem nie jest, masz rację, to idealny nude :)

      Usuń
  2. Niecierpku na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda pięknie :) Ale kolor jest cudowny, uwielbiam wszelkiego rodzaju nudziaki i na paznokciach i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor :) Masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez lubie nudziaki! :)
    Niecierpku mam wrazenize Twoje paznokcie sa jakies niesamowite, bo chyba niewazne oc bym zastosowala tydzien nic u mnie nie wytrzyma! never

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest, ale musiałabym pozbyć się dotychczasowych nudziaków, żeby pozwolić sobie na kolejny :) ale znając mnie to w niedługim czasie na jakiś się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie kryje i ma boski odcień szkoda, że nie jest dostępny w drogeriach bo tak już bym po niego leciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię sie, że porzuciłaś Kiko, jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nudziaki, tylko te z odrobiną różu, bo bardziej mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie uniwersalne kolory :) chyba sama coś dziś zmaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczniutki! Mnie sie ostatnio spodobala Crinolina od Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ślicznie! Też bym dla niego zostawiła Kiko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam nudaski ! :):)
    wspaniały :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tydzień cały prawie nic u mnie nie wytrzyma. Nudziak zawsze się sprawdza, Twoje ręce pięknie wyglądają zawsze więc jak zwykle - zachwycam się.

    OdpowiedzUsuń
  14. oh, jeden z piękniejszych nudziaków, jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć sama jakoś nie lubię nosić nude, to u Ciebie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda szałowo na Twoich pięknych i zadbanych paznokciach :) Ja wciąż szukam idealnego koloru nude, który współgrałby z odcieniem mojej skóry i wydaje mi się, że ten kolor byłby odpowiedni. Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancko, choć dla mnie ciut za dużo karmelu. Wolę odcienie bardziej różowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście kolor jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny! Dla mnie Nude idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam odcienie Nude, często nimi pokrywam swoje pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie nadal kusi ten Kiko :) Najpiękniejsze nudziaki !

    OdpowiedzUsuń
  22. mi chyba bardziej w buteleczce podoba sie odcien kiko:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny nudziak, pięknie wygląda na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny. Ostatnio mam ochotę na takie beże, bez dodatku różu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny odcień
    lubię nudziaki za to, że są tak bezpieczne- ciężko nimi sobie zrobić krzywdę podczas malowania i pasują do wszystkiego
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczne:) zawsze marzyłam o takim perfekcyjnym "nude" ale nigdzie nie mogę znaleźć fajnego lakieru:(

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie niestety z bazą i topem krótko się utrzymuję :(

    OdpowiedzUsuń
  28. próbuję znaleźć taki już od dawna ! Masz śliczne paaznokcie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski ja tam uwielbiam wszystkie nudziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny odcień i super krycie, ja jeszcze swojego ulubionego nudziaka nie znalazłam, więc może się pokuszę o wypróbowanie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście wyjątkowo ładny, ale Kiko też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny kolor! Uwielbiam takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gdyby był w sklepie napewno bym kupiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny:) zanotuję by przy okazji zakupów wrzucić też ten lakier do koszyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny kolor:) uwielbiam takie nudziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za nude na paznokciach, ale ten jest rewelacyjny!
    Nie mogę oderwać wzroku. Masz przecudne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaciejaciejaciejacie *__*
    Jakie Ty masz piękne paznokcie! Ale CI zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny kolor. Rzeczywiście nudziak idealny :) Masz bardzo ładny kształt paznokci, ale to pewnie nie raz słyszałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie naturalne odcienie -ja mam swój ulubiony z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam ten kolor! :) Nawet teraz mam taki :)
    Pozdrawiam
    Agga

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny! Ja swojego perfekcyjnego nudziaka wciąż szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lakier bardzo mnie urzekł z pewnością po zużyciu mojego nude z Golden Rose zakupię produkt Me Me Me. Swoją drogą weszłam tutaj przez przypadek, a tak wciągnęły mnie wpisy, że przeczytałam 4-5 stron. Bardzo mi się podobają i jak najbardziej zasłużenie blog trafia do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. o bosz... jest przepiękny. i ten połysk.

    OdpowiedzUsuń
  44. super, musze na niego zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. O nieeeee, takie wpisy powinny być zabronione :P
    Ja swojego idealnego nudziaka jeszcze nie znalazłam. Trafia się coś trochę za ciemnego/za jasnego, trochę zbyt różowego lub zbyt brzoskwiniowego. Muszę się przyjrzeć obu delikwentom, choć mam zakaz kupowania lakierów ;) Jednak tu chodzi o ideał... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.