Fuchsia Jewels!

sobota, 19 stycznia 2013


Bezpośrednią przyczyną tematu dzisiejszej notki jest nad wyraz troskliwy mail jednej z Czytelniczek bloga, która wyraziła zaniepokojenie, czy aby z moje paznokcie mają się dobrze, nie pokazuję ich w końcu od dłuższego czasu. Spieszę poinformować, że wszystko z nimi w porządku, zaś przyczyna ich blogowej absencji jest banalna - w ostatnim czasie nosiłam wyłącznie beże i brązy, prezentowane wielokrotnie w ramach lakierowych notek. 

Korzystając z chwili wolnego czasu i całkiem pozytywnego, na przekór ohydnej zimie, nastawienia do świata, postanowiłam rzucić na moje paznokcie nieco koloru. A że karnawał w pełni, intensywnie fuksjowy odcień dopełniłam kilkoma, a jakże - różowymi - błyskotkami :)
Lakier bazowy to świeżynka w moich zbiorach - NYC Expert Last Nail Polish w odcieniu Faithul Fuchsia (195). Obok kilku innych odcieni lakier stanowił niespodziewany prezent od Narza, który w ramach swoich europejskich wojaży natknął się przypadkiem na drogerię z kosmetykami New York Color :)
Na serdecznym palcu macie okazję oglądać nieco spóźnioną premierę błyskotkowych lakierów Golden Rose z linii Jolly Jewels. Z całej kolekcji w oko wpadł mi odcień 108 - połączenie przejrzystej bazy w kolorze fuksji z różnej wielkości brokatem w odcieniu srebra i różu. Śliczności!
Na paznokcie (z wyłączeniem płytki palca serdecznego) nałożyłam co następuje: warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie bardzo cienkie warstwy fuksjowego lakieru NYC oraz warstwę topu Essie Good to go. Na paznokcie przy palach serdecznych zamiast odżywki zaaplikowałam słuszną porcję Essence Peel of base coat, jedną cienką warstwę fuksjowego lakieru NYC, oraz jedną warstwę błyskotek Jolly Jewels. Całość zapowiada się na dość trwałą, choć za jakość bazy peel-off nie ręczę - mam ją na paznokciach po raz pierwszy. 
Jak się Wam podoba fuksjowa przeciwwaga dla szaroburej zimy? Mi całkiem, choć nie wiedzieć czemu, ostatnimi czasy moje paznokcie najlepiej czują się w neutralnych beżach, brązach i szarościach.

- pojemność:
    - NYC - 9,7 ml
    - Golden Rose - 10,8 ml
- cena:
   - NYC: ok. 2$
   - Golden Rose: ok. 10 zł
- dostępność
   - NYC: portale aukcyjne, drogerie internetowe
   - Golden Rose - wyspy i salony GR, drogerie stacjonarne i internetowe

Podobne wpisy

88 komentarze

  1. nic nie powiem, bo wkurzasz mnie tymi swoimi pięknymi paznokciami! :p ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Ja, póki co, próbuję się do niego przekonać :)

      Usuń
  3. cudownie wygląda ten Twój serdeczny paluch! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi sie ze ten JJ trudno nosic. na wszystkich paznokciach wygladal by kiczowato, na jednym i tak trzeba umiec go z czyms ladnie polaczyc. Tobie wyszlo bardzo ladnie, aczkolwiek ja zamiast takiego mocnego koloru wolalabym bardziej stonowana czerwien. jest dzis tak pochmurno i brzydko ze zdecydowanie szalenstwa kolorowe do mnie nie przemawiaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba coraz badrdziej przekonuje się do ciemnych i mocnych kolorów ;)
    a twoje paznokcie są boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze, że się ktoś upomniał o paznokcie - znów wzbudzasz w nas zazdrość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba
    i nie sądziłam, że GR tak ładnie będzie się prezentować na paznokciu
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie fuksjowe odcienie- megapołączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)
    A kolor bazowy jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz te paznokcie ! Muszę kupić ten lakier z GR bo prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze jak widzę Wasze paznokcie, to mam wrażenie, że nie umiem malować swoich w ogóle :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to wygląda, a paznokcie masz prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepadłam śliczne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo optymistyczne połączenie! Idealne na taki śnieżny i przytłaczający dzień jak dzisiejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne połączenie : ) a cekinki bardzo ładne ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć takiej troskliwej Czytelniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne połączanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor, i wspaniale prezentuje się z tym glitterem. cudne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  19. idealny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie fantastyczne!
    Sam lakier bazowy jest piękny, a dodatek błyskotki... boskoie!

    Niecierpku, dziękuję za polecenie Dermogalu. Efekty widoczne są już po pierwszym użyciu! Dopiero 3 dni za mną, a buzia jest ładnie nawilżona, skóra gładka...
    i to za 12 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne połączenie :). Te błyskotki wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeden z moich ulubionych kolorków :D Śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie :) podoba mi się ten kolorek, zapiszę sobie nr i zapoluje ;)
    lubię intensywne kolory zwłaszcza jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niecierpku jakie ty masz pięęęęękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  25. A co jam mam tu powiedzieć ? - Boskie i tyle ... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, ten z GR naprawdę świetnie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niecierpku, Ty masz takie piękne paznokcie i tak je ślicznie malujesz że normalnie mnie zazdrość zżera :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny manicure! Szczególnie żelek od GR przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jejku bardzo mi się podoba;) zastanawiam się czy dam rade stworzyć coś podobnego z lakierami z mojej kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zestawienie i faktycznie wbrew szaro- burej aurze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie połączone. Błyskotki z Golden Rose do tej pory mnie nie zachwycały, ale ten lakier wygląda bosko.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne połączenie ; )

    ja też ostatnio postawiłam na jasne odcienie , żeby zrobić na przekór tej zimnie za oknem ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny mani w modnej fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W takiej formie JJ mi się podoba. Samodzielnie ich bym nie nosiła.
    NYC piękny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie to wygląda, naprawde mi się podoba :) Zaraz sobie zrobie też! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Będąc przy stoisku Golden Rose wahałam się nad kupnem tego lakieru:) Już wiem że niesłusznie i przy kolejnej wizycie koniecznie muszę go kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne połączenie - ten róż NYC genialny, a tak poza tym masz piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny kolor, a z tym ozdobnikiem już w ogóle powala! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O Goldenach z tej seri sporo słyszałam...i dobrego i złego...chyba sama przetestuję...nie mogę Cię obserwować, wyskauje błąd :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Niecierpku masz przepiękne paznokcie! Mani idealny, na karnawał jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie całość wygląda ;) Idealnie dopasowane lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem zafascynowana tym lakierem z Golden Rose. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepięknie to wygląda! Golden Rose teraz ma ciekawe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny mani! Uwielbiame tego JJ, bo to dla mnie klasyka w innej odsłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten JJ bardzo mi się podoba :) Szczególnie na różu :) Ja mam 116, który jest bardzo podobny do tego, ale w odcieniu czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  47. jakie masz piękne paznokcie, a ten lakieeeeer! cudooo.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczny efekt, bardzo podoba mi się ten od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękny, żywy kolorek i blink blink ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny ;) Fuksja dominowała na moich paznokciach ubiegłego lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne masz paznokcie:) I ten NYC też ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyszło,cudny manicure,a kolor fuksjowy bardzo lubię i świecidełka też:-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Niecierpku, kocham Cie! Od kilku dni szukam kobiecego koloru, ale czerwieni czy rozu, czegos... takiego jak ta fuksja!!! U mnie jest NYC w Superdrug'u, wiec jutro przed praca biegne po ten lakier, bo mi sie bardzo podoba. mam niesamowita potrzebe na zywsze, kobiece kolory!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładnie, kolorowo, karnawałowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. O jaaaa, i właśnie podsunęłaś mi pomysł na wykorzystanie mojego zielonodrobinkowego topa. Tylko zielony lakier muszę zakupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. połączenie fuksji z lakierem GR super, bo sam brokat zupełnie mi się nie podobał. ale taki energetyczny duet jest świetny :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  57. oh zakochalam się w tym lakierze co masz na jednym palcu, w ogóle genialnie dobrana kompozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie, że wróciłaś do postów o paznokciach i lakierach - dawno ich nie było :) ale ozdabianie jednego paznokcia nie jest w moim stylu, więc gorąco pochwalę tylko tę piękną fuksję i chyba ją sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Po prostu... brak słów, masz przepiękne dłonie.
    Ozdobione takimi paznokciami są nad podziw.
    JJ w kombinacji z tą fuksją wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ależ śliczne! Lubię takie połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajnie połączone.:) a Golden Rose jest super:D mam srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczne pazurki i świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. idealne połączeni kolorystyczne, strasznie podoba mi się Twoja płytka. Mnie się udało upolować lakier NYC biały perłowy w Pepco po 2.99!!! Moim zdaniem jest świetny, idealny pędzelek!!! ma kulke w środku, u nas w drogeriach tylko droższe lakiery mają ten bajer.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyjątkowo udany duet. Aż się chce numery zapisać i kupić

    OdpowiedzUsuń
  65. mam wszystkie JJ, ale najbardziej lubie wykonczenie w stylu tego, ktory Ty masz.

    OdpowiedzUsuń
  66. urzekło mnie to połączenie :-) Golden Rose cudo!

    OdpowiedzUsuń
  67. Gdzie kupiłaś Golden Rose?
    Jest śliczny *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.