Wielki powrót olejków Alterra + Mini Mani Month ♯22

sobota, 22 grudnia 2012


Wszystkie miłośniczki olejkowej pielęgnacji entuzjastycznie informuję, że olejki Alterra powróciły do sieci drogerii Rossmann! Powróciły - a właściwie póki co powrócił jeden - z prawdziwym przytupem! Nowe, szklane buteleczki wyposażone są w wygodne pompki - dokładnie takie, jakie do swoich produktów dodaje marka Alverde. Są powody do mruczenia!
Aktualnie, w sprzedaży dostępna jest wersja migdałowo-papajowa, mam jednak nadzieję, że wkrótce dołączą do niej pozostałe warianty zapachowe.

------------------------------------------------------

Ciaté Mini Mani Month (KLIK) - 22 grudnia
W dwudziestym drugim okienku znalazłam trzecią buteleczkę kawiorowych perełek - Sundance. Drobinki utrzymane są w odcieniach żółtego złota i błękitu, z dodatkiem nielicznych, złotych, brokacików. Przyjemniaczek, zdecydowanie :)

Podobne wpisy

63 komentarze

  1. gdzie kupiłas olejek? u mnie nadal ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie na Wiślnej :]

      Usuń
    2. ooo, to też mój najbliższy Rossmann... w takim razie biegnę zaraz po obiedzie :)

      Usuń
    3. no właśnie :( u mnie też ich jeszcze nie ma :(

      są super :))) !!!

      Usuń
  2. Olejek widziałam, wiedziałam już w Rossmanie :D

    A ten kawior... jestem jego ciekawa. Czy jest ciężki w aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
  3. on bardziej papają pachnie, czy migdałem? noo zrób prezentację kawioru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też poproszę o prezentację na pazurkach. Nie musi byc już, na spokojnie, po Świętach :)

      Usuń
  4. Świetnie z tymi olejkami! Zazdroszczę Ciate, ale nie rozumiem o co chodzi z tymi okienkami? :) gdzie dorwałaś taki kalendarz adwentowy?! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze koniecznie kupic opakowanie z pompka bo moj olejek alverde ma zepsuta :( !
    poza tym te olejki sa tresciwe i o wiele lepsze dla mojej skory w zimie po prysznicu niz zwykla oliwka, ktora wydaje sie byc obecnie za lekka

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co, mam zapas olejków Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta zmiana opakowań ;)
    Lakier cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się zastanawiam, że przecież mam olejek w praktycznie identycznej buteleczce, ale to z niemieckiego DMu, czyli Alverde. Świetna alternatywa dla mojej suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie nie ma powodów do mruczenia - niestety... Czekam na te olejki od zeszłego piątku, bo wtedy miały się pojawić. U mnie w mieście - ni hu hu. A najlepsze jest to, że olejki z pompkami są o kilka złotych droższe. A i nie wszystkie zapachy maja wrócić. Ponoć tylko te, które były w gazetce... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden kupisz z pompką, a inne bez i będziesz sobie przelewała...

      Usuń
  10. mam nadzieję, że po świętach jeszcze będzie w rossmannie bo narazie jestem totalnie spłukana ... :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Te olejki są na dziale z produktami do ciała?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nie udało się znaleźć olejku. Może do najbliższego mi Rossmannie jeszcze nie zostały dostarczone...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jak znajdę to kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jeszcze zapas olejków, ale tak czy inaczej, cieszą mnie te nowe opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja byłam w 3 rossmannach i ich nie było :( nie wiem czy już wykupione czy jeszcze nie doszła dostawa?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie :) Pompka to zawsze wygoda! Jeszcze mam zapas tych olejków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mialam nigdy olejkow z alverde, ale jesli znajde ten to sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam jeszcze cały w starym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli olejek z Alterry to nie Yeti :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak super! kusisz tym olejkiem...jutro będę w Rossmannie-co prawda nie na Wiślnej,ale w innym krakowskim,mam nadzieję że dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gdyby nie to, że ostatnio kupiłam dwa nowe oleje, a alterrę migdał i papaja wciąż mam (kupiona jeszcze przed tajemniczym zniknięciem ze sklepów), to pewnie już pobiegłabym do mojego Rosska ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W nowym,wygodnym opakowaniu:) już go mam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, musisz zacząć w końcu pokazywać te małe lakierowe cudeńka w akcji! umieram z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę koniecznie kupić, bo dzisiaj skończyłam mój stary olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. praktyczniejsze te buteleczki;)
    aa lakier swietny;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ja ci zazdroszczę tych lakierków :) Śliczne są. Ale pewnie połowę bym rozdała, bo nie są dla mnie ;) Mimo to prezent bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cały czas odkładam zakup tych olejków. ale teraz jak jest pompka, to nie mam wymówki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przy najbliższej okazji muszę w końcu zakupić ten olejek, zobaczymy jak się sprawdzi po tym kokosowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nadal nie zastałam ani jednego olejku w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę w końcu wypróbować te olejki!

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja mimo szału na te olejki nie skusiłam się. Jakoś mnie nie zainteresowały. Wolę czyste nierafinowane oleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojee, a ja dziś byłam w Rossmannie i nie spojrzałam, czy są, z tego pośpiechu... Ale mój Chłopak już zapowiedział, że jutro mi sprawdzi :D Jak dobrze, że w miarę się orientuje w kosmetykach, które lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby ktoś był zainteresowany to zostały jeszcze dwa w Katowicach na Skargi ;)

      Usuń
  33. Kurczę, a u mnie ich nadal nie ma. Pytałam wczoraj i Pani powiedziała że nie mieli żadnych dostaw... Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja czekam na wersję pomarańczową olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę kupić te osławione olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. widziałam ten olejek w Rossmannie, ale na razie mam jeszcze z Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale mnie ucieszyłaś tą informacją o olejkach w Rossmannie :) Uwielbiam je!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. No! Wreszcie profesjonalne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedyny z tych olejków, którego nie miałam...

    Ciate - kuszące. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. oo super ze wróciły i w dodatku z pompka.Ja uzywam wlasnie olejku migdalowo - papajowego i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oo fajnie że olejki teraz są z pompką :) chociaż poprzedni dozownik aż tak bardzo mi nie przeszkadzał:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Już czuję zapach tego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam tego olejku, ciekawie wygląda.;)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cieszy mnie to nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ten olejek jest super:)

    http://box-with-colours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten olejek to fajna, gotowa mieszanka ocm.
    Jeśli chodzi o włosy i ciało to wolę inne wersje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.