Mini Mani Month ♯7

piątek, 7 grudnia 2012


Ciaté Mini Mani Month (KLIK) - 7 grudnia
Z dzisiejszego, już siódmego okienka, wyjęłam prawdziwego słodziaka - lakier do paznokci w odcieniu mlecznego różu, o uroczej nazwie Cutie Pie (026). Kolor ogromnie mi się podoba - myślę, że ładnie skomponuje się ze złotym lakierem do zdobień :)
Przepraszam za lakoniczność dzisiejszej notki - mam usprawiedliwienie! Ma jedyny w swoim rodzaju kolor, zapach cynamonu i miodu, a ponadto wymaga wielu odprężających godzin leniwego lukrowania :) Same rozumiecie... 

Podobne wpisy

46 komentarze

  1. Trzeba przyznać, że faktycznie jest wyjątkowo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no bardzo uroczy! pokażesz go z tym złotkiem, co zaplanowałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uniwersalny, klasyczny, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj miałam piec piernik, ale jak to zwykle, zabrakło przyprawy do piernika...

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki:) Ze złotym brokatowym topem będzie wyglądał ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie Ci zazdroszczę tego kalendarza Ciate=P Nie dość, że laaiery fajne, to codziennie taka niespodzianka..ahh super:)
    Ja piernik zrobiłam już tydzień temu, by trochę poleżał do świąt, a pierniczki będę robić w czwartek, mniam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Musisz go pokazać na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie mleczne róże ;) tylko zazwyczaj mają słabe krycie i potrzeba kilku warstw.

    OdpowiedzUsuń
  9. No naprawdę z niego cutie pie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów chwalę czyjeś idealne określenie.

      Usuń
  10. ładny! wydaje się być bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żądam zdjęć na paznokciach! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha też pierwsze co o nim pomyślałam to: słodziak:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie pokaż go z tym złotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udana seria, zarówno pod względem kolorystycznym jak i marketingowym [ten kalendarz <3 wiele z nas lubi bajery^^].

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglada na tle tego sweterka:) KOlor cudowny - pokaz na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  16. O, no proszę, róż idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nazwa adekwatna do wyglądu.
    Miłego "opierniczania" się życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny :) u mnie w planie pierniki są na jutro a potem dłuugi zimowy spacer :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny, ciekawe, jak kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy ^^

    Ja jutro będę się tak odprężać (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Robi wrażenie . Gdzieś już go chyba widziałam ;* Chętnie zobaczę go na paznokciach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda słodko :) Jeszcze te mini buteleczki robią swoje!

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na prezentacje lakieru na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz go na paznokciach :) ten kalendarz adwentowy jest CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  25. lakier, lakierem, gdzie schowałaś pierniczki? :D
    klasyka - ciekawe jak będzie z kryciem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny nudziak! w duecie ze złotem będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.