Mini Mani Month ♯4

wtorek, 4 grudnia 2012


Ciaté Mini Mani Month (KLIK) - 4 grudnia
W dzisiejszym okienku znalazłam niemałą niespodziankę! Zamiast tradycyjnego lakieru - buteleczka wypełniona po brzegi kawiorem do zdobienia paznokci!
Caviar Pearls - Prom Queen tworzą drobne kuleczki utrzymane w odcieniach srebra, fuksji i granatu, z niewielkim dodatkiem kolorowego brokatu. Całość ogromnie mi się podoba, choć przyznam, że jako zupełny laik w kwestii kawioru marki Ciaté, jestem pełna wątpliwości, czy zdołam prawidłowo zaaplikować go na paznokcie. Niemniej, sam pomysł zdobienia paznokci bardzo mi się podoba, a do tego znakomicie wpisuje się w sylwestrowe trendy :)

Miałyście kiedyś do czynienia z kawiorem do zdobienia paznokci? 

Podobne wpisy

101 komentarze

  1. Nie jestem przekonana co do kawioru na paznokciach... Mam drobniutki bulion w moich ozdóbkowych zbiorach, więc któregoś dnia spróbuje zrobić taki manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonuje, ale jako dodatek a nie kompletny manicure.

      Usuń
  2. śliczny! czekam na posta z mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś zmajstrować, choć krucho ostatnio z czasem :>

      Usuń
  3. jestem bardzo ciekawa co Ci wyjdzie z tego cuda na pazurkach :) czekam na post i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało praktyczny jest kawior, ale w opakowaniu prezentuje się ślicznie :) Jestem ciekawa ile się utrzymuje, daj znać koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało praktyczny, ale jaki ładny :)

      Usuń
    2. kij z tym czy jest praktyczny, jaki on jest śliczny!! :D

      Usuń
  5. Piękny kojarzy mi się ze świętami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pięknie kolorystycznie wygląda :)
    ja mama bulion złoty, jeżeli przy użyciu zwykłego lakieru to trzeba dobrą warstwę utwardzacza nałożyć żeby nie pouciekały z pazurka. Ja lubię z nich układać jakieś wzorki linie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad pociągnięciem kawioru topem - chyba rzeczywiście pozwoli utrzymać go na paznokciach na dłużej.

      Usuń
  7. ciekawe jak wygląda na paznokciach :) w ogóle ślicznie to wygląda w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na paznokciach okaże się równie efektowny, choć nie ręczę za moje zdolności :)

      Usuń
  8. Powtórzę za poprzednim postem, że śliczne to, tym razem kawiorek: pięknie połyskuje. No i oczywiście drzwiczkowe pudełko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na lakierowy kalendarz i jego wykonanie - szóstka z plusem!

      Usuń
  9. super:):):):):):):)
    sama ma chrapkę na mani kalafiorowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalafiorowy, bulionowy, kawiorowy - same spożywcze skojarzenia :)

      Usuń
  10. Przepiękne kolory kuleczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczności, w pełni się zgadzam :)

      Usuń
  11. O super, tego bym sien ie spodziewała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okienkach są łącznie ukryte cztery kawiorowe buteleczki :)

      Usuń
  12. ciekawa jestem jak później ze zmywaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też chce taką niespodziankę! Ciate <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno (?) byłaś co najmniej tak grzeczna jak ja, więc grzecznie poczekaj na Mikołaja i nie okazuj niecierpliwości - to szkodzi grzeczności! :D

      Usuń
  14. Podobają mi się zdobienia przy użyciu kawiora.
    Nie wyobrażam sobie jednak, żebym potrafiła to poprawnie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. No wiesz, prezentów się nie oddaje :P

      Usuń
  16. w życiu nie miałam kawioru i bałabym się, że mi poodpada ;) może na jednym paznokciu na próbę, czemu nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakoś się to trzyma, w przeciwnym razie cały pomysł należałoby uznać za chybiony...

      Usuń
  17. Perełki pięknie się prezentują, szkoda tylko, że kawior tak słabo się trzyma, z tego co czytałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. trochę mnie przeraża cała idea tego kawiorowego manicure :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekny, na Sylwestra bedzie super:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wygląda :) pokaż pazury koniecznie jak je nim przyozdobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę :) Ale do tego czasu Ty zdążysz nabyć swój własny kalendarz :>

      Usuń
  21. Ale Ci się trafiło fajne zestawienie kolorystyczne!
    Zazdroszczę Ci kalendarza z całej siły ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudaki te Ciate. super jest ten kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa, jestem ciekawa zawartości kolejnych okienek :)

      Usuń
  23. jeeejjjku, dla mnie sama nazwa 'Ciate' kojarzy mi się tak pięknie, a oni jeszcze takie cudne rzeczy robią!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki kawior?! To są bombki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dokładnie! Czas poszukać mikro-choinki i mikro-Św. Mikołaja, ale z mega-workiem na prezenty! ;)

      Usuń
  25. Fajnie to wygląda, ale mam wrażenie, że raz dwa odleci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Defetystka! A ja wierzę, że się utrzyma, chociaż chwilę! :)

      Usuń
  26. Nigdy nie widziałam kawioru do paznokci :D Ale jestem ciekawa jak się będzie prezentował na paznokciach, bo w buteleczce wygląda obłędnie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję się wkrótce przekonać :)

      Usuń
  27. ten cały kawior jest mi znany od lat nazywane inaczej bulionem używam ale tylko pod żel do paznokci bo na lakierze jak dla mnie słabo się trzyma może na jakiś jednorazowy wypad to tak ale na co dzień więcej roboty niż noszenia ale spróbuj sama i oceń może ten z ciate jest jakiś magiczny i sie trzyma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewam się, że trwałość mnie nie powali, trudno, taki urok kawiorowych ozdóbek :)

      Usuń
  28. Bardzo podoba mi się ten Twój kalendarz, czekam na kolejne otwarte okienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się załączać zdjęcia każdego dnia, choć przyznaję, jest z tym trochę zabawy :)

      Usuń
  29. weź oddaj! obsliniłam sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakże, to prezent od samego Mikołaja - nie mogę oddać! :)

      Usuń
  30. Na moich paznokciach kawior nie wygląda,ale u innych mi się bardzo podoba,to zestawienie kolorów jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedy robię moim koleżankom pazurki często używam takich perełek jako dodatek, zdobienie, daje piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe jak z trwałością takiego kawioru. przetestuj jak najszybciej i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie jest w tym względzie dramatycznie. Na pewno nie jest też świetnie, podejrzewam, że mani wytrzyma do dwóch, może trzech dni.

      Usuń
  33. Moja definicja nieba znajduje się w tej buteleczce!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny:) Przy moim wrodzonym braku zdolności i cierpliwości nie wyobrażam sobie zdobić tym paznokci, no może ewentualnie jeden jako dodatek do czarnych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pójdzie sprawnie i elegancko :)

      Usuń
  35. świetna sprawa ten kalendarzyk adwentowy, zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Też chce taki kalendarzyk jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośby proszę zanosić do Mikołaja! :)

      Usuń
  37. Miałam styczność ;) Nawet mam na swoim blogu zdjęcie. Idealny jako dodatek do manicure, ale trzeba się trochę napracować, ale uważam, że jest wart zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  38. super wygląda! widziałam taki podobny chyba z O.P.I. zastanawiałam się tylko jak to się będzie trzymać na paznokciach i w końcu nie wzięłam :P
    koniecznie daj znać co i jak :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten kalendarzyk jest genialny, bardzo jestem ciekawa tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  40. oj cos czuję że musi być mój:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba najlepiej wygląda w butelce, chyba, że ktoś potrafi pięknie przenieść zawartość na paznokcie? ;) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  42. strasznie podoba mi się kawiorowy mani ;) świetny masz ten kalendarzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na paznokciach okaże się równie śliczny :)

      Usuń
  43. O matko, ale cudeńko, padłam z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny! :) A sam pomysł tego kalendarza jest przegenialny <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie się kawior podoba, ale tylko jako dodatek do manicure, na przykład na serdecznym palcu (paznokciu oczywiście ;)). Ten jest wyjątkowo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale zawartość buteleczki szalenie mi się podoba! Koniecznie zaprezentuj efekt końcowy na paznokciach, bo umieram z ciekawości jak to wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten kawior jest cudowny ! Czekam na efekt na Twoich paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam na posta ze zdjęciami itp. Na stronie Ciate jest filmik jak go nakładać, ale bardziej ciekawa jestem jego trwałości! Czekam, czekam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie używałam kawioru do paznokci, ale ten jest śliczny :D Czekam na Twoje zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. na takie śliczności ja lubię popatrzyć na cudzych pazurkach, ale sama pozostaję przy klasyce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z tego MMM cieszyłabym się chyba mniej, bo nie lubię kawiorowych paznokci, ale na pewno bym go wypróbowała (:

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! prześliczne cudeńko! czekam z niecierpliwością na zobaczenie tego kawioru na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie miałam styczności z kawiorem, ale już mam pomysły na ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam czarny kawior. jest łatwy w użyciu, ale wyglądfa dobrze ok. 24 h. Kuleczki zaczynają odpadać, a te które pozostały na paznokciach tracą kolor. I tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.