Mikołajkowo! Ciaté - Mini Mani Month

sobota, 1 grudnia 2012

Z uwagi na szczególne zasługi w zakresie grzeczności, Mikołaj odwiedził mnie już dzisiaj! Wymagała tego zresztą natura prezentu - adwentowego kalendarza. W tym roku Mikołaj postanowił zatroszczyć się o moją figurę i zamiast tradycyjnych czekoladek, kalendarz wypełnił... lakierami do paznokci! Żeby było mało, w każdej przegródce umieścił buteleczkę lakieru Ciaté - marki, o której wiele dobrego słyszałam i czytałam, lecz nigdy nie miałam okazji spróbować osobiście. Teraz mam i to aż w 24 odsłonach!
Kalendarz ma postać zgrabnego pudełka utrzymanego w świątecznej kolorystyce. Po otwarciu ukazuje 24 małe okienka, dobrze zabezpieczone przed wścibskim wzrokiem :) Mechanizm otwierania jest jasny, choć zdaję sobie sprawę, że nie jedna lakieromaniaczka może mieć trudność w powstrzymaniu się przed odkryciem wszystkich okienek za jednym zamachem :)
Jak wspomniałam, kalendarz mieści 24 lakiery o pojemności 5 ml każdy. Producent nie dobrał ich przypadkowo - to zestawienie najbardziej popularnych i udanych propozycji marki Ciaté. Poza dobrze znanymi odcieniami lakierów kolorowych (w liczbie 17), w zestawie znajdują się 4 buteleczki wypełnione kolorowym kawiorem (wraz z lejkiem ułatwiającym przechowywanie) oraz - uwaga! - trzy zupełnie nowe odcienie-niespodzianki dostępne wyłącznie w tegorocznej edycji kalendarza
Jako że nastał grudzień, z nieskrywaną radością dobrałam się do zawartości pierwszego okienka. W środku znalazłam uroczą, różową buteleczkę ozdobioną, jak na Ciaté przystało, słodką wstążeczką :)
Lakierem dnia jest Cupcake queen (011) - połączenie różu z fuksjowo-niebieskimi refleksami. Na pierwszy rzut oka przypomina mi lakier Essie Super Bossa Nova z tegorocznej, letniej kolekcji (KLIK). Jestem ogromnie ciekawa, jak będzie się prezentował na paznokciach!
Jak się Wam podoba kalendarz adwentowy Mini Mani Month i dlaczego bardzo? :) Macie ochotę poznawać razem ze mną zawartość kolejnych okienek?

-----------------------------------------------

Przyznam, Mikołaju, że nie mogłeś sprawić mi większej frajdy! Bardzo dziękuję! :*

Podobne wpisy

125 komentarze

  1. O jaaaa, też takie chce :D Świetny pomysł z takim kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Mikołajowi, mimo podeszłego wieku, dopisuje kreatywność! :D

      Usuń
  2. O matulu! :o Jaki cudny prezent! Daj namiary na swojego mikołaja :p
    Nie wiem, czy bym wytrzymała, żeby otwierać po jednym okienku... chociaz w sumie to oczekiwanie.. :p
    Jako dziecko miałam takie coś z czekoladkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój, Twój, Mikołaj jest jeden! :D

      Usuń
  3. rewelacyjny! sama chciałabym mieć taki kalendarz adwentowy :) no i oczywiście z niecierpliwością czekam na odkrywanie każdego skarbu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodawać notki odkrywkowe, choć z codzienną aktualizacją może być kłopot :)

      Usuń
  4. ale to musi być niesamowita frajda!! tak odsłaniać codziennie inny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak! Człowiek stary, a cieszy się jak dziecko :)

      Usuń
  5. Piękny prezent :) Chociaż tak jak Ewlyn, myślę że miałabym problem z otwieraniem tylko jednego okienka dziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywowałam wszystkie zasoby silnej woli, jakimi dysponuję! :D

      Usuń
  6. Super pomysł! Nawet mój TŻ tak uznał pomimo że uważa iż moje lakierowe są wystarczające :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, niech w takim razie pogada z Mikołajem :)

      Usuń
    2. O zbiory mi chodziło :-P

      Usuń
  7. Aww... Genialne! :) Oby i o mnie Mikołaj pamiętał... ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. widzialam ten kalendarzyk ostatnio u siebie w Sephora i niestety byl juz otwarty wiec kto chcial, mogl zobaczyc co zawiera, wszystkie kolorowe maciupinki sa slodkie, chyba tez bym wolala zamiast czekoladek czy cukierkow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że kalendarze są dostępne w Sephorach :)

      Usuń
  9. Prześwietne!
    Szkoda, że takie drogie :D
    No ale Mikołaj może wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, Mikołaj nie zna granic :)

      Usuń
  10. Niesamowity kalendarz :D Na prawdę świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł z tym kalendarzem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Co tu dużo mówić, byłam NAJGRZECZNIEJSZA!

      Usuń
  13. To jest absolutnie genialne! Bardzo chętnie będę śledzić kolejne odsłony zawartości (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w miarę regularnie prezentować zawartość kolejnych okienek! :)

      Usuń
  14. Na pewno byłaś bardzo grzeczna :) Super, że Mikołaj to docenił i nagrodził świetnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo grzeczna, a Mikołaj zachował się baaardzo sprawiedliwie :)

      Usuń
  15. idealny dla mnie kalendarz adwentowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sporo dziewczyn ma podobne zdanie :)

      Usuń
  16. bardzo chciałam dostać, ale Luby uznał, że mam za dużo lakierów do paznokci (14) i pewnie znowu dostanę za małe rajstopy (a to jest jakaś różnica między 1 a 5?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajtki to rajtki, gdzie tu filozofia! :P

      Usuń
    2. 14 to dużo? Ciekawe, co by powiedział, gdyby zobaczył moje 226 lakierów :P

      Usuń
  17. Fajny pomysł :) Mogliby zrobić edycję styczniową, lutową, marcową, ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczynam zalowac że nie byłam grzeczna :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno, masz jeszcze chwilę na pokazanie grzeczności :P

      Usuń
  19. Widziałam, szkoda, że mi nie przyniósł. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetna niespodzianka :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego! Koniecznie pokazuj, co znajdziesz w kolejnych okienkach, bo jestem ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dech mi zaparło normalnie. Nowy lakier do odkrycia każdego dnia. Super pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudo!!!! Też chcę takie :prosi:

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł ;] Ale ja znając siebie, od razu dopadła bym się do wszystkich okienek ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjny prezent :D musialas byc bardzo grzeczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Podałaś temu Mikołajowi mój adres? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. szałowy jest ten kalendarz, każdego dnia buteleczka radości :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. o jejku, świetny prezent i bardzo oryginalny pomysł na kalendarz adwentowy ;) aaahh, też by mi się taki marzył

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sprawa:)Mikołaj wie co dobre :D ja bym się nie powstrzymała i od razu wszystkie kartoniki odsłoniła!:D

    OdpowiedzUsuń
  30. o rety, jaki piękny! też go chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna wersja kalendarza adwentowego :D naprawdę aż się głośno zaśmiałam :)) Cudowny prezent, codziennie inny lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo, ponieważ kalendarz jest zachwycający :D
    Chcę zobaczyć każdą jedną buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też chcę taki. Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mikołaj naprawdę się postarał :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny ten Mikołaj, dałabym się pociachać za ta,li prezent, aż korci żeby otworzyć kolejne okienka, nie? :D Przepiękny ten z 1 grudnia :) Świetny pomysł firmy na prezent dla trochę większych grzecznych ( :D:D ) dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzialam ja gdzies w necie, ale potem myslalam ze mi sie snilo. Genialny pomysl:-) Beda codzienne swatche^^?

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł z tym kalendarzem !!! Będę zaglądać na relacje z każdego okienka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mikołaju, ja byłam jeszcze grzeczniejsza niż niecierpek !... ;PPP A tak serio, to siedzę i się ślinię...

    OdpowiedzUsuń
  39. no nie świetny taki kalendarz, jestem ciekawa kolejnych odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  40. ależ cudo ! Gdzie można taki dostać?:D

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny pomysł, lepszy kalendarz niż z czekoladkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje marzenie! ;D Mieć taki kalendarz na cały rok... ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach ten Mikołaj to wie co komu dać :) Świetny prezent jestem bardzo ciekawa co kryją kolejne nmerki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaaaaaaaaaaaa! Pragnę takiego kalendarza adwentowego :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałam to, ale kupe kasy kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
  46. To absolutnie jedna z najbardziej uroczych rzeczy, jakie ostatnio widziałam :')

    OdpowiedzUsuń
  47. Prezent idealny! Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś tak wspaniałego! Złoty medal i grand prix dla Twojego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  48. coś wspaniałego!!!! aż mi się buźka roześmiała na widok takiego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  49. jejku jaki świetny pomysł na prezent! jakby był taki kalendarz z lakierami Essie albo O.P.I. to ja poproszę Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  50. O ja... I każdego dnia nowa niespodzianka...
    Ten zestaw jest niesamowity. Skąd Ty wzięłaś takiego mikołaja?? Ah!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny pomysł z takim kalendarzem. A lakiery mają wyjątkowo urodziwe buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne! Ja tez chceeeeee!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Na takie coś bym nie wpadła ;D Genialny pomysł ;) I dieta nie ucierpi tak jak przy czekoladkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Rewelacja! Super pomysł miało Ciate i super ten Twój Mikołaj :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapytaj Mikołaja gdzie kupił takie cudo! *.*

    OdpowiedzUsuń
  56. wooooooooooooooow, ale cudo! oszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  57. w życiu bym się nie powstrzymała przed otwarciem wszystkich na raz :P

    OdpowiedzUsuń
  58. ale czadowe ! i ile napięcie przy otwieraniu kolejnych haha ;)

    zostałas przeze mnie nowinowana do Liebster Blog Award - zapraszam (do niczego nie zmuszam).

    OdpowiedzUsuń
  59. Wooow ale genialne, też chcę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny pomysł :) Ta ekscytacja przy otwieraniu okienek :D Ahhh :D
    Tylko szkoda, że ten kalendarz taki drogi.

    OdpowiedzUsuń
  61. mam nadzieję,że jak Mikołaj od Ciebie odchodził nie zapomniałaś mu podać mojego adresu:D

    OdpowiedzUsuń
  62. wooow strasznie mi się marzył :)

    OdpowiedzUsuń
  63. O rany, rewelacja! Ale świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przeurocze, chętnie poznam zawartość wszystkich okienek! Ale aż się boję myśleć, ile się Mikołaj wykosztował :)

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny gadżet, ja otworzyłabym wszystkie okienka w ciągu minuty, hahah! :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super gadżet, mam nadzieję, że będziesz prezentowała każdy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jaki świetny pomysł! Zazdroszczę tego pudełka! Uwielbiam takie niespodzianki i chyba w przyszłym roku będę musiała pomyśleć nad sprawieniem sobie czegoś podobnego - ale nie wypełnionego czekoladkami. :-P

    Bardzo chętnie będę zaglądać z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  68. Super prezent :) Ale będziesz mieć zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. jej, ale ten kalendarz jest przeuroczy. zakochałam się. z chęcią przygarnęłabym coś podobnego ;D
    z niecierpliwością będę sliedzić wpisy o Twoich kolejnych lakierach z pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny kalendarz, serdecznie ci go zazdroszczę! oglądałam w sieci i długo się zastanawiałam, ale w końcu odpuściłam i kupiłam sobie w to miejsce coś innego :) ale jeśli w przyszłym roku coś podobnego się pojawi, to będzie moje!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakież to urocze jest! <3
    Może za rok sobie taki sprawię..

    OdpowiedzUsuń
  72. Niecierpku to... to jest po prostu niesamowite!! zbieram szczeke z podlogi, genialny pomysl i niesamowity prezent

    OdpowiedzUsuń
  73. Zakochałam się w tym kalenadarzu ;) Koniecznie pokazuj co tam się kryje w środku każdego okienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudo! Żeby mój Mikołaj był taki domyślny jak Twój, eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ktoś musiał być straaasznie grzeczny! W życiu czegoś tak cudnego nie dostałam! :( Czekam na kolejne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  76. Genialne :) A za ile takie cudo :) ?

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudeńko, po prostu cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  78. rewelacyjny prezent. Naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wyobraziłam sobie to podekscytowanie jakie towarzyszy otwieraniu okienek... Też chcę! Nawet w lutym!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.