Grudniowe Glossy + Mini Mani Month ♯10, ♯11

wtorek, 11 grudnia 2012


Glossybox - świeżutki, grudniowy, dla odmiany (KLIK) w pełni babski :) W środku znalazłam produktów, z czego dwa pełnowymiarowe (w tym jeden VIP) i cztery w wersji próbkowej. Ponadto, ze świątecznie zapakowanego pudełka wyjęłam dwa urocze prezenty i kupon. Ciekawe zawartości? :)

PRODUKTY PEŁNOWYMIAROWE

Model Co - Lip Duo - zestaw składający się z błyszczyka i szminki z wbudowanym, praktycznym lusterkiem umieszczonym z boku opakowania. Odcień, który otrzymałam to nude wzmocniony rudo-brązowymi tonami. Szminka posiada ciemniejszy kolor niż błyszczyk. Kosmetyk prezentuje się interesująco, ale jako że lepiej czuję się w jaśniejszych odcieniach, duo najpewniej podaruję Mamie. Produkt zawiera 3,8 g szminki i 2,3 ml błyszczyka i kosztuje aż 120 zł.
Kryolan - HD Eyeliner - pełnowymiarowe opakowanie czarnego, kremowego linera w intensywnie czarnym kolorze. Nosiłam się z zakupem takiego właśnie produktu - traf chciał, że kosmetyk podarowało mi Glossybox :) Na karcie informacyjnej, liner oznaczony jest jako produkt VIP, z czego wnioskuję, że powędrował jedynie do stałych subskrybentek. Opakowanie mieszczące 6 g produktu jest warte 50 zł.

PRÓBKI

Batiste - Dry Shampoo - Cherry - pokaźna próbka kultowego suchego szamponu do włosów o słodkim zapachu czereśni :) Ogromnie lubię praktyczne kosmetyki, które mogę nosić z torebce lub wykorzystać w ramach wyjazdu. Szampon zamierzam zużyć do ostatniego pachnącego psiknięcia :) Opakowanie mieści 50 ml produktu. Pełnowymiarowe mieści 200 ml kosmetyku i kosztuje 15,90 zł.
Scottish Fine Soaps Company - Au Lait Body Milk - próbka balsamu do ciała utrzymana w mocno mlecznej stylistyce :) Z przyjemnością przetestuję jego działanie, zwłaszcza, że producent obiecuje solidną dawkę nawilżenia i wygładzenia skóry. Miniatura mieści 30 ml produktu. Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 220 ml mleczka i kosztuje 44,90 zł.
Yasumi - Micellar Liquid 3 in 1 - buteleczka płynu micelarnego przeznaczonego do demakijażu, oczyszczania, tonizowania cery. Jestem ciekawa jego działania - nie miałam dotąd styczności z produktami marki Yasumi. Próbka, którą otrzymałam mieści 50 ml płynu - pełnowymiarowe opakowanie zawiera go 170 ml i kosztuje 29 zł.
Clarena - Stem Cells Cream - duża próbka kremu do twarzy z dodatkiem roślinnych komórek macierzystych o działaniu stymulującym odnowę naskórka i syntezę kolagenu i elastyny. Składniki kosmetyku odpowiadają, ponadto, za hamowanie powstawania stanu zapalnego i zmniejszanie ryzyka podrażnienia skóry. Pełnowymiarowy egzemplarz mieści 50 ml kremu i kosztuje 142 zł. Moja próbka zawiera aż 30 ml, czyli ponad połowę pełnego opakowania

PREZENTY

W pudełeczku znalazłam absolutny zimowy must have - podręczny ogrzewacz do dłoni. Przyda się, zwłaszcza teraz, gdy pogoda nie rozpieszcza :>
Bileciki do prezentów wraz z kokardką to kolejny dodatek do grudniowego pudełka. Prezentów jeszcze nie pakowałam, ba, jeszcze ich nie kupiłam, przypuszczam jednak, że już wkrótce bileciki okażą się przydatne :)
Ostatni dodatek to voucher na zabiegi kosmetyczne wykonywane w wybranych salonach rozsianych na terenie całej Polski. Rzadko udaje mi się zdążyć skorzystać z prezentów tego typu - tym razem postaram się nie zapomnieć o zniżce :)
Grudniowe Glossy to strzał w dziesiątkę. Kosmetyki dobrane są niezwykle starannie. Poza błyszczykiem i szminką, wykorzystam dokładnie wszystkie produkty. Ogromnie cieszę się z dużej porcji kremu do twarzy, z suchego szamponu i z linera. Koszt pudełka zwrócił się z nawiązką - same pełnowymiarowe produkty kosztują 170 zł, jeśli dodać do tego cenę próbek, wartość pudła oscyluje wokół 250 złFantastyczne pudełko!

-------------------------------------------

Ciaté Mini Mani Month (KLIK) - 10 grudnia
Z dziesiątego okienka wyjęłam prawdziwą błyskotkę - lakier w odcieniu złota i srebra (!) - Ladylike Luxe (059). Drobinki zmielone są niezwykle drobno, dzięki czemu lakier nie przypomina typowego brokatowego świecidełka. Podoba mi się połączenia srebrnych i złotych migotek - całość prezentuje się oryginalnie, a zarazem całkiem elegancko
Ciaté Mini Mani Month (KLIK) - 11 grudnia
Jedenasty grudnia sponsoruje literka K - jak kolejny kawior :) Tym razem Bumble Bee - iście pszczółkowe połączenie żółtego złota i czerni :) Podoba mi się, nawet bardzo. Bzzzzzz!

Podobne wpisy

52 komentarze

  1. Pszczółka świetna :D proszę na pazurkach pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet fajny ten glossy w tym miesiacu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No GB zaskoczył :) A ten krem z Clareny to chyba już był, przynajmniej opakowanie takie samo, a krem inny.

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajne pudełeczko przygotowało Glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostalam taka sama pomadke w kanadyjskiej wersji GB z zeszlego mca i tez kolor nie bardzo mi sie podoba, ale za to blyszxzyk jest bardzo przyjemny. Ja mam mleczno rozowy, a pomadka brazowa(ble!). Takze w tym mcu trafil do mnie roz Kryolan... cudenko! Super jakosc! Podoba mi sie Twoje pudelko, ale jesli mialabym porownywac to nasze chyba sa bogatsze w pelnorozmiarowe kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełeczko!:) za taka cene strzał w 10!:) lakiery też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem naprawdę się postarali z zawartością Glossy Boxa :)
    A lakier z 11 fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier z 10 bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo musze przyznac, ze sie postarali :) zwlaszcza ten ogrzewacz do rak by mi sie przydal, bo mam wiecznie zimne rece :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier z 11 grudnia jest uroczy *.* ;] A zawartość Boxa całkiem fajna ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Box !;) a pszczólkowy lakier fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podoba mi się ten liner i suchy szampon, fajne pudło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko rewelacyjne! Nareszcie powód, żeby skusić się na GlossyBox... Pytanie tylko czy to jednorazowa akcja, czy od tej pory pudełka będą robione z większą starannością.

    Kawiorek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny boxik! bardzo mi się zawartość podoba :)
    lakier 11.12. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bumble Bee - ta nazwa zawsze będzie mi się kojarzyć z filmem Tranformers i tym żółtym robotem, ach...to taka anegdota nie kosmetyczna, jestem strasznie sentymentalna. :)
    Lakier na pewno pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy box dotychczas:) wszystko by mi sie przydalo:P

    OdpowiedzUsuń
  17. nie zauroczył mnie ten glossy :( lakier świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm.... taki średni glossy... mogli się bardziej postarać

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny ten Glossy w tym miesiącu. Złoty Ciate uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelka glossik, jeszcze niezamówiłam, ale skłaniam się ku temu :) po za tym piękne lakiery z kalendarza adwentowego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fakt, to pudełko jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać ,że się postarali. Świetne pudełko i jakie super lakierki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba to pudełko, świetny " wkład "!
    Lakierki Ciaté świetne, co za urocze cudeńka ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Box średniawy. Ale kolor kawioru cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Superowe pudełko w tym miesiącu, a pszczółeczka wprost podbiła moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Udało im się to pudełko ;)
    znam batiste, przydaje się na prawdę-jest wygody i daje dobre efekty. Wiadomo, że nie oczyszcza włosów jak zwykły szampon, ale ratuje nas przed jakimś niespodziewanym wyjściem, gdy nie mamy czasu na mycie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna zawartość
    chce koniecznie zobaczyć 11 na paznokciach, bo cudnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś wytypowana do udziału w Liebster Blog :) Zapraszam na http://iwonka-bloguje.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawartość pudełeczka jest naprawdę godna podziwu ;D pszczółkowy lakier jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. No wreszcie Glossy się postarało :) Świetne pudełko!!
    Mam nadzieję, że dostanę podobne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna zawartość:)
    przypominam o moim rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mnie ciekawi ten kawior :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie pokazuj go na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale świetny ten złoto-srebrny lakier, musisz koniecznie pokazać na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na recenzję linera! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna zawartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam dokładnie takie samo zdanie o tym pudełku ;) Wykorzystam wszystko, a zupełnie nie trafiony błyszczyk z pomadką oddam Mamie- na okres jesień-zima lubi takie kolory ;) Ciate jest wspaniałe i bardzo żałuje, że takiego nie mam ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Tym razem się postarali - świetny BOX :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe pudełeczko, ale jakoś jeszcze się nie przekonałam do zamówienia subskrypcji.. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. grudniowe pudełeczko jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę, jakie ładne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nawet, nawet ta grudniowa wersja :] choc i tak nie przewwiduję powrotów

    OdpowiedzUsuń
  43. swietna zawartosc w tym miesiacu;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten czarno-złoty kawior idealnie pasowałby do mojego kostiumu a la lata 20. na sylwestra ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Niby fajnie, miło i przyjemnie :) Nawet chciałam klikać, ale nie zamówiłam i chyba nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.