Cupcake Queen + Mini Mani Month ♯5

środa, 5 grudnia 2012


Za sprawą kosmetycznego kalendarza adwentowego, na moim blogu roi się ostatnio od lakierów, choć żadnego nie zdołałam jeszcze zaprezentować w pełnej okazałości. Dziś nadrabiam zaległości i przychodzę z dużą porcją słodkiego, kremowego koloru :) 
Cupcake Queen (011) znalazłam w pierwszym okienku kalendarza (KLIK). Jesienno-zimowa aura niekoniecznie nastraja do optymistycznego różowego manicure, postanowiłam jednak przełamać kolorowe konwenanse i rzucić na paznokcie nieco neonowego światła :)
Kolor niezwykle przypadł mi do gustu! To połączenie soczystego różu ze sporym dodatkiem niebieskich refleksów. Shimmer dużo bardziej widoczny wydaje się w buteleczce niż na paznokciach, co całkiem mi odpowiada - pomimo bezbrzeżnej miłości do różu, gustuję w lakierach bezdrobinkowych. Efekt na paznokciach mogę śmiało porównać ze smakowitą (choć nie nazbyt naturalną), lepką polewą nakładaną na wierzch babeczek - jest słodko, błyszcząco i niezwykle apetycznie :]
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy różowego lakieru oraz skutecznie rozcieńczony (KLIK) Seche Vite. Póki co, kwestię trwałości pomijam milczeniem - to mój pierwszy kontakt z marką Ciaté. Mam nadzieję, że lakier okaże się co najmniej tak trwały jak wysokopółkowe propozycje innych producentów
Jak się Wam podoba słodki, różowy ulepek? :)

------------------------------------------------

Ciaté Mini Mani Month (KLIK) - 5 grudnia
Zawartość dzisiejszego okienka to lakier utrzymany w stonowanym odcieniu fioletu - Cabaret (046). Bardzo kremowy, bezdrobinkowy, słowem - Francja-elegancja :) Kojarzy mi się z wyjściem do teatru i przy tej okazji mam zamiar nałożyć go na paznokcie :)

Podobne wpisy

56 komentarze

  1. dla mnie ten rozyk troszke za bardzo daje po oczach :) ale dzisiejszy fiolet jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za fioletem, chociaż róż bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż trochę za mocny dla mnie. Czekam na fiolet na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, ten fiolet wygląda apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fiolecik mnie niesamowicie zaciekawił, idealnie będzie pasował do moich szarości!
    Kochana, zapraszam, będzie mi niezmiernie miło, jeśli weźmiesz udział w moim konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo fiolet zdecydowanie mój. :) Daj znać, jak z trwałością tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cabaret jest piękny, ten róż troszkę zbyt mocny :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy ulepek rzeczywiście słodki, jednak najbardziej czekam na Cabaret na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się ten odcień na paznokciach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolet jest piękny, pełna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocny róż, ale bardzo ładny;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolorek, taki jeden z moich ulubionych odcieni.. nie liczac czerwieni...

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne są te buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor a jaka buteleczka ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne paznokcie :) KOlor bardzo mi się podoba, kojarzy mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy odcień różu:)taki widoczny :)
    a fiolet jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier z dzisiejszego okienka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten fiolet! a myślałam, że już żadnego koloru mi nie trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooooooooo jakie piękne kolorki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ten róż :) fiolecik tez ciekawie się zapowiada ;D
    kurcze no ale zazdroszczę Ci takiego adwentowego kalendarza! =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podoba mi się idea tego kalendarza z miniaturkami. W przyszłym roku muszę się na niego załapać! Róż słodki, ale bardziej mi się podoba dzisiejszy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  23. ten fiolet chętnie zobaczę na pazurkach :P za różem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obydwa mnie oczarowały. Na miniaturze widziałam kolejny róż, jakich wiele, tymczasem patrząc z bliska... cudo. I ten na dole <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusicie tymi lakierami Ciate, a ja jeszcze żadnego się nie dorobiłam ;(

    ps. pisałam Ci kilka dni temu wiadomość na maila z pytaniem dotyczącym Twojego konkursu, ale mi nie odpisałaś. Luknij na skrzynkę, albo odezwij się do mnie to Ci powiem dokładnie jakie mam wątpliwości ;) mój mail: bieedronka7@wp.pl czekam na wiadomość i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam od Ciebie żadnego maila, proszę, napisz raz jeszcze.

      Usuń
    2. poszło sprawdź może teraz doszło;)

      Usuń
  26. przesłodki, ale bardziej podoba mi sie fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cabaret jest prześliczny, uwielbiam takie odcienie i czekam na pazurkową prezentację ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzisiejszy fiolet niczego sobie ;)
    ale ten różowy jednak jest zbyt "oczojebny" ;D nawet jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zakochana w tym różu... Jeśli Ci się znudzi, daj znać ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne! ^^ Obydwa są niezwykle urocze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeny fajne takie okienka ! Lakiery prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolor, taki bardzo letni ;) Pocieszający, bo za oknem brzydko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooooch, Cabaret będzie fenomenalny coś czuję! Ten kalendarz Ciate miażdży mnie wraz z każdym postem - genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny ten róż! I ciekawa jestem jak będzie wyglądał na paznokciach fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakier nr 5, cudo :)

    Co do Cupcake- nie moj kolor, ale chcialam cos powiedziec na temat konwenansow, o ktorych mowilas- ja szczegolnie zima, wole zywe kolory, ktore przypominaja mi lato. natomiast latem wole ciemniejsze. robie na odwrot ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba kolorek, który masz na paznokciach :) W sumie nie lubię różu, ale ten jest tym jego odcieniem, który jest przeze mnie dopuszczalny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten róż przeprzepiękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy kolor. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten nr. 5 - przepiękny! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.