Róż i już!

niedziela, 18 listopada 2012

Po nieudanym eksperymencie foliowym (KLIK) z ulgą powróciłam do tradycyjnych lakierów do paznokci. Dla poprawy humoru zdecydowałam się na pokrzepiający róż. A jak róż - to tylko od Kiko! :)
Mój różowy ulubieniec nosi numer 375. Kolor określiłabym jako połączenie mlecznego różu z tonami szarości i odrobiną fioletu. W porównaniu ze świnkowym odcieniem 377 , który opisywałam TUTAJ i TUTAJ, bohater dzisiejszej notki jest dużo bardziej zgaszony i chłodny. Taki odcień podoba mi się nawet bardziej - jest całkiem elegancki, a do tego ładnie komponuje się z większością kolorów, w tym z moimi ukochanymi szarościami :)
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy różowego lakieru Kiko, oraz zreanimowany top coat Poshe. 
Jak się Wam podoba przybrudzony róż od Kiko? Ja wpadłam po uszy, podobnie zresztą jak przy pozostałych moich lakierach tej marki :) 

pojemność: 11 ml
- cena: 1,50 €
- dostępność: salony KIKO

Podobne wpisy

93 komentarze

  1. bardzo ładny, kiedyś tylko taki kolor używałam
    teraz to zmieniam ciągle i urozmaicam
    ale taki róż idealnie pasuje do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do niego mocno przywiązałam, jakoś mi się nie nudzi :)

      Usuń
  2. Też wpadłam po uszy na widok tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie ja jedyna mam bzika na punkcie takiego różu :)

      Usuń
  3. bardzo ładny brudny róż, takie lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor. Wczoraj oglądały podobny z ESSIE, jednak nie zdecydowałam się na niego i żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa takie podobne, brudne róże i wydaje mi się, że to idealny niezobowiązujący lakier :-) tym bardziej, że ja nie no końca czuje się dobrze w nude, to taki róż jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nude uwielbiam, choć mleczne róże noszę równie chętnie :)

      Usuń
  6. Marzy mi się jakiś lakier z KIKO! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, moim zdaniem są bardzo dobre jakościowo, o bajecznej gamie kolorystycznej nie wspominając :)

      Usuń
  7. ajj, chciałabym, żeby Kiko było ot tak dostępne u nas. kolor bardzo elegancko się prezentuje. jestem na tak :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diggerowa, trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i napisać petycję. Kiko nie wie co traci omijając polskie podwórko!

      Usuń
  8. Podoba mi się, przypomina mi trochę mojego ulubieńca - Chinkę 5th Avenue. Piękny, kobiecy odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się koniecznie przyjrzeć lakierowi, o którym wspomniałaś!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Widzę, że podoba się nie tylko mnie :)

      Usuń
  10. Przepiękny kolor!
    Lubię takie kremowo-mleczne wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja również, są słodkie, delikatne i bardzo uniwersalne :)

      Usuń
  11. śliczny kolorek ale jakie Ty masz piękne paznokcie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Brudny roz - jeden z najladniejszych kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To że kosmetyki Kiko są bardzo dobre przekonałam się na kredce do oczu, która za koszt na PLN ok 10-15zł jest najbardziej trwałą kredką jaką można mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka produktów Kiko i potwierdzam - jakościowo nie odróżniają się od wysokopółkowych marek.

      Usuń
  14. jeszcze nie spotkałam się z kosmetykami Kiko, ale jakie by nie byly, to właśnie skradły mi serce tym kolorem... pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Kiko oferuje znakomite kosmetyki. Gdyby były dostępne w sprzedaży w Polsce, prawdopodobnie przetestowałabym każda jedną sztukę :)

      Usuń
  15. Klasyczny i niezobowiązujący :) Takie lubię ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, warto mieć kilka bezpiecznych kolorów w swojej lakierowej kolekcji :)

      Usuń
  16. świetny kolor, szkoda że ta firma nie jest ogólno dostępna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam z tego powodu. Pozostają wycieczki za granicę, niestety.

      Usuń
  17. zdecydowanie musze poszukac takiego przybrudzonego rozu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość uniwersalny odcień, myślę, że warto się w takowy zaopatrzyć :>

      Usuń
  18. Oczyma wyobraźni widzę go z elegancką, błękitną koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to fajny pomysł na stylizację!

      Usuń
  19. śliczny jest ten kolor, a na twoje paznokcie to ja bym mogła patrzeć godzinami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, Mary - dzięki :*

      Usuń
  20. Piękne paznokcie,piękny kolor ! Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak nie przepadam z tym kolorem, tak ten odcień mnie oczarował! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładniutki jest, w pełni się zgadzam :]

      Usuń
  22. Ale ładny odcień, bardzo kobiecy i jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie cierpię różowego koloru...jest tylko kilka wyjątków,i ten lakier się do nich zalicza :) toleruję zgaszony pudrowy róż,ten na Twoich pazurkach jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj, zostałaś oTAGowana, zapraszam: http://kamikotka.blogspot.com/2012/11/wielki-powrot-i-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam różowe lakiery ! Wszystkie ;). I ten również mi się podoba ! Już widzę wzorki na nim :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny i te Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny, ale podejrzewam, że nie dogadałby się z moim kolorem skóry dłoni. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny odcień, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam kiko :) cudowny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładny kolorek, bardzo lubię takie jakby przybrudzone róże :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mojego koloru skóry ten róż jest trochę za siny, ale u Ciebie przepięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolor i idealne paznokcie równa się harmonia piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo, ładniusi. Może i jakością się nie umywa, ale podobny odcień był kiedyś w Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny, trochę jak jagody ze śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolorek ;) chętnie bym go przygarnęła ale niestety nie mam gdzie go kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny kolorek, ale ja bym wolała chyba szminkę w takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ładny odcień. trochę przygaszony, chyba mam taki golf ;)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny klasyczny i elegancki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takiego koloru nie mam jeszcze e swojej kolekcji, bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładny kolor, nie przesłodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie masz idealne paznokcie! :) Kolor tego lakieru również bardzo mi się podoba :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  42. oo sliczny!!ja mam bardzo podobny z Kobo, ale chyba ten z Kiko jest ładniejszy.Musze go upolować

    OdpowiedzUsuń
  43. ależ on boski ;* na razie nie spotkałam się z takim odcieniem różu - tym bardziej ,że strasznie mnie się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ladny ten roz, lubie takie odcienie. I masz piekne paznokcie- dlugosc, to jak sa zadbane itp. az spojrzalam na swoje i Ci pozazdroscilam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny kolorek a paznokcie to masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny! Bardzo podobają mi się brudne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny kolor, jeszcze nie miałam takiego w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jaki ładny ten odcień, taki stonowany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.