I think in pink!

czwartek, 22 listopada 2012

Sam tytuł jest tak wymowny, że wystarcza za całą notkę :) Nic nie poradzę - róż zawojował moje paznokcie i nic sobie nie robi z jesiennych trendów!
Tym razem sięgnęłam po lakier OPI w odcieniu mlecznego, mocno rozbielonego różu z dodatkiem neonowego akcentu. Kolor kojarzy mi się z barem mlecznym i pysznym, nawet jeśli nie w pełni naturalnym, truskawkowym koktajlem :)
I think in pink to odcień, który wymaga dystansu i jednoznacznie dobrego humoru. Jest dziewczęcy i słodki, ale zarazem całkiem przebojowy, jak sądzicie? :)
Na paznokcie nałożyłam klasyczne kombo - odżywkę Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy różowego lakieru OPI i top coat Poshe. Całość tworzy na paznokciu lśniącą, kolorową taflę. Myślę, że przetrwa na moich paznokciach do tygodnia, chyba, że  w międzyczasie sięgnę po inny róż, a nuż! :)
Wiem, że na przekór trendom, na przekór porze roku i na przekór jesiennej depresji... :) Nic nie poradzę, różowo mi!

- pojemność: 15 ml
- cena: ok. 25 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe

Podobne wpisy

103 komentarze

  1. cudowny! mam dość podobnego opiaka, Suzi & the Lifeguard...też jest piękny, z delikatnym shimmerem :)

    coraz bardziej mi się różowe akcenty na paznokciach podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor!
    Choć wolę go latem.
    Niesamowicie wygląda w duecie z delikatną opalenizną dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... w otoczeniu morza, piasku i drinka z palemką! :)

      Usuń
  3. chyba wolalam ten przybrudzony roz, ja zdecydowanie mam jesienne nastroje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to systematycznie uchylam się trendom :)

      Usuń
  4. jakie masz piekne pazurki jak o nie dbasz jak je zapuściłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://niecierpek.blogspot.com/2012/11/moje-paznokcie-w-pytaniach-i.html

      Miłej lektury! :*

      Usuń
  5. niestety widać smugi i prześwity buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier kryje raczej dobrze, ja tam wielkich prześwitów nie widzę :>

      Usuń
    2. Niestety też na to zwróciłam uwagę. Sama zazwyczaj tego nie widzę, ale na zdjęciach wszystko wychodzi okrutnie :/

      Sam kolor piękny!

      Usuń
  6. śliczny cukierkowy kolorek! takiego właśnie szukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że właśnie się znalazł! :)

      Usuń
  7. prześliczny! aż nabrałam ochoty na róż na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a spodziewałam się, że kolor się nie spodoba :)

      Usuń
  8. Och, trochę jednak za różowy i cukierkowy jak dla mnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie każdy lubi tyle słodkości, w pełni to rozumiem :)

      Usuń
  9. Mi też z takim truskawkowym koktajlem się skojarzyło : P

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że odcień jest smakowity :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Brakuje mu tylko zapachu gumy balonowej :)

      Usuń
  11. Ładny, Tobie pasuje ale mnie raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to czemu? Róż pasuje każdemu!

      Zrymowało się :>

      Usuń
  12. Ładny :)
    Mam pytanie odnośnie Poshe. Nakładasz go na całkiem mokry lakier, czy na już podeschnięty. Poleciłam siostrze, bo słyszałam, że mniej kurczy lakier niż Seche, na który narzekała z tego względu, a wczoraj mi pisała, że Poshe skurczył jej go jeszcze bardziej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam korelację między gęstością Poshe a ściąganiem lakieru. Kiedy top jest świeży i mocno płynny, nakładam go bezpośrednio po aplikacji lakieru kolorowego, Gdy zgęstnieje, czekam, aż lakier kolorowy nieco przeschnie i dopiero wtedy nakładam na paznokcie.

      Usuń
  13. Bosski, bardzo w moim klimacie, mam obecnie na paznokciach podobny z Barry M:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten kolor kradnie moje serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No i bardzo dobrze, że róż- trzeba jakoś tą jesienną szarugę przełamywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny!!!!!!
    a ten top coat Poshe to daje śliczny efekt :) gdzie go kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poshe znajdziesz na allegro, ja tam właśnie się zaopatruję :)

      Usuń
  17. Wole lakiery wpadające w fiolet niż typowy róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odwrotnie - róż bardziej niż fiolet, choć ładnym fioletem nie pogardzę :)

      Usuń
  18. lubię takie kolory! i lubię również łamać jesienną szarugę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie ja jedna wyłamuję się i rzucam na paznokcie nieco ekstrawaganckich odcieni :)

      Usuń
  19. A mi sie skojarzyl z pianka marshmallow;)
    Czasem trzeba wyjsc naprzeciw jesiennej aurze, a co tam swoje tez przemaluje dzis na rozowo;D

    OdpowiedzUsuń
  20. słodki różyk na szary jesienny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, trzeba sobie poprawiać humor! :)

      Usuń
  21. piękny, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor,taki truskawkowy milkshake mmmm :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja mam spożywcze skojarzenia :)

      Usuń
  23. Sliczne paznokcie i ten roz. Ach

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękny kolor! naprawdę jest nieziemski!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strawberry shake bym go nazwała :) piękny! A tak na marginesie - co niecierpek uważa o french manicure? Podobno jest już passe, a w NY uważany jest nawet za tandetę na miarę białych kozaczków. Jaki jest Twój pogląd na tę sprawę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. French bardzo mi się podoba, uważam, że to ponadczasowy sposób zdobienia paznokci. Z przyjemnością bym go nosiła, gdyby nie czasochłonność wykonania :)

      Usuń
    2. Fajnie, że odpowiedziałaś - byłam strasznie ciekawa :) Ja miałam "okres frencha" przez kilka lat, a potem weszłam w fazę kolorów, która nadal trwa i teraz french robie sobie raz na jakiś czas :) A jak się już dojdzie do wprawy w malowaniu końcówek to cały zabieg trwa czasem krócej niż malowanie dwóch warstw kolorowych :)

      Usuń
  26. Bardzo mi się podoba choc ja nie rózowa:D

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny :) zazwyczaj przechodzę obok takich kolorów obojętnie, ale teraz, jak zobaczyłam jak wyglądają na Twoich paznokciach... chyba muszę taki sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie wyglądają specjalnie w buteleczkach, ale na paznokciach bardzo bardzo :)

      Usuń
  28. Śliczny, uroczy kolor :) Ja ostatnio celuję w ciemniejsze, zgaszone róże (moje tegoroczone odkrycie - Chinka Fifth Avenue)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, widziałam ten odcień, jest na mojej chciej-liście :)

      Usuń
  29. Kolejny różowy lakier, który świetnie się u Ciebie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki cukiereczek, u Ciebie wygląda świetnie ale ja jakoś nie przepadam za różowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Znam chyba ładniejsze, ale ten również bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  32. Gdyby był bardziej rozbielony to byłby moim ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo przyjemny kolor, fajnie wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uroczy kolor, a Twoje paznokcie wyglądają idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czaiłam się na ten lakier, ale cena skutecznie odrzucała. U Ciebie wygląda ślicznie, masz piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo słodki i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Również mam ten kolor i często po niego sięgam :) Bardzo pozytywny odcień.
    Wydaje mi się nawet bardziej trwały niż inne OPI które posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  39. idealny odcień, długo takiego nie mogłam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. chciałam zapytać gdzie kupujesz OPI po 25 złotych:)?? bo ja widuje tylko po 49 zł. :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Serdecznie Zapraszam Cię do Akcji Mikołajkowej na moim blogu!Zostałaś nominowana do udziału !

    http://cfortress.blogspot.com/2012/11/akcja-inspire-santa-claus.html

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor cudowny, ale faktycznie chyba mógłby lepiej kryć. Nigdy nie miałam lakieru Opi, ale chyba niedługo to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie się u Ciebie prezentuje :)
    Uwielbiam róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  44. ale słodki , delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boziuu jaki śliczny kolorek mmm :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie odcienie różu :) Twój pięknie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi się kojarzy z malinowym shake'm ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi się podoba ten kolor :) Czasem lubię sobie przysłodzić paznokcie :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kolor! Szkoda tylko, że OPIki nie kosztują tyle, ile napisałaś ;) Przynajmniej nie w Sephorze, ani Douglasie - gdyby tak było miałabym już niemały zapas :) Ale może faktycznie w necie jest nieco taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię lakiery OPI i różowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.