Hean - Wedding Garden - jesienny karmelek!

niedziela, 11 listopada 2012

Osoby zainteresowane informuję, że eksperyment z naklejkami Nail Wraps (KLIK) zakończył się absolutną porażką, czego nie omieszkam opisać obszernie już wkrótce :) Folię kleiłam tuż przed wyjściem, nie mając dodatkowego czasu na poprawki, tudzież całkowitą zmianę planów. Wyszło jak wyszło (czyli jak zawsze, gdy pokłada się zbyt dużą nadzieję w produktach, których używa się po raz pierwszy), wobec czego w wielkim pośpiechu i nerwach zrywałam z paznokci resztki klejących polimerów i w trybie ekspresowym aplikowałam lakier do paznokci. W nieco większym szczególe, sięgnęłam po ciepły, karmelowy beż z kolekcji Wedding Garden polskiego producenta kosmetyków, marki HEAN. Lakier okazał się strzałem w dziesiątkę - nie tylko tę kolorystyczną!
Mała, niepozorna buteleczka kryje lakier o wielkiej mocy :) Kolor (nr 644) ogromnie przypadł mi do gustu - połączenie beżu z brązowymi, ciepłymi nutami na każdych paznokciach prezentuje się nienagannie. Jest nieco ciemniejszy niż klasyczne nudziaki i jaśniejszy niż modne rudości. Ładnie wyważony, miękki, jesienny. Lakier nie posiada drobinek.
Największą zaletą lakieru, zaraz obok koloru i trwałości, jest krycie. Na paznokcie, oprócz warstwy odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, nałożyłam jedną warstwę karmelowego lakieru Wedding Garden oraz top coat Poshe. Przyznam, że jak na jedną warstwę, krycie jest wyśmienite
Pomijając nierówno pomalowane paznokcie, efekt bardzo mi się podoba. Wykonanie manicure zajęło niecałe pięć minut. Po kolejnych pięciu wszystkie warstwy ładnie wyschły, pozostawiając na paznokciach stonowany kolor o ładnym, błyszczącym wykończeniu
Trwałość lakieru oceniam dobrze, choć to głównie zasługa topu, a nie samego produktu kolorowego. Zresztą, w przypadku tak naturalnego, cielistego odcienia wszelkie niedoskonałości tracą na widoczności. Całe szczęście, gdybym po feralnym eksperymencie z naklejkami zdecydowała się na głęboką śliwkę, efekt byłby katastrofalny :)
Co sądzicie o karmelkowym lakierze od HEAN? Posiadacie w swoich zbiorach ekspresowy, beżowy lakier, który wygląda nienagannie niezależnie od ilości nałożonych warstw i staranności aplikacji? :)

- pojemność: 7 ml
- cena: 4,50 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe prowadzące sprzedaż kosmetyków HEAN, sklep internetowy producenta (KLIK)

Podobne wpisy

96 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Niby znajomy, ale jednak całkiem niespotykany.

      Usuń
  2. Przepiękny, właśnie takiego koloru szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo... Faktycznie, bardzo miły. Aż jestem zaskoczona, jak bardzo nie mogę od niego oczu oderwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piękny ! i masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudny, no i to krycie- w takich awaryjnych sytuacjach jak znalazł. Mam beżowy lakier z Rimmel ale niestety nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo szukałam swoich nudziaków idealnych. W końcu się udało :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kolorki- są dobre na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mmm, gdyby jeszcze pachniał karmelowo...

      Usuń
  8. Śliczny jest! Każda kobieta malująca paznokcie obowiązkowo musi mieć lakier tego typu, właśnie na sytuacje awaryjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, to mój awaryjny niezbędnik :)

      Usuń
  9. super uwielbiam taki ,kolorek , a podobny mam z essens

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele firm wypuszcza tego typu odcienie, choć stosunkowo niewiele osób je nosi :)

      Usuń
  10. Ale on piękny, sama bym sie na niego skusila:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się:) Chyba w końcu zrobię zamówienie z Heana na stronie internetowej bo jakoś stacjonarnie nigdzie nie mogę go spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a u mnie na każdym kroku jakaś szafa :)

      Usuń
  12. Taki kolor w swoich zbiorach już mam.
    I, o dziwo, rzadko go noszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że aż tak się spodoba!

      Usuń
  14. kolor jest bardzo ciepły, podoba mi się, idealny na jesień. A Ty masz rewelacyjnie zadbane dłonie i świetne paznokcie : D zazdroszczę, bo ja już z moimi nie walcze nie chce mi się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiii, zapraszam jutro na mojego bloga :)

      Usuń
  15. No niby nie lubię takich lakierów, ale zawsze kiedy widzę je na zadbanych pazurkach to odzywa się we mnie zew, że kupiłabym dla siebie bez zastanowienia. Mnie jednak - powiedzmy sobie szczerze :( nie zawsze chce się dbać o skórki [co prawda jedynie wtedy, kiedy jest duże natężenie pracy, ale to nie jest wytłumaczenie...].

    Fakt faktem, u Ciebie wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest tak, że gdy brakuje czasu, motywacja do dbania o siebie sięga zenitu :)

      Usuń
  16. u Ciebie wygląda ładnie, ale nie mój kolor. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny nudziaczek i śliczny kształt oraz długość płytki :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor! idealny np. do pracy jeśli ktoś nie może (tak jak ja) malowac paznokci na mocne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stonowany, uniwersalny, na każdą okazję :)

      Usuń
  19. Jakiś czas temu taki kolor wydawał mi się okropnie obrzydliwy. Teraz szaleje na jego punkcie i uwielbiam mimo swojej nieprzerwanej fascynacji kolorami neonowymi.
    Kiedys liczyły się dla mnie tylko Kolory KOLORY czyli wszystko co widać z odległości kilometra ;) jednak te odcienie skutecznie mnie do siebie przekonały również.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny odcień, mam identyczny z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nosi? Nie miałam jeszcze żadnego lakieru tej marki.

      Usuń
  21. cudowny kolor, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajny ;] A z tym kryciem to mnie zaskoczyłaś ;] Muszę zobaczyć gdzie u mnie dostanę kosmetyki Hean :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie ma świetne, nie wiem tylko czy pozostałe kolory są równie mocno napigmentowane.

      Usuń
  23. Lakier jak lakier, ale jakie Ty masz piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne paznokcie :) czekam na notkę paznokciowa w formie pytań i odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny odcień na ślicznych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz ładne łapki :). Lakier bardzo fajny, uniwersalny. Lubię nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również je lubię, nawet bardzo!

      Usuń
  27. piękny! jestem fanka Twoich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam dwa lakiery z tej kolekcji i uważam, że są naprawdę warte uwagi! Za tym chyba też się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po 5 minutach wyschnęły? Jejku a ja się meczę i siedzę z paznokciami po 30-40 minut zanim coś zrobię :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny, neutralny kolor. Idealny do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor super w moim guście!! Masz przecudne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam ten Hean! :) ale na moich paznokciach nie ma takiego glam efektu jak na niecierpkowych! 10/10
    A z naklejkami to miałam jakieś takie przeczucie, że będzie wnerw i rozczarowanie - wyglądały tak... bazarowo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie kolorki lakierów! masz piękne zadbane paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się kolor!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam trzy lakiery z tej serii i je uwielbiam, szczególnie turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używałam jeszcze lakieru z firmy Hean, ale widzę, że to błąd. Ten kolor jest po prostu prześliczny...

    OdpowiedzUsuń
  38. "Moje" odcienie, bardzo mi się podoba ten lakier, a jeszcze bardziej płytki Twoich paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny lakier , chyba się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny kolor! Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też posiadam ten lakier i jest idealną odskocznią od intensywnych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny.
    Mam u siebie w zapasach beze i szarości...muszę się chyba bardziej do nich przekonać... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.