Halloweenowe pazury!

czwartek, 1 listopada 2012

Za Halloween nie przepadam, co nie znaczy, że nie daję się porwać modzie na strachy :) Z przyjemnością oglądam propozycje makijaży i stylizacji (Dziunia Zgryzunia w wykonaniu Angel jest moją niekwestionowaną faworytką!). Moje popisy wypadają raczej blado :) W zeszłym roku zafundowałam sobie szpetną ranę (KLIK), a tegoroczne święto postanowiłam uczcić w towarzystwie pajęczego manicuru. Wypada dodać, że pająki to temat oklepany i, co gorsze, nie w pełni straszny - znam bowiem osoby, na których wiele włochatych nóżek nie robi wrażenia... Cóż, na mnie robi i to wielkie :)
W swoich manicurowych poczynaniach rzadko kiedy sięgam po płytki i stempelki. Zazwyczaj brakuje mi cierpliwości i precyzji, zwłaszcza jeśli wzór zawiera sporo drobnych elementów. W przypadku pająków zadziałał efekt nowości - płytkę wraz ze stempelkiem, jak również całą masę innych lakierowych niespodzianek otrzymałam wczoraj od marki NeoNail Professional. Przesyłka idealnie zbiegła się z okresem około-halloweenowym, wobec czego postanowiłam nie zwlekać dłużej i wypróbować pajęcze wzorki :)
Na paznokcie nałożyłam beżowy lakier Kiko w odcieniu nr 372 (ten sam, który pokazywałam swego czasu w duecie ze złotym lakierem Essence - KLIK). Wzorki wykonałam przy użyciu czarnego lakieru do zdobień NeoNail Professional i zestawu stempelkowego Nakomi Stampling Art
W porównaniu z lakierem do stempelków marki Essence, produkt NeoNail Professional wydaje mi się dużo słabiej napigmentowany. Przekłada się to na intensywność wzorków. Pajączki wyglądają dość delikatnie, mimo że na ich wykonanie nie żałowałam czarnego lakieru. Z drugiej strony, lakier zakończony jest cienką końcówką typową dla produktów do zdobień, w związku z czym zakres jego zastosowania jest większy niż w przypadku lakieru Essence.
Na paznokcie nałożyłam co następuje: bazę Eveline 8 w 1 Total Action,  dwie cienkie warstwy beżowego lakieru Kiko, czarny lakier do stempelków oraz warstwę top coatu Essie Good to Go. Niestety, Essie zawiodło mnie po raz kolejny i nieestetycznie rozmazało pajęcze nóżki. To któryś z kolei przypadek, gdy wysuszacz tej marki spowodował rozmycie lakieru, na który został położony. Topy innych marek nie robiły podobnych niespodzianek.
Jak się Wam podobają moje halloweenowe paznokcie? Pomimo początkowych zamierzeń, rezultat oceniam jako dość subtelny i w gruncie rzeczy mało straszny. Pajęczaki to nie moja specjalność, za rok postaram się wypaść odpowiednio groźnie :)

Podobne wpisy

64 komentarze

  1. Miałam zestaw do stempelków z Essence i nie potrafiłam się nim obsługiwać ;D Pajączki cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pajączki ;) ja cienkim pędzelkiem rysuje sobie jeszcze pajęczynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo delikatny efekt i pomimo, że pająków boję się panicznie to bardzo mi się Twój mani podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boje się pająków :P a paznokcie wyszły bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam się bardzo boję pająków i aż mnie "otrzącha" na widok Twojego mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne te pająki, podoba mi się taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda takie zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wystarczająco groźnie, wyjątkowo paskudne te pająki (jestem niezłym przykładem arachnofoba ;>).
    Co do rozmazywania wzorków, to robi to i Good to go i Poshe i Seche. Przeważnie załatwiam problem tak, że daję na wzorek top, który ich na pewno nie rozmaże i zanim paznokcie wyschną do końca dokładam im warstwę wysuszacza. Więcej roboty i dla niektórych za dużo warstw mani, ale za to wzory idealnie zachowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto by pomyślał, że pająki mogą być eleganckie, a są!
    Udane połączenie

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się podobają ;D też nie przepadam za pająkami dlatego ich delikatniejsza wersja wydaje mi się idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o super ci to wyszło :) ja na swoich paznokciach mam niezastąpiony brazowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier Kiko jest przepiękny :) Ja posiadam oliwkowy i jestem mega z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! A w lakierze Kiko już jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię pająki, dlatego mnie się podoba :) i przynajmniej nie są takie...nachalne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło super!:) Nie lubię żywych pająków, ale takie a paznokciach mi zupełnie nie przeszkadzają:P I zazdroszczę przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetnie to wyszło ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pajaczki wyszly Ci slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne :] musze w końcu i ja zaopatrzyć sie w jakąś płytkę i popróbować stempelkowania jak za dobrych, dziecięcych lat :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie Ci wyszło:)ale kolor na paznokciach po prostu wymiata, piękny beż:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się tam bardzo podoba mani ;] Taki delikatny, ale bardzo fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem wyszło super! Straszny akcent jest, a jednocześnie elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie Ci wyszły ;) pająki w takiej odsłonie są całkiem słodkie i przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne mani :) masz cudowne paznokcie i dłonie :D

    ps piszczę na widok tego kotka na płytce :D czy w wieku 25 lat wypada mieć kociaki pomalowane? :D oby :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze, świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też Essie GTG rozmazuje nieznacznie wzorki :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają rewelacyjnie, ale przyprawiły mnie o gęsia skórkę... Brrrr...

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny lakier bazowy :). Motyw pająków jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie zgrabne nóżki mają te pająki! ;D

    Choć nie wiem, czy zaprosiłabym je na swoje paznokcie. Brzydzę się tych małych potworów, brrr!

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietnie to wyglada! A na czerwonym bylo by extra super.

    OdpowiedzUsuń
  30. OKROPNE! Bałabym się spojrzeć na własne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetne pajączki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne paznokietki z pajączkami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się :)
    Ale gdyby lakier był inny niż beżowy wyszłoby jeszcze ciekawiej, może jakiś pomarańcz np?

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo, wyglądają świetnie.;) Lubię takie wzorki.;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pająki są urocze na Twoich paznokciach ;-) bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Boję się pająków, ale Twoje paznokcie z takim motywem wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Brr, od wszelkich pająków uciekam tak szybko, jak się da :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Nieziemski widok;) Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pająki są fu i be, ale te na paznokciach prezentują się fajnie. Może dlatego że takie niegroźne:) W ogóle coraz bardziej podoba mi się idea stempelkowania, chyba kupię na próbę jakiś mały zestaw i tez się pobawię.

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny odcień lakieru ;)
    a pajączki i wyglądają niemal słodko ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale piękne! :)) Chociaż mnie pająki brzydzą, wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mnie wszelakie robactwa przerażają :P musiałabym się z takimi pazurkami długo oswajać ;)
    niemniej jednak wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mega hallowenowe paznokcie! super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super to wygląda :) Ale ten top to faktycznie niefajnie rozmył te pajęcze nóżki...

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda to genialnie, bardzo chciałabym umieć zrobić coś takiego..

    OdpowiedzUsuń
  46. Urocze są te pajączki :) I śliczny lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje paznokciowe pająki mnie urzekły. SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nienawidzę pająków, ale na Twoich paznokciach prezentują się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. masz racje bardzo subtelnie. ale mnie sie podoba, nie potrzeba mi stada dyn i krwi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow, niesamowite paznokcie! Z moimi zdolnościami musiałam zadowolić się czerwonym lakierem i czarnym crackiem na halloween, ale nie było źle ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. ja nawet nie zaopatrzyłam się w płytkę bo z założenia wiem że moja cierpliwość tego nie wytrzyma ;)
    efekt ładny ale fakt za mało intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! Świetne paznokcie! Chciałabym mieć tak ładne paznokcie jak Ty i taki talent do ich malowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny beżowy lakier, a efekt końcowy, wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.