Wibo - Express Nails - 61

niedziela, 21 października 2012

Notka o lakierowych szarościach wzbudziła opinie skrajne - od szczerych dziwów nad miłością do szarego, do pełnej aprobaty moich dziwnych upodobań, z naciskiem na to pierwsze :> Postanowiłam nie zważać na bolesne komentarze, że szary to nie kolor, że nudny i nijaki - zamierzam kontynuować szarą propagandę! Na dobry początek zapraszam do obejrzenia mojego lakierowego faworyta - Wibo Extreme Nails w odcieniu 61.
Odcień określiłabym jako popielaty. Szara baza wzbogacona jest paroma liliowymi tonami, co rozjaśnia kolor i zarazem odróżnia go od klasycznych, zgaszonych szarości. 
Na paznokcie nałożyłam warstwę odzywki  Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy szarego lakieru Wibo oraz koszmarnie gęsty top coat Poshe. Całość wypada nie tylko estetycznie, ale i trwale - lakier z powodzeniem nosić można przez około 5 dni. 
Jak się Wam podoba? Ja wprost szaleję za szarym! :)

- pojemność: 8 ml
- cena: ok. 6 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann

Podobne wpisy

136 komentarze

  1. U Ciebie wygląda ładnie. Ja się w szarościach "nie czuję". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przekonasz, myślę, że to kwestia czasu :)

      Usuń
  2. oprócz tego, że kolor naprawdę ładny, to muszę Ci powiedzieć, że masz przepiękne paznokcie! ;) Pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze testowe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się do Ciebie wybieram, dziękuję za komentarz!

      Usuń
  3. bardzo fajny kolorek, a kształt Twoich paznokci ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie tego koloru szukałam w Rossmanach!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tych paznokciach każdy lakier wygląda świetnie, uwielbiam Twoje pazury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię szare paznokcie ;) Ale wolę jednak niebieskości i czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski tylko latem :) Czerwień - na większą okazję. Szary - ZAWSZE :)

      Usuń
  7. Ja osobiście uwielbiam szare paznokcie, a ten kolor, który przedstawiasz jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam w miętowym kolorze i też jest piękny i trwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętusy królowały na moich paznokciach latem. Lakieru z Wibo, co prawda nie miałam przyjemności używać, ale nadrobię to w kolejnym sezonie :)

      Usuń
  9. Nie czuję się w takich przygaszonych kolorach, aczkolwiek jest całkiem, całkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem dlaczego, ale ja nie przepadam za szarościami. muszę spróbować się przekonać, ale z o wiele ciemniejszą szarością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, mocne, zgaszone szarości wyglądają równie dobrze :)

      Usuń
  11. Ja też jestem wielką fanką szarości wszelakich – na powiekach, na paznokciach i w szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny:) uświadomiłam sobie właśnie, że jasnego szarego jeszcze nie mam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, to na co Ty jeszcze czekasz? :)

      Usuń
  13. Mnie tam się szary podoba:)u Ciebie na paznokciach wszystko pięknie wygląda:)ten kolor jest cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnym, chyba nie mam takiego szaraka w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje do ciebie ten kolor :) Ja mam ten lakier, ale na mnie nie wygląda zbyt ładnie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. A to dopiero początek mojej sagi o szarościach :)

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wygląda, ja do szarości przekonałam się wtedy, gdy sama pomalowałam paznokcie na ten kolor :). Od tego momentu, mam 3 różne szaraki i kusi mnie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor jest śliczny, ja uwielbiam kolor pomiędzy szarością, a brązem, czystej szarości jeszcze nie miałam na paznokciach. Piękny masz kształt paznokci ..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szarość jest piękna, prosta, elegancka, ale wcale nie banalna jak czerwień czy beż! Nie wiem skąd te niemiłe komentarze... I wielki plus dla Ciebie za słówko o lakierach Wibo -juz jakiś czas temu zastanawiałam się czy są fajne w użyciu, więc teraz na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem lakiery Wibo są bardzo fajne, zwłaszcza te z linii Extreme Nails!

      Usuń
  21. slicznie slicznie :)
    Poshe gestnieje? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmarnie gęstnieje. Zużyłam pół, drugie pół chyba wyrzucę, nie dość, że ciągnie się jak klej, to paskudnie ściąga mi kolorowy lakier.

      Usuń
  22. właśnie przez Ciebie i Twój ostatni post, przeszperałam szuflady w poszukiwaniu szarego lakieru, co prawda jest z drobinkami, ale przypomniałaś mi, jak bardzo lubię szarość na paznokciach :)
    top coat Poshe zgęstniał Ci po jakimś czasie, czy od razu? ja używam od ponad miesiąca i konsystencja w moim jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgęstniał po zużyciu połowy buteleczki :/

      Usuń
  23. Uwielbiam szarości na paznokciach. Mój ulubiony szary lakier to Wibo Extreme Nails w odcieniu 81 :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, 81 to jeden z moich ulubieńców, wkrótce pokażę go w akcji :)

      Usuń
  24. Ja też mam ten lakier, ale zgęstniał i ciężko coś z niego wykrzesać. Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz, że chyba go mam ;o Muszę go wygrzebać, bo ślicznie wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, masz i nie używasz? Oddaj Niecierpkowi! :D

      Usuń
  26. jeszcze nie mam takiego odcieniu, czas to zmienić! :D ale masz piękne paznokcie, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie szarości również świetnie się sprawdzają, ale jednak wolę nieco ciemniejsze odcienie. Mimo wszystko, "szara jesień" to klasyka! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocniejsze szarości pokażę wkrótce, też je ubóstwiam :)

      Usuń
  28. Pięknie wygląda,dla mnie szary jest bardzo elegancki. Na odżywce Eveline lakiery chyba dłużej się na paznokciach trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku tak, choć niebagatelną rolę odgrywa top coat!

      Usuń
  29. bardzo lubię szarości jesienią;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest prześliczny, muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, czy udało Ci się go znaleźć!

      Usuń
  31. jejku , one są przeurocze ;*** Myślę ,że sobie chociaż jednego "szaraka" zakupię :) A po za tym masz cudowne pazurkiiiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny, ale żeby mi mocniej serce zabiło to nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, w końcu ulegniesz mojej szarej propagandzie :D

      Usuń
  33. so pretty ^____^


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny, właśnie takiej szarości szukałam! A trafiłam przypadkowo na ciemniejszą... Buuu... Nie wiedziałam, że Wibo ma w swojej ofercie kolor, którego szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo ma lub raczej miał, podobno ciężko teraz dostać te lakiery w Rossmannach :>

      Usuń
  35. Bardzo ładny, delikatny odcień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie się bardzo podoba.
    ale ja z tych lubiących szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na takich paznokciach jak Twoje, każdy lakier prezentuje się nienagannie :) Jednak ta szarość jest the best i muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. u Ciebie wygląda świetnie.. ale tak zerkam na te moje krzywe paluchy z równie krzywymi paznokciami i u siebie go chyba nie widzę.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Marti, śliczne masz łapki, proszę mi tu nie marudzić! :)

      Usuń
  39. uwielbiam lakiery z Wibo, ale ten posiada kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękny kolor, taki trudny do określenia :D uwielbiam takie szarości. Na pewno zakupię jak tylko będę w Pl. Czyli za niecały miesiąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się go znaleźć!

      Usuń
  41. tak, tak, tak!! cudo, ja mam 3 odcienie, więc to też może zakrawać na dziwną miłość, ale chcę ten Twój!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz koniecznie, które odcienie posiadasz, może coś dokupię :)

      Usuń
  42. Takim wstępem (i zdjeciami oczywiście też) przekonałaś mnie do szarości ;) Od jutra zaczynam szukać "mojego odcienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz przepiękne, bardzo ładne i zadbane paznokcie. Już od dwóch lat wmawiam sobie,ze zaczynam o siebie dbać, ale teraz to już czas najwyższy .. Od tego przegladania blogów modowo-urodowych wpadam w kompleksy, bo zauważyłam,ze ostatnio w ogóle nie poświęcam czasu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto znaleźć dla siebie parę chwil, to naprawdę poprawia nastrój (i wygląd) :)

      Usuń
  44. tez uwielbiam szarość na paznokciach jesienią :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się ten kolor w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  46. szarości są idealne na jesień - a jak będą zbyt ciemne to zawsze można je przełamać pomarańczem :)
    pięknie wygląda na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  47. zazdroszczę Ci tak pięknych paznokci :)) Ten kolor idealnie je podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie piękne to one nie są, po prostu spiłowałam je na równo, cała filozofia :)

      Usuń
  48. Nie wiem skąd te wszystkie blogerki-łącznie z Tobą- biorą takie kolory! Chyba muszę udać się do okulisty bo sama znajduje jedynie przeciętniaki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Kochana, to efekt długaśnego wystawania przed szafami z lakierami do paznokci :> Nie poddawaj się, trening czyni mistrza! :D

      Usuń
  49. a mi się ten kolor podoba :)
    ostatnio szukałam tych odcieni w Rossmannie ale żadnych szarości nie zastałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny pisały, że lakiery z tej kolekcji nie są już dostępne w sprzedaży. Musze poszukać w innych buteleczkach, może zmieniły serię lub opakowania ;>

      Usuń
  50. Piękny kolorek
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Super kolor :) Sama mam podobny ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Według mnie świetny kolor! Też muszę sobie zafundować jakiegoś szaraka ;)

    Dopiero co założyłam bloga, bardzo bym się ucieszyła, gdybyś zajrzała :)
    http://cut-your-jeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. wlasie suszą mi się paznokcie malowane podobnym lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. czyżbym już go kiedyś miała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prawdopodobne, swego czasu lakiery tej serii przeżywały prawdziwe oblężenie :)

      Usuń
  55. Uwielbiam lakiery z tej serii Wibo. Szybko schną i mają świetne kolory.. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę pięć dni? Muszę spróbować. Odżywka z Eveline jest strasznie nie trwała, strasznie boi się wody i od razu jak namoknie schodzi płatami z płytki paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bazą i topem lakier nosi się przez pięć dni. Choć niewykluczone, że jestem wyjątkowym okazem, ponieważ generalnie lakiery noszą się u mnie bardzo długo.

      Usuń
  57. ładny, muszę kupić jakiegoś szaraka na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny, muszę się rozejrzeć za jakimś szarakiem na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny kolor! na moich białych dłoniach nie wyglądałby tak efektownie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że właśnie wyglądałby! Ja mam bardzo bladą skórę, zapewne nie różni się wiele od Twojej karnacji.

      Usuń
  60. Zdecydowanie jestem na tak! Ten szaraczek jest cudny i chyba poszukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lakiery WIBO zawieraja szkodliwe substancje, takie jak toluen, czy formaldehyd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.