Adios, pomidory!

piątek, 26 października 2012

Adios, ale tylko te prawdziwe, aromatyczne, przepyszne! Pomidorowe odcienie na paznokciach mają się tej jesieni wybornie. Niedawno zapowiadałam krótką pauzę w szarościach i popielach na rzecz intensywnej czerwieni z dużym dodatkiem pomarańczowych tonów. Jak zapowiedziałam, tak zrobiłam - oto pomidorowy lakier idealny!
Lakier pochodzi z linii Strong & Trendy Nails marki Sensique i jest opatrzony niewiele mówiącym numerem 124. Odcień jest zdecydowanie intensywny i wyrazisty. Pomimo znacznego dodatku pomarańczy, dominuje czerwień. Lakier nie posiada drobinek - jest w pełni kremowy i mocno kryjący.
Na paznokcie położyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie warstwy pomidorowego lakieru Sensique oraz świeżutki top coat Essie Good to Go. Całość prezentuje się dość solidnie, a do tego szalenie błyszczy, co dodatkowo podbija i tak wysoką temperaturę czerwieni :)
Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Powiedziałabym nawet, że jest nieco przewrotny - daleko mu bowiem do ultra-eleganckiej, lekko winnej czerwieni. Przy okazji tworzenia tej notki, postanowiłam zrobić mały rekonesans moich ulubionych lakierowych czerwieni. Propozycja Sensique jest z całą pewnością najbardziej pomarańczowa i dynamiczna. Reszta to klasyki - truskawki i wino :)
Dla przypomnienia - China Glaze - Poinsettia (KLIK)
Essence - 50's Giels Reloaded - Back to the 50's (KLIK)
Nie wiedzieć czemu, OPI w odcieniu Malaga Wine nadal czeka na swoją kolej :) Postaram się zamieścić wkrótce notkę poświęconą temu lakierowi, w końcu posiada całkiem interesujący, winny kolor. Tymczasem cieszę się moją pomidorową czerwienią i wpisuję, obok szarości, na listę jesiennych ulubieńców. Jak się Wam podoba? :)

- pojemność: 8 ml
- cena: ok. 6 zł
- dostępność: sieć drogerii Natura

Podobne wpisy

50 komentarze

  1. W mojej szafie w Naturze nie było go już :( Koniecznie pokaż ten lakier z OPI, bo szukam takiego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten kolor.
    Cudnie wyglada na Twoich paznokciach.
    Niestety, nie mam cierpliwości, żeby aż 4 warstwy nakładać na pazury.
    U mnie, zawse, jest tylko lakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wygląda.
    Niestety u siebie nie lubię czerwieni, bo moje dłonie przy nich wyglądają niekorzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście: pomidory idealne!

    Sama jednak wolę, kiedy coś połyskuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zobaczę OPI :) Ten wydaje mi się taki wampirzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają czerwone lakiery u kogoś - jednak u mnie nie prezentują się tak ładnie :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja cie! przypomina mi się gra z dzieciństwa - POMIDOR :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aż słońce zaświeciło, taki pogodny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pazurki *_*
    Kształt i kolor ładnie współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cos dla mnie - strasznie mi sie podobaja takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek :) Muszę się za nim rozejrzeć jak będę szła do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolor :) bardzo lubię lakiery z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna pomidorowa czerwień :) z nich wszystkich ten Sensique jest najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. soczyste to pomidory :D masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, faktycznie jak pomidory! Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kolory!!! Kocham czerwień strażacką... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor ma ten Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolorek, dodaję ten lakier do mojej wish list :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry tytuł pasta ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bloody Marry ;) strasznie lubię ten kolor - 100% energii

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio nabrałam ochoty na takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zauroczona tą pomidorową czerwienią. Jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. soczyście i pełne słońca - wydaje mi się że OPI będzie z nich wszystkich taki naj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale intensywny, świetny jest ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sensqiue... zakochałam się !! cudowna, przepiękna czerwień !!

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny pomidor! kocham takie odcienie na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie zadbane dłonie!! zazdroszczę!! ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  28. mam uraz do tego koloru, przez pewien lakier do dziś nie odrosły mi paznokcie ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam jeden lakier Sensique i zraził mnie na tyle do siebie, że nie sięgnęłam już po żaden inny z tej marki. Szkoda, bo jak widzę kolorki mają ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękny pomidorek! Pokaż ten drugi lakier, szaraczek o ile dobrze mu się przyjrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Glosuje za Malaga Wine w kolejnym lakierowym poscie :) Taka glebsza czerwien o wiele bqrdziej do mnie przemawia i jest w moim odczuciu bardziej jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie ładnie czerwienie! Uwielbiam czerwone paznokcie :) A jaką Ty masz ładną płytkę, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki piękny dlaczego ja jeszcze takiego nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czerwone paznokcie wyglądają bardzo elegancko, ale niezbyt często je noszę, bo widać wszystkie odpryski ;) Jak z trwałością tego lakieru?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.