Moja kolekcja lakierów Essie!

piątek, 28 września 2012

Skromna, ale bardzo mocno ulubiona :) Większość lakierów prezentowałam w ramach odrębnych notek, zwłaszcza w początkach mojej blogowej działalności. Niektóre nadal czekają na swoją kolej - muszę się spieszyć, bo jesień tuż tuż, a wraz z nią spore kolorystyczne zmiany, które nie przewidują słonecznych pomarańczy i brokatowych błękitów :) Zaczynamy!
W grupie lakierów mini mieszczących 5 ml produktu znalazły się cztery letnie, soczyste kolorki:

BRAZILIANT

Jeśli potrzebujecie solidnej dawki słonecznej, optymistycznej pomarańczy - Braziliant jest strzałem w dziesiątkę. Lakier zawiera sporą ilość drobno zmielonych, malinowych (!) błyskotek. Na paznokciu efekt okazuje się nieco bardziej stonowany niż w buteleczce, choć w słońcu ślicznie się mieni. Lakier prezentowałam TUTAJ.

MEET ME AT SUNSET

Również pomarańcza, choć zdecydowanie bardziej nasycona, z większym dodatkiem czerwonych tonów. Kremowa, bezdrobinkowa, śliczna. Jeszcze jej nie testowałam, choć sądzę, że na ciepłe, jesienne dni nada się doskonale.

SUPER BOSSA NOVA

Malina, choć nie całkiem oczywista, bo z dużym dodatkiem fioletowo-różowych błyskotek. Kolor jest ładny, choć przyznaję otwarcie - widziałam i nosiłam ładniejsze. W całej okazałości lakier pokazywałam TUTAJ.

SMOOTH SAILING

Błękit? Czemu nie, zwłaszcza z dużą ilością srebrno-niebieskich drobinek. W buteleczce lakier prezentuje się bardzo ładnie, choć z uwagi na efekt bling bling nie każdemu przypadnie do gustu. Nie miał jeszcze premiery na moich paznokciach. Koniecznie muszę to nadrobić :)

-------------------------------------------------

Lakiery w standardowych buteleczkach mieszczących 15 ml (lub 13,5 - w nowej wersji) to prawdziwe cacuszka! Dobierałam je starannie, nawet bardzo :) Wszystkie kolory ogromnie lubię i często noszę. 

TOPLESS & BAREFOOT

Jeśli gustujecie w bardzo jasnych, rozbielonych beżach, Topless & Barefoot będzie Waszym ulubieńcem. Kolor bardzo ładnie komponuje się z jasną karnacją. Lakier posiada znakomite krycie - dwie cienkie warstwy zapewniają idealny, równy beż. Kolor nadaje się również jako baza pod wzorki i zdobienia. 

BBF BEST BOYFRIEND

BBF Best Boyfriend to klasyczny nude, wpadający raczej w beż niż w róż. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach, mimo że, w przeciwieństwie do swojego poprzednika, nie posiada silnego krycia. Pozwala osiągnąć efekt zadbanych, estetycznie wyglądających paznokci. Stanowi idealną bazę pod wszelkiego rodzaju frencze.

VIRGIN ORCHID

Virgin Orchid to uroczy, ultra kobiecy róż z dużą ilością drobnego złotego shimmeru. Na paznokciach prezentuje się dziewczęco i delikatnie. Kolor pokazywałam TUTAJ.

YOUR HUT OR MINE

Jeden z moich lakierowych ulubieńców - róż z domieszką kilku czerwonych tonów i ze sporym ładunkiem ultra drobnego, fioletowo-złoto-różowego shimmeru. Przepiękny odcień, rzadko spotykany wśród propozycji innych marek. Zdecydowanie wart posiadania! Pokazywałam go TUTAJ.

WATERMELON

Wakacyjny klasyk! Lakier w optymistycznym, mocno nasyconym, arbuzowo-malinowym kolorze. Śliczności! Efekt na paznokciach możecie zobaczyć TUTAJ.

RASPBERRY

Malinowy must have! Soczysty, głęboki kolor bez dodatku drobinek. Możecie zobaczyć go TUTAJ.

Jak się Wam podobają moje Essie-zbiory? Ja ogromnie lubię wszystkie odcienie, choć moimi faworytami są z pewnością Watermelon, Your Hut Or Mine i Virgin Orchid. W najbliższym czasie mam zamiar poszerzyć moją kolekcję o kilka typowo jesiennych odcieni. Macie jakieś typy? :)

Podobne wpisy

60 komentarze

  1. Wszystkie mi się podobają :-) Szkoda, że lakiery nie należą do najtańszych, bo kolory właściwie można powiedziec wszystkie mi sie podobają i wszystkie bym chciała:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!super kolekcja!Mam ich kilka i sa nmaprawde super!Maja niebywała trwałosc.Ja po dwoch latach maluje panozkice bez problemu tymi malkierami, nie wysychaja , nie gestnieja...i ogonie mają swietne kolory, trwałosc, konsystencje i pedzelek!polecam!mimo ze sa drogie

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie mi się podobają. :P gdzie można kupić miniaturki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Watermelon jest świetny! :) Ja mam tylko jednego Essiaka, ale może kiedyś będzie ich więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, ale bym chciała mieć u siebie Your Hut Or Mine :> Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kolekcja! Wszystkie Twoje essiaki bardzo mi się podobają.
    Sama mam tylko 3 essiakowe buteleczki, ale wszystkie z nich bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą te Essiaki, ach kuszą, ale cena nadal skutecznie powstrzymuje od zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co masz na myśli pisząc o "jesiennych" odcieniach. Dal każdego jesień ma inne barwy :) Ja np. lubię szaro-bure i czerwienie. Ostatnio moim ulubieńcem jest Angora Cardi (można zabaczyc u Sroki) lub A List (będzie za moment u mnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki. Jak widzę Essie, to zaczynam się trząść:) Ale muszę się pochwalić, bo wczoraj byłam w Douglasie i szperałam wśród Essiaków i nic nie wybrałam:) Ha! Choć raczej to nie silna wola sprawiła, tylko zamęt w głowie od mnogości kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńka, chcę wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie mi się podobają, miałam Virgin Orchid i niestety się nie polubiliśmy, więc poszedł dalej w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, ale to fajnie wygląda! Te buteleczki essie mają charakterek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sole Mate - piękna, prawie czarna wiśnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nawet jednego nie mam :d kolory prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Topless&Barefoot również lubię, Watermelon ostatnio pokochałam po jednym użyciu, Virgin Orchid mam, ale jeszcze nie użyłam, choć podejrzewam, że też pokocham:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałabym do swoich ulubionych również Watermelon, Your Hut Or Mine i jeszcze ten niebieski bling! bling!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolekcja :) A gdzie można dostać takie miniaturki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleee piękna kolekcja zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolory! Ja mam zaledwie 4, i wszystkie bardzo delikatne, ale uwielbiam! Szczególnie Sand Tropez, idealna kawa z mlekiem. Podoba mi się Rasberry, ale mam podobny z Celii.

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie sa ciekawe, ale moje serce skradł "virgin orchid". ultra kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolorki :) ja szczerze powiedziawszy z Essie mam tylko bazę pod lakier, ale może czas to zmienić ;) dzisiaj przyszedł do mnie jeden opik i jedna chinka i to też są moje pierwsze sztuki z tych firm.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Twoich zbiorów mam tylko Virgin Orchid i Watermelon :) Intryguje mnie czy któryś z przedstawionych lakierów masz na tych zdjęciach na paznokciach? A może to jakiś inny? W każdym razie śliczny kolor!

    Z jesiennych kolorów polecam Ci Sand Tropez, Chinchilly, Island Hopping, Sexy Divide i Demure Vix - te wybrałam dla siebie, ale kuszą mnie też Merino Cool i Bahama Mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Błękitek cuudowny <3 Czekam na premierę na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przyjemna kolekcja.
    Chyba zainspirowałaś mnie do wycieczki do superpharm w celu rozszerzenia zbiorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem spora jest twoja kolekcja :) Ja sobie dałam szlaban na nowe lakiery, dopóki nie zużyję kilku, które już mam i czuję, że czeka mnie długi lakierowy post.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może jakaś szarość? Ale jasna, taka jak jasnopopielaty ciepły szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja niedawno kupiłam mój pierwszy - Mademoiselle. Jestem zakochana. Wytrzymuje 7 dni!

    A Twoją kolekcję chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kolekcja:) Na jesień polecam Smokin Hot- ciemny, ale ma to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w swojej kolekcji mam na razie dopiero jeden okaz Essie, ale juz przymierzam się do zakupów kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Raspberry :)! Słusznie sądziłam ze to piękny kolor, Twoje zdjęcia to potwierdzają ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki super, masz bardzo fajne, zadbane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. najbardziej podoba mi się smooth sailing i virgin orchid :) może kiedyś nabędę jakiegoś essiaka..

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczne! Najbardziej do gusty chyba przypadł mi niebieski w 5ml buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne kolory! Nie mam żadnego lakieru z Essie ale jak tylko wykończę kilka buteleczek kupię jeden a dobry! :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  35. Tym niebieskim narobiłaś mi ochotę na jakiś lakier w takim odcieniu, mi on trochę przypomina jasny jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Woow jak dużo ich, wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. te mleczne i blade roze bardzo mi wpadly w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie są piękne, ale niestety troszeczkę drogie.

    OdpowiedzUsuń
  39. W mojej kolekcji są tylko dwa essiaki, ale wypatrzyłam właśnie dwa kolejne ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. YOUR HUT OR MINE - piękny! marzy mi się taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka kolekcja :D ja w swojej mam troszkę mniej, i chyba jeszcze tak zostanie bo mimo, że wypatrzyłam u Ciebie coś co bym chciała mieć-to w Holandii ich chyba nie znajdę ;((( znam prawie na pamięć ich bijącą blaskiem i wołającą mnie szafeczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna kolekcja, podoba mi się beżyk najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  43. jesli kupilas miniaturki pakowane po 2sztuki na allegro czy amazonie to upewnij sie ze to nie podrobki. Szczegolnie jesli byly po okazyjnej cenie, ja sie skusilam i okazaly sie fake;/ niby lakier ok, identyczne kolory i nazwy ale jednak chcialam essie a nie jakies podrobki z Chin. Do dzis przegladajac aukcje widze zestawy miniaturek wlasnie w tych kolorach to mam ochote wystawic negatywny komentarz sprzedajacemu

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne... kolekcja piękna ! :( zakochałam się ..chyba warto zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładna kolekcja, choć lakiery Essie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kilka kolorków wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ja jakoś nie jestem essiemaniaczką, ale mam trzy sztukasy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna kolekcja, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna kolekcja! narobiłaś mi ochoty na któryś z tych nudziaczków, bo właściwie nie mam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  50. PIĘkna kolekcja! wszystkie te kolory kuszą...:)


    OdpowiedzUsuń
  51. PIĘkna kolekcja! wszystkie te kolory kuszą...:)


    OdpowiedzUsuń
  52. świetne kolory essie! podobają mi się watermelon i brazilliant. Moge poleić Ci kolor sexy divide, mój faworyt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne kolorki! Ja właśnie po raz pierwszy sięgnęłam po Essie, zobaczymy czy nie fake ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.