Essie - Super Bossa Nova

piątek, 14 września 2012

Dziś ekspresowa notka paznokciowa. W roki głównej nieco ekstrawagancka malina z dużą ilością niebiesko-fioletowego błysku - Super Bossa Nova!
Kolor bardzo przypadł mi do gustu. Podobnie jak Braziliant (KLIK), Super Bossa Nova najbardziej drobinkowo i dyskotekowo wygląda w buteleczce - na paznokciach efekt jest słabszy, choć w słońcu nadal widoczny
Na paznokcie nałożyłam standardowy komplet - odżywkę NailTek Citra I, dwie warstwy malinowego lakieru Essie oraz top coat Poshe. Całość trzymała się ładnie... do sprzątania. Lakier przegrał starcie z odkurzaczem i detergentami (mimo, że jak zawsze, sprzątałam w rękawiczkach). Nieestetycznie pościerał się przy końcówkach, więc szybko go zmyłam.
Jak się Wam podoba Super Bossa Nova? Unikat czy duplikat? :) 

- pojemność: 5 ml - lakier wchodzi w skład mini dwupaku 
- cena: nie mam pojęcia, dostałam go w przemiłym prezencie :)
- dostępność: sklepy internetowe, portale aukcyjne, zagraniczne drogerie prowadzące sprzedaż lakierów Essie 

Podobne wpisy

51 komentarze

  1. Bardzo ładny, z resztą na takich paznokciach wszystko wygląda super:D

    OdpowiedzUsuń
  2. W buteleczce lśni nieziemsko- na paznokciach niestety już mniej mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Dziwie się, że tak łatwo się pościerał. Lakiery Essie trzymają się u mnie przez kilka dni w stanie idealnym nawet jak sprzątam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ta ESSIE... Bardziej podoba mi się na paznokciach jak w buteleczce :) Ciepły, przyjazny dla oka kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś mi się nie podobał a teraz mam na niego coraz większą ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne paznokcie i kolor też wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tym lakierze;) Jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest! szkoda tylko, że taki nietrwały :/

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam coś sobie z essi sprezentować, ale cała ich oferta dostępna w super-pharm jest strasznie jednolita, same róże, nude, pomarańcze i fiolety... muszę się na coś zdecydować, bo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie kolory , chociaż wyczuwam że z nadejściem jesieni moje paznokcie stają się coraz bardziej stonowane , ale możę to etap przejściowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój pierwszy essie i tak będzie w kolorze nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow jaki śliczny kolor no i te Twoje paznokcie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się to że ma w sobie ten niebieski shimmer :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się zwyczajny, ale jak pokazuję się błysk, wygląda ciekawiej :_

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest ten kolor! Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczny kolor <3 już myślałam, ze sobie wciągnę, ale to wredny Essiak, testowany na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolorek;) przemawia do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. achhhh śliczny kolor - bardzo lubię takie mieniące się lakiery
    pięknie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wygląda ale fakt że się tak szybko starł nie zachęca do zakupu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny odcień;) lubię takie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. blogi mnie demoralizują. :P kolejny musthave na mojej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kobiecy kolor. Na Tobie jak zwykle genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi sie ten kolor podoba, Kasia ma racje- bardzo kobiecy :) Moze go przypoluje ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Otrzymałaś ode mnie słodkie wyróżnienie :). Szczegóły w moim wczorajszym (14.09) wpisie. Zapraszam do zabawy ! :) K.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny! Kupiłam go dzisiaj koleżance! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny Essiak! :)
    Niecierpku mam pytanie dotyczące jednego z wcześniejszych postów :)
    Pokazywałaś tam taki turbanik na włosy na guzik, gdzie go kupiłaś i za ile?
    Poszukuje właśnie takiego i nigdzie nie mogę znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turban kupiłam w maleńkiej drogerii, jakiś czas temu. Poszukaj na allegro, powinny się tam znaleźć :)

      Usuń
  29. Nie powalił mnie ale noo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, taki niby ładny, niby zwyklaczek :)

      Usuń
  30. Ładny, ale wydaje mi się, że można znaleźć jego odpowiedniki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś mi nie pasuje w tym kolorze (może ten poblask?) i niestety nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tez ten zestaw!!
    niebieski z tego zestawu jest sliczny

    jedyne co mnie zaskoczylo, ze kolory tak ladnie wygladaja w buteleczkach, niestety na paznokciach kolor jest brzydszy...

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.