Wielka rehabilitacja czerwieni

czwartek, 23 sierpnia 2012

Dawno jej nie było, a być powinna - zwłaszcza w klasycznym, eleganckim wydaniu. Natrafiłam na nią przypadkiem, w trakcie poszukiwań innego koloru i zechciałam, żeby została na chwilę dłużej. Za jej sprawą, zatęskniłam za pachnącymi, słodkimi truskawkami.
Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Citra, Bonder Orly (na wszelki wypadek, gdyby lakier zechciał zabarwić płytkę), dwie warstwy czerwonego lakieru i top coat Poshe.
Truskawkową czerwień ma w swojej ofercie niemal każda lakierowa marka. Mój wybór padł na China Glaze w odcieniu Poinsettia
Jak się Wam podoba? Nosicie się z czerwienią na paznokciach? Ja niezbyt często, choć w dni takie jak dziś, sprawia mi to ogromną przyjemność.

- pojemność: 14 ml
- cena: ok. 20 zł
- dostępność: drogerie internetowe, portale aukcyjne 

Podobne wpisy

83 komentarze

  1. Uwielbiam taki odcień czerwieni. Noszę chętnie, choć przypomniałaś mi, że dawno nie miałam czegoś takiego na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna czerwień :) bardzo lubię czerwony na paznokciach i wciąż szukam ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u kogoś czerwone paznokcie lubię, szczególnie takie super długie. u siebie absolutnie nie. zupełnie mi nie pasują i nawet nie wiem dlaczego.
    Twoje wyglądają przepięknie:) a truskawki udało mi się w weekend dostać na rynku za 6zł! I to polskie i naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska czerwien! Zdarza mis ie nosic podobne i czuje sie w nich bardzo elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę mieć taki kolor u siebie:D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Wczoraj myślałam o takiej właśnie, klasycznej czerwieni. Mam bardzo podobny kolorek z Inglota, dzisiaj też sobie nim paznokcie pomaluje, a co! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bardzo lubię czerwień .. chociaż faktycznie trzeba mieć na nią dobry dzień, ale ostatnio bardzo często mam dobry dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię czerwienie, choć akurat dawno nie nosiłam. Ale nawet wczoraj sobie moje czerwone lakiery przeglądałam z myślą, że pora do nich wrócić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo podobnie z tym, że w końcu się na którąś zdecydowałam :)

      Usuń
  9. cudowny kolor. moja czerwień już się skończyła, a dwadzieścia złotych to trochę za dużo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy dokładnie tyle kosztuje - swoją buteleczkę wygrałam w rozdaniu :)

      Usuń
  10. perfekcyjne paznokcie :) rzadko noszę czerwień bo zwykle nie mam siły by ją potem zmazać z paznokcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasem, dla efektu, warto się chwilę pomęczyć :)

      Usuń
  11. ale śliczny kolorek, masz ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z żalem stwierdzam, że aż tak klasycznej czerwieni w swych zbiorach nie posiadam :(
    nad truskawką przeważa albo malina, albo domieszka koralu.

    kształt Twoich paznokci, długość i to, w jaki sposób są pomalowane zakrawa o perfekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyka w pięknym wydaniu, ja noszę ją bardzo często, pasuje mi jakoś do wszystkiego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę czerwień w umiarze, ale bardzo bardzo dobrze się w niej czuję :]

      Usuń
  14. świetna czerwień, ja u rąk nie przepadam, ale za to u stóp piękna czerwień zawsze, mam ulubioną z OPI, ta jest bardzo podobna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U stóp też noszę czerwienie, choć wolę tam nieco bardziej malinowe odcienie.

      Usuń
  15. nie noszę takiej czerwieni, na Tobie wygląda ona cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mimo wszystko polecam się przełamać :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. No, aż szkoda iść myć gary z takim lakierem... :]

      Usuń
  17. piękny ten odcień czerwieni :) akurat takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że wkrótce to nadrobisz :)

      Usuń
  18. Fantastyczna klasyczna czerwień! Modna zawsze i wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna czerwień :) ja się właśnie czaję, żeby jakąś ciemniejszą wersję czerwieni na swoje pazury nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemniejszą zamierzam serwować sobie jesienią!

      Usuń
  20. nie ma to jak klasyczna czerwień. Mam jeden taki lakier. Nie nadaje się do użytku już co prawda bo wysechł, ale trudno jest mi się rozstać... piękne pazurki naprawdę;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://lakieromania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ps. Czy mogę Ci dodać do swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli blogrolla? - pewnie :)

      Usuń
    2. jasne ze to mam na mysli xD ja jestem jeszcze świeża w tych Waszy nazwach itp:D z chęcia usłyszę od Was jakies porady itp:) W takim razie dzieki:*

      Usuń
  22. zakochałam się w 4 zdjęciu od góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okna mi się odbijają w pazurach :)

      Usuń
    2. to się w fotografii ŚWIATŁO nazywa, nie tam okna ;-D

      pięknie złapane ŚWIATŁO :)

      Usuń
    3. Ech, ale przyznaj, że zabrzmiało lirycznie... Albo raczej hip-hopowo - W Pazurach Okna prawie niczym W Witrynach Odbicia :D

      Usuń
    4. ja Ci wyjawiam stan zakochania a Ty do mnie o hip-hopie ;P to takie MAŁO liryczne ;D

      Usuń
  23. piękna czerwień na pięknych idealnych pazurkach! czemu ja tak ładnie malować nie umiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba najpiekniejsza czerwien jaka widzialam. Poszukam tego lakieru na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny odcień klasycznej czerwieni ;) I love it :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam klasyczną czerwień, a tak szczególnie jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna czerwień. I te piękne pachnokcie ach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny kolor. Lubię czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolor wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam takie fazy w noszeniu czerwieni i pochodnych kolorów :) Ale jedno trzeba przyznać, kiedy mam ten kolor na paznokciach czuję się jakoś tak bardziej.. pewna siebie :))
    Bardzo podoba mi się odcień tego lakieru, a na twoich paznokciach wygląda jak czerwony żel, świetny efekt!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny, ale ja bardziej wolę czerwień malinową i aktualnie taką mam na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. klasyka zawsze jest w modzie, piekny jest ten odcień !

    OdpowiedzUsuń
  33. Czerwone paznokcie to dla mnie taka oznaka pewnej siebie,seksownej kobiety (nie wiem skąd się to ubzdurało,ale co poradzę). Twój odcień piękny, po prostu klasyczna czerwień. Sama bardzo rzadko noszę ten kolor - wolę beż,blady roż a z ciemniejszych np. bordo czy granat. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny klasyczny kolor!
    A ty masz cudowny ksztalt i dlugosc paznokci !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie jestem fanką długich paznokci ale Twoje wyjątkowo mi się podobają. Bardzo ładne i zadbane, czerwień wygląda na nich idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. przypomniałas mi ze musze sobie kupic w koncu jakis czerwony lakier, bo mi sie skonczyly.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja niestety czerwieni na paznokciach (ani w ogóle w makijażu) nie toleruję - przynajmniej u siebie. Lubię za to pooglądać u kogoś i pozachwycać się klasycznym, eleganckim wyglądem takich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tez wskoczylam w czerwień, zatęskniłam za klasyką! :) piękina ta Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. czerwień to mój ulubiony kolor na paznokciach :) i ten lakier też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  40. ale cudo, uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  42. Miałam taki czas, ze 3 lata temu, że malowałam paznokcie u rąk i nóg tylko czerwonym, zmywałam i znów tym samym czerwonym i tak w kółko chyba z pół roku :) I to jedyne miejsce na mnie, włączając ciuchy i akcesoria, które toleruje w krwistej czerwieni. Zauważyłam też, że taka klasyczna czerwień super zgrywa się z każdym kolorem stroju oprócz odcieni różu, więc wbrew pozorom jest całkiem uniwersalna i "bezpieczna" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. A Twoje paznokcie w tym i każdym innym kolorze, no cóż, nie widziałam jeszcze u nikogo ładniejszych, a sama też mam kota na punkcie naturalnych paznokci i uchodzę wśród koleżanek za takiego freaka w tym temacie :) Pamiętam czasy królującego frencha - nikt mi nie wierzył, że ciacham te paski od ręki i że paznokcie mam swoje naturalne :) Zabrzmiało jakbym się chwaliła, a miało być taką ciekawostką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna klasyka :) Ja po czerwień sięgam tylko na specjalne okazje, kiedy poczuję, że moje paznokcie na nią "zasługują" ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak nieco w pomarańcz wpada. Moja cherry red ładniejsza ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękna jest ta czerwień, no i te Twoje pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna ta czerwień... u mnie na paznokciach u rąk ten kolor gości niestety bardzo rzadko, ale za to u stóp mam czerwień od Astora przez całe lato i chyba zagości tam na dłużej bo pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam lakiery china glaze i podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. natchniona tym Twoim postem, dzisiaj stworzyłam notkę też o czerwonym lakierze do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  50. masz śliczne i kształtne paznokcie, a nie tak jak ja każdy inny : )

    pozdrawiam
    Klaudia : )

    OdpowiedzUsuń
  51. na pięknych paznokciach każdy lakier wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna :) Ja mam swoją ulubioną z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna klasyczna czerwień! Uwielbiam ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.