Urodzinowo :)

sobota, 25 sierpnia 2012

Nie jestem tradycjonalistką i nie przywiązuję specjalnej uwagi do rocznic, świąt i innych uroczystości, ale tym razem sobie nie odmówię :) W końcu pierwsze urodziny są najbardziej symboliczne i wyjątkowe. 

Równo rok temu zamieściłam na moim blogu pierwszą notkę, trochę bez przekonania, trochę nieśmiało.. Blogowanie wciągnęło mnie do stopnia, jaki dziś śmiało mogę określić mianem obsesyjnego (w dobrym tego słowa znaczeniu i z całusem dla Obsession, która - najdosłowniej - podziela moje nastawienie). 
Po roku nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez bloga, bez czekania na słoneczne popołudnia, kiedy można pstryknąć najlepsze zdjęcia, bez pisania do Was i czytania, co u Was, bez maili sprawdzanych w tramwaju, bez składowania kosmetycznych kartoników i bez przekonania, że to wszystko sprawia mi ogromną radość. 

To był naprawdę dobry rok i mocno wierzę, że założenie i prowadzenie bloga miało w tym spory udział :) 

Dziękuję Wam!

Podobne wpisy

160 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Huh, do tego czasu mogę stracić władzę w rękach i trzeźwość umysłu, ale serdecznie dziękuję :) :*

      Usuń
  2. Długich szczęśliwych lat dla bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego i kolejnych lat z blogowaniem życzę. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, a ja myślałam, że jesteś blogową weteranką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, raczkuję dopiero :)

      Usuń
    2. dla mnie Twój blog to już pierwsza klasa! :)

      Usuń
  5. Szczęścia zdrowia i pomyślności...:D!

    OdpowiedzUsuń
  6. aż niewiarygodne że dopiero rok : o życzę kolejnego roku! i kolejnego, kolejnego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych stu lat dla bloga i dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i mnie to wciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle, że założyłaś własnego, w czym upatruję swojej niewielkiej zasługi :) :*

      Usuń
  9. Kolejnych lat blogowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby jeszcze więcej było takich notek urodzinowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tego również sobie życzę :) Dzięki!

      Usuń
  11. jej! a ja sobie nie wyobrażam byś mogła nie pisać :>
    pisz dla nas jak najdłużej bez słabnącej satysfakcji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pisać obiecuję :*

      Usuń
  12. kolejnych lat spędzonych wśród nas :D :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez myslalam, ze jestes weteranka! Zycze Ci... wiecej czytelniczek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnych lat blogowania zycze :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Ja swoje pierwsze urodziny przegapiłam, czekam więc do drugich z obchodami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na urodzinową notkę :)

      Usuń
  16. Życzę kolejnych udanych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no paczcie, nawet nie wiedziałam że niecierpek dopiero roczek tutaj jest :) Twoje wpisy są bardzo profesjonalne, dlatego takie zdziwienie u mnie :) Pozdrawiam i gratulacje, czekam na dalsze świetne recenzje i posty :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. To dopiero rok? Mam wrażenie, że Twój blog jest tu "od zawsze" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i życzę kolejnych udanych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję, życzę kolejnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :D i życzę kolejnych lat blogowania - tak owocnych jak ten rok ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, życzę kolejnych lat blogowania i rozwijania tej pięknej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje wielkie:)ciekawe czy ja wytrwam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to wszystkiego najlepszego ;) I bloguj Nam tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulację. Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja byłam przekonana, że jesteś "starym wyjadaczem" :) Zawsze podziwiam treśc i zdjęcia u Cibie. Kolejnego roku życzę i wielu następnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana, za ciepłe słowa! :*

      Usuń
  29. skoro pierwszy rok był taki dobry pomyśl ile przed Tobą;) 100 lat blogowania a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kto wie, jak wyewoluuje instytucja blogów za 100 lat! :)

      Usuń
  30. gratuluje kochana i kolejnych lat z blogiem zycze:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Blog jest świetny:) gratulacje dla Ciebie i tysięcy pomysłów na kolejny rok:D

    OdpowiedzUsuń
  32. wielu wielu lat owocnego blogowania Ci życzę! i też myślałam, że jesteś "blogową weteranką", a tu taki zonk... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej umiem się nieźle zaadaptować :)

      Usuń
  33. Wszystkiego najlepszego ;D i jeszcze wielu lat cieszenia się z bloga i jego prowadzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego Niecierpku i jeszcze wielu wielu lat na blogerze :***

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów i rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak na rok blogowania, to osiągnęłaś naprawdę ogromny sukces. :) Oby tak dalej Niecierpku. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja swoją rocznicę przegapiłam ;)
    Tobie kochana życzę kolejnych lat owocnego blogowania! Nie wyobrażam sobie blogosfery bez Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję, to przemiłe co napisałaś! :*

      Usuń
  38. oby tak dalej niecierpku ! :)
    szybko się rozwijasz, wszystkiego dobrego ! :) Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem Twoja czytelniczka od niedawna, a od bardzo niedawna sama prowadze bloga. Dziekuje Ci za dotychczasowe porady i opinie, ktore sa dla mnie naprawde cenne i pomagaja w gaszczu kosmetycznych produktow! Nie zmieniaj sie i udanego swietowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za przemiły komentarz!

      Usuń
  40. Wszystkiego najlepszego! Twój blog to jeden z tych, bez których nie wyborażam sobie blogosfery, naprawdę świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę kolejnych rocznic! Pisz dla nas pisz jak najczęściej, bo to sama przyjemność tutaj zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pisać jak najczęściej!

      Usuń
  42. byle więcej! zapału i dalszej radości z blogowania :)
    i zdjęć, które są tak oszałamiające, że niektóre z nich mam ochotę wstawić sobie na tapetę na pulpicie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkiego najlepszego i nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, ale masz świetne rezulataty, wydawałoby się że prowadzisz tego bloga dobrych kilka lat ! :D Dalszych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak na rok, tylko rok prowadzenia to naprawdę świetny blog i wynik czytelniczy, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluje i oby,ś pisała jak najdłużej Twój blog jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję :) Życzę Ci jak największej ilości lat tutaj :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję :) i kolejnych lat z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  49. To ja również przyłączam się do życzeń i życzę Ci tysięcy pomysłów na nowe notki:) Oraz żebyś pisała jak najdłużej, bo czytanie twoich notek to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie komentarze! Dziękuję!

      Usuń
  50. gratuluję i wielu takich rocznic życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oby tak dalej, przez kolejne lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. obyś byłą tutaj już zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. duża buźka i najlepszego w następnym i następnych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulację :) Oby blogowanie nigdy Ci się nie znudziło i żeby zawsze znalazł się jakiś ciekawy temat :>

    OdpowiedzUsuń
  55. My też się cieszymy, że podjęłaś ten krok! :) Obie strony tylko na nim zyskały :) Trzymam kciuki za dalsze inspiracje, siłę, motywację i przyrastającą liczbę Czytelniczek (i Czytelników chyba też ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się właśnie, czy zaglądają tu jacyś panowie :)

      Usuń
  56. super ;) wszystkiego najlepszego i kolejnych lat w prowadzeniu świetnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  57. dopiero roczek? a się spodziewałam że już od dłuższego czasu blogujesz :)
    niemniej jednak gratuluję i kolejnych lat życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Serdecznie gratuluję, dla Ciebie minął rok, dla mnie dopiero się zaczyna w blogowym gronie i jako Twojej obserwatorki. Życzę Ci żeby nie osłabł Twój entuzjazm, nie skończyły się pomysły, a każdy dzień niósł nowe inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a Tobie życzę powodzenia i satysfakcji z blogowania!

      Usuń
  59. Ojej dopiero rok i jaka popularność bloga! to świadczy o tym że prowadzisz go znakomicie,wielkie gratulacje i kolejnego przynajmniej roku :* co ja mówię...100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Sto lat niecierpku!!!! Świetny blog, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  61. A ja Ci życzę, abyś przez kolejne lata miała taki sam zapał i pasje do prowadzenia bloga jaką masz teraz :) 100lat :)

    OdpowiedzUsuń
  62. oo ostatnio pelno blogow obchodzi roczek :) :)

    zycze kolejnych lat z nami :) wspaniale sie Ciebie czyta i jestes jedna z moich top blogerek :) :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje! Życzę kolejnego tak satysfakcjonującego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  64. gratuluję roczku !!!
    i życzę długich lat blogowania zwłaszcza, że bardzo lubię Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję ; **

    Ja prowadzę bloga zaledwie od wiosny tego roku ale też nie mogę sobie wyobrazić już codzienności bez tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję roczku i wszystkiego dobrego :-) Twój blog to czysta przyjemność dla czytelników! Uwielbiam tu zaglądać. Przepiękne zdjęcia z klimatem i zawsze bogaty opis. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.